Skocz do zawartości

Tłumik Środkowy 2.5xt SG


lewy87r

Rekomendowane odpowiedzi

44201SA010 - numer części oryginał :)

 

I teraz pytania:

- czy ktoś robi zamienniki?

- Ile kosztuje oryginał?(zapewne dryndne do ASO i się dowiem)

- Co w to miejsce pasuje innego? 

np. Od imprezy 2.0 wrx czy rura bez tłumika itp?

 

Nie ukrywam, że chce szybko naprawić autko :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam wrzuconego na tył "coś co było pod ręka" w poniedziałek o 16 przed majówką :D

Ale jak widać tył poszedł i miesiąc później środek :) oby katy były dobre, choć już z środkiem jest problem....

 

przelotową rure mówisz... ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Każdym zakładzie tuningowym lub tlumnikowym ci rurę dorobią bez lub z rezonatorem i będzie bardzo dobrze. Ja wiem w Gdyni gdzie spawają takie rury, ale w Łódzkiem to nie.

2. ASO telefoniczny kontakt

3. Na internetach są za ok 600pln sport cat 3'' down-pipe i do tego przejściówka na 2,5'' do oryginalnego tłumika. I możesz odsprzedać swój katalizator za chyba 300pln w skupie metali.
4. W zielonce w Mazowieckiem jest zakład utylizacji angielskich subaru. Tam kupisz w dobrym stanie używkę z wysyłką do Łodzi + 2 uszczelki w hurtowni auto-moto, poleżysz trochę w sobotę pod Subaru i masz to zregenerowane za klepaki ! - znajdziesz ich na internecie.

 

Edytowane przez Zbyszek_
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat ogarnięty, ogólnie to tłumik jednak się na uszczelce "rozłączył" - pospawali za 30zł wow. (ponoć standard to rozłączenie) bo sam tłumik jest ok, nie jest pordzewiały ani nic.

 

Choć dobrze, że temat jest bo ja jak szukałem, to nie mogłem na temat środkowego nic znaleźć więc zostanie dla następnych szukających :)


Dzięki za pomoc zapewne nie jednemu się przydadzą wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sens jest bo mam środkowy przerdzewiały i grzechocze w środku. A nie chce zakładać jakiegoś chińskiego zamiennika, a za oryginał wołają miliony.. Dlatego pomyślałem o przelocie a i aspekt dźwiękowy by się poprawił :)

A jeszcze kwestia Down i Uppipe . Jest sens wywalać uppipe, wstawiać rurę i zmieniać Downpipe ze sportowym katem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się w kwestii tuningu zbytnio bo jeżdżę serią, ale jak mi się upierdzielił tylny tłumik to auto w teorii powinno latać lepiej ewentualnie tak samo. A finalnie okazało się, że poza rasowym brzmieniem uwaliło z 30% mocy auta.... przy 3,5k obrotów nie było "wbicia" w fotel a jedynie hałas. Jakoś zupełnie nie tak jak powinno być...

 

Więc osobiście uważam, że każda zmiana czegokolwiek w wydechu - jak po zmianie poczuje się różnice - powinno się podjechać do kogoś kto to ogarnia i sprawdzić parametry pacy silnika... 

 

Btw. na temat - lekko słyszałna nieszczelność wydechu w fordzie focusie mk2 (benz) robiła spalanie 11-12litrów w mieście a w trasie 9l (haha), po zrobieniu dziurki okazało się, że auto pali w trasie 7litrów a normalnie w mieście 10l ot co... fakt tam sonda była po dziurce również...

 

ps. subrau to auto z duszą :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...