lewy87r Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 44201SA010 - numer części oryginał I teraz pytania: - czy ktoś robi zamienniki? - Ile kosztuje oryginał?(zapewne dryndne do ASO i się dowiem) - Co w to miejsce pasuje innego? np. Od imprezy 2.0 wrx czy rura bez tłumika itp? Nie ukrywam, że chce szybko naprawić autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 a jaka masz tylna puszke? osobiscie polecalbym przelotowa rure bez tlumika / rezonatora... w zestawieniu z nie-oryginalna tylna puszka Forek bedzie fajnie gadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 No mam wrzuconego na tył "coś co było pod ręka" w poniedziałek o 16 przed majówką Ale jak widać tył poszedł i miesiąc później środek oby katy były dobre, choć już z środkiem jest problem.... przelotową rure mówisz... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 59 minut temu, lewy87r napisał: przelotową rure mówisz... ? Bez dwóch zdań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) 1. Każdym zakładzie tuningowym lub tlumnikowym ci rurę dorobią bez lub z rezonatorem i będzie bardzo dobrze. Ja wiem w Gdyni gdzie spawają takie rury, ale w Łódzkiem to nie. 2. ASO telefoniczny kontakt 3. Na internetach są za ok 600pln sport cat 3'' down-pipe i do tego przejściówka na 2,5'' do oryginalnego tłumika. I możesz odsprzedać swój katalizator za chyba 300pln w skupie metali. 4. W zielonce w Mazowieckiem jest zakład utylizacji angielskich subaru. Tam kupisz w dobrym stanie używkę z wysyłką do Łodzi + 2 uszczelki w hurtowni auto-moto, poleżysz trochę w sobotę pod Subaru i masz to zregenerowane za klepaki ! - znajdziesz ich na internecie. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez Zbyszek_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Temat ogarnięty, ogólnie to tłumik jednak się na uszczelce "rozłączył" - pospawali za 30zł wow. (ponoć standard to rozłączenie) bo sam tłumik jest ok, nie jest pordzewiały ani nic. Choć dobrze, że temat jest bo ja jak szukałem, to nie mogłem na temat środkowego nic znaleźć więc zostanie dla następnych szukających Dzięki za pomoc zapewne nie jednemu się przydadzą wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron Man Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Żeby nie tworzyć nowego tematu to odgrzeje kotleta, Czy po wymianie środkowego tłumika (całego), na całkowity przelot 2,5" jest potrzebny remap? I czy taki zabieg może to mieć jakiś negatywny wpływ na pracę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron Man Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Sens jest bo mam środkowy przerdzewiały i grzechocze w środku. A nie chce zakładać jakiegoś chińskiego zamiennika, a za oryginał wołają miliony.. Dlatego pomyślałem o przelocie a i aspekt dźwiękowy by się poprawił A jeszcze kwestia Down i Uppipe . Jest sens wywalać uppipe, wstawiać rurę i zmieniać Downpipe ze sportowym katem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron Man Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 A jak wygląda kwestia Down i Uppipe? Co daje i co ma na celu wywalenie UP i zastąpienie go zwykłą przelotową rurą . I tak samo wymiana DP na taki ze sportowym katem. Jak się zmieni zachowanie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Nie znam się w kwestii tuningu zbytnio bo jeżdżę serią, ale jak mi się upierdzielił tylny tłumik to auto w teorii powinno latać lepiej ewentualnie tak samo. A finalnie okazało się, że poza rasowym brzmieniem uwaliło z 30% mocy auta.... przy 3,5k obrotów nie było "wbicia" w fotel a jedynie hałas. Jakoś zupełnie nie tak jak powinno być... Więc osobiście uważam, że każda zmiana czegokolwiek w wydechu - jak po zmianie poczuje się różnice - powinno się podjechać do kogoś kto to ogarnia i sprawdzić parametry pacy silnika... Btw. na temat - lekko słyszałna nieszczelność wydechu w fordzie focusie mk2 (benz) robiła spalanie 11-12litrów w mieście a w trasie 9l (haha), po zrobieniu dziurki okazało się, że auto pali w trasie 7litrów a normalnie w mieście 10l ot co... fakt tam sonda była po dziurce również... ps. subrau to auto z duszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się