Skocz do zawartości

Bartekelk55

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartekelk55

  • Urodziny 13.11.1994

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy MY05 2.0 Celebration kombiak
  • Zainteresowania
    Samochody, bieganie, mechanika, grzebanie przy furach :D

Osiągnięcia Bartekelk55

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Ja u siebie odkręciłem blaszkę po prawej, rozwierciłem zgrzewy i dałem na śrubę. Wyszło jak na foto. Działa dobrze i nic nie zaczepia trzeba mi tylko fotel odkręcić
  2. Ja przekładałem silniczek razem ze ślimakiem, pasował na tył i przód. Zamówiłem dwa mechanizmy takie same, zrobiłem oba zamki z prawej
  3. Hej, robiłem to w swoim legacu w sobotę. Jeden zapieczony z przodu, w moim przypadku w 4 gen. Autoland od reki. Duże szczypce morsa pomogły. Tak jak koledzy pisali, rozruszać na boki a potem manewrując wyszło. Dużo WD-40 tez nie zaszkodzi. Po wszystkim ja w swoim musiałem całość oblecieć szczotką drucianą i wełną stalową na wkrętarce żeby nie została rdza na potem
  4. Cześć wszystkim! Profil już długo otwarty, Subarynka w posiadaniu a nawet się nie przywitałem.. Pozdrawiam wszystkich!
  5. Cześć wszystkim, szukajka nic nie pomogła. Pacjent Legacy IV 2005r. 2.0 SOHC manual. chciałem zapytać czy jak mam zapieczone zaciski z tyłu (chyba akebono, te bez napisu tokiko) I chcę je zmienić to czy podejdą P&P Tokiko z diesla? Jest ich tona więcej i byłoby z czego wybrać na allegro. Z racji sposobu pracy plan jest taki, żeby kupić inne, zregenerować i zamienić, chcę wszystko mieć na zapas pokupowane. Robił ktoś coś takiego? Jakieś różnice w zaciskach? Otworach mocujących? Tarcze i klocki, zestaw naprawczy z tloczkiem wtedy wejdą nowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...