mlodyX Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Witam, Dzis uslyszalem w moim forku S-Turbo stukanie na wolnych obrotach (nie jest to pistonslap panewka raczej tez) wiec sprawdzilem zawory i wyglada to nastepujaco narazie sprawdzilem tylko lewa strone i wyglada to nastepujaco:-ssace cylinder 1- 0,2mm 0,2mm. Cylinder 2 0,23mm 0.25mm wydechowe- cylinder 1 0,18mm 0,19 cylinder 2 0,23mm 0,18mm . czy to moze byc przyczyna stukania? Wiadomo zawory są do regulacji. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Jutro pomierze druga stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 (edytowane) mi stukało też na wolnych ale tylko rano jak był zimny, po nagrzaniu ustępowało (byłem przekonany ze dopadł mnie już pistonslap) - po regulacji wszystkie stuki ustąpiły Ja mam silnik na płytkach i musiałem wyciągać cały (podobno da się bez wyciągania ale u mnie w okolicy nikt się nie podjął). Powodzenia. Edytowane 3 Lipca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 3 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 @klev A czy pamietasz jakie luzy miałeś przed regulacja? Ja również mam regulacje na płytkach. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 (edytowane) większość była w normie, jeden się tylko delikatnie podpierał (i zapewne on klekotał) - tak mi powiedział mechanik, ja jestem laikiem i sam się nie biorę za takie akcje. Edytowane 3 Lipca 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Dziwne żeby ciasny zawór stukał. Obawiam się że to nie wina zaworów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 po regulacji wszystko się wyjaśni nie ma co wróżyć z fusów. jak po nagrzaniu ustępuje to albo pistonslap albo zawory. Jak na ciepłym tez klekocze to mogą być jednak panewki.... tfu tfu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Sprawdzilem reszte zaworow ssace mieszcza sie w normie lub delikatnie odbiegaja ,wydechowe sa podparte ale bez tragedii. Tak jak pisal kolega podparty zawor nie klepie wiec chyba szukam nowego silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 tam podparte, tam odbiega..... ale nieeeeee to nie zawory. Lepiej od razu szukać silnika, albo jeszcze lepiej następnego forka..... Weź Pan zrób regulacje i będzie wszystko jasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Dołączę sie do tematu, czy jest tutaj ktoś kto robił samodzielnie regulacje w 2.0xt i ma ochotę podzielić się wiedzą? Bo z tego co czytam większość nie ma o tym większego pojęcia ponad to co im mechanik powie, a jakbym kupił forka to chciałbym brać się za takie rzeczy samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 To bierz się, tu nie ma wiedzy tajemnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się