Skocz do zawartości

Subaru Impreza - zmiana diesla na benzyne


subb0

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

zastanawiamy się nad pewnym tematem - zmianą diesla na benzynę i wiem, że temat był już trochę wałkowany to zastanawiam się co ew należałoby wymienić poza silnikiem.

Mowa o Subaru Impreza z 2010r.

Czy można zamontować np. starsze silniki ( typu z 2005r) raczej chodzi mi tutaj o wytrzymałość niż sam wiek silnika ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłby to bardo dobry i rozsadny ruch. Spokojnie mozesz wlozyc silnik z 2005 czy 2006 roku. Polecam 2,5 Turbo. To juz jakos w miare jedzie przy akceptowalnym spalaniu.

Skrzynie zostawiasz sobie z diesla, nie wiem jak sprzegło i koło zamachowe

Wiem ze w pewien sposob zamachy i sprzegła z diesla i wrxa po 2005 sa zamienne, bo ludzie chcac sie pozbyc dwumasy siedzacej w dieslu, montują jedmomasowe kolo zamachowe z WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 1.09.2018 o 21:51, maciek323 napisał:

Byłby to bardo dobry i rozsadny ruch. Spokojnie mozesz wlozyc silnik z 2005 czy 2006 roku. Polecam 2,5 Turbo. To juz jakos w miare jedzie przy akceptowalnym spalaniu.

Skrzynie zostawiasz sobie z diesla, nie wiem jak sprzegło i koło zamachowe

temat już omawiany na forum. Zgodnie z info użytkowników którzy taki manewr planowali wykonać do wymiany jest wszystko łącznie ze skrzynią bo ta od diesla się ponoc nie nadaje  - poszukaj są watki na forum nawet chyba kilka A najlepiej zapytać się użytkownika @pegi

W dniu 1.09.2018 o 17:35, subb0 napisał:

Dzień dobry,

zastanawiamy się nad pewnym tematem - zmianą diesla na benzynę i wiem, że temat był już trochę wałkowany to zastanawiam się co ew należałoby wymienić poza silnikiem.

Mowa o Subaru Impreza z 2010r.

sprzedaj albo zezłomuj diesla kup benzyne wyjdzie taniej i bezpieczniej niż taki swap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

trochę odgrzeję temat...

...po zmianie silnika na benzynę + cały wymagany osprzęt trzeba jechać na stacje okręgową wykonać przegląd po zmianach konstrukcyjnych, następnie do wydziału komunikacji z papierami, ubezpieczyć auto na nowe dane w dowodzie rejestracyjnym, i jazda... tyle teorii w praktyce największym problemem jest znalezienie diagnosty , który zna przepisy i chce mu się, w Krakowie póki co znalazłem jednego OSKP  Arge  Powstańców Wielkopolskich 13 i mogę go polecić z czystym sumieniem, jeśli tylko z autem jest wszystko w porządku  nie ma żadnych problemów.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...