Skocz do zawartości

FatMike

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Limburgia
  • Auto
    Legacy IV, 2.5 SOHC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FatMike

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. @Mnobody bardzo dziękuję, o to chodziło. Widzę, że będzie problem ze średnicą tej rury od flanszy katalizatora do tłumika - u mnie ma ona średnicę wewnętrzną 60 mm. Ale reszta wymiarów powinna się zgadzać, sprawdzę jutro. Generalnie u mnie wyglądało to tak po wyjęciu obecnego tłumika i porównania go do tego od 2.5 165 KM:
  2. @Mnobody - dzięki. Niestety "wydaje mi się" to zbyt mało dokładne. Uszczelka stożkowa musi u mnie mieć średnicę wewnętrzną 61 mm a z tym tłumikiem, który kupiłem dostarczono taką o średnicy wewnętrznej 50 mm. Cóż, moje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Jeszcze jest weekend, może ktoś się zdecyduje na wyprawę pod samochód z suwmiarką i calówką...
  3. Pytam czysto teoretycznie - dlaczego 80 km? Załóżmy, łapię gumę, zakładam dojazdówkę, jadę 80 km, naprawiam, zmieniam na właściwe. Następnego dnia łapię gumę (dla ułatwienia, w innym kole), jadę 80 km, naprawiam, zmieniam na właściwe. Ile takich przypadków w życiu samochodu mogę wykonać? Ile czasu muszę odczekać pomiędzy jedną gumą a drugą?
  4. @adamsolberg - jeśli to Ci coś pomoże, u mnie w Legacy IV (2009) trzy foteliki z tyłu wchodziły na wcisk, te zewnętrzne były lekko ukosem gdyż nie stały w zagłębieniu kanapy a przy samych drzwiach. Przez pewien czas jeździliśmy tak, że dwa foteliki były z tyłu a trzeci z przodu. Osoba dorosła jakoś się pomiędzy foteliki (przypięte pasami, nie ISOFIX) wciśnie. Twój samochód jest o 11 cm szerszy od mojego, jeśli chodzi o wymiary zewnętrzne. Jak to się przekłada na wnętrze, ciężko mi powiedzieć. Moim zdaniem przy dwóch fotelikach ISOFIX trzeci nie zmieści się pomiędzy nimi. Ale przy wszystkich trzech przypiętych pasami szansa jest spora.
  5. Flansze mam w dobrym stanie. Nie, nie wysłali mi złego, zamówiłem świadomie od 165 KM (do 173 KM nie ma w ofercie) z nadzieją, że będzie pasować. Nie chcę "od biedy" wstawiać redukcji, chcę się dowiedzieć, czy tłumik środkowy od 3.0 i 2.5 173 KM jest taki sam. Bo tylne są takie same. A tłumikarza w mojej okolicy nie uświadczysz, tu nikt nie bawi się w takie rzeczy. Wstawiają z katalogów i kasują adekwatnie albo wysyłają auto na złom, bo "naprawa ekonomicznie nieopłacalna". Ja też wolę mieć tak, jak powinno być, jeśli do tłumika wchodzi rura 60 mm, to dlaczego mam tam wstawiać redukcje? I właśnie dlatego pytam o te wymiary, żeby nie musieć dopasowywać a po prostu wstawić. Swoją drogą, jeśli okaże się, że 3.0 i 2.5 173 KM mają taki sam tłumik środkowy, to wystarczy napisać do Polmostrowa z taką informacją (nawet jeśli będą musieli zrobić jakąś drobną modyfikację). Przerabiałem już to w poprzednim samochodzie, tak mi dziękowali, że nie wiedzieli w co mnie całować (cytując film Barei).
  6. Drodzy Subaryci, Czy jakaś dobra dusza posiadająca H6 w swoim Legacy IV (BL/BP) mogłaby zmierzyć średnicę i długość rury pomiędzy flanszą za katalizatorem a środkowym tłumikiem? Chodzi mi o wymiary L i D zaznaczone na obrazku: Mam problem podobny do kolegi Pawson89 z tematu: Zakupiłem zestaw Polmostrów ale do 2.5 165 KM. Tylne tłumiki pasowały bez problemu. Środkowy (44200AG160, 46.17) niestety nie, gdyż rura przed tłumikiem jest za długa o około 18 cm i ma średnicę 50 mm zamiast 60. Zacząłem oglądać zdjęcia na stronie Polmostrów i wydaje mi się, że środkowy od 3.0 (44200AG020, 46.30) ma tę rurę od flanszy do tłumika krótszą i dłuższą. Z góry dziękuję.
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Cześć, Też mam SOHC 2.5 tylko 172 konie. Jakoś niecałe 3 lata temu skończyło mi się sprzęgło (właściwie posypało się łożysko oporowe). I mam wymienione na jednomasowe, Subaru nie oferuje już dwumasowych - za dużo było z nimi problemów. Ja nie zauważam różnicy, podobno na wolnych obrotach trochę bardziej trzęsie i ruszanie jest minimalnie mniej płynne. Ale, jak mówię, jeżdżąc około 50 000 km rocznie nie zauważyłem różnicy. Z tego co pamiętam to poza zestawem sprzęgła trzeba było jeszcze kupić śruby do koła zamachowego oraz nową łapę wysprzęglika (czy jak to się nazywa). Życzę Ci zadowolenia z auta! Grill na czarno wygląda dużo fajniej. Jaką folię użyłeś? Pozdrawiam!
  9. Bardzo dziękuję. Pozostaje jeszcze zakres temperatur - w podanych linkach nie mogę znaleźć nic na ten temat.
  10. Ponawiam pytanie z początku tematu - ktoś coś?
  11. Program AUTO działa tak, że za wszelką cenę chce zrobić zadaną temperaturę. Stąd latem włącza klimę, obieg wewnętrzny i nawiew nastawia na max. @Orear - wyłącz tryb auto ręcznie zmieniając siłę nawiewu i włączając na obieg zewnętrzny, wtedy panel nie będzie żył swoim życiem. A jak wyłączysz przyciskiem OFF, to nie włączaj go przez AUTO tylko siłą nawiewu, wtedy wszystko powinno być w porządku. Tak przynajmniej działa to wg mnie.
  12. Witajcie, Jestem w trakcie wymiany radia seryjnego na Kenwood KDC-X5200BT. Jak wszyscy wiemy, konsola środkowa jest zintegrowana, tzn. połączone radio seryjne ze sterowaniem klimatyzacji. Pierwotnie chciałem zakombinować, jak niektórzy koledzy, z panelem z V generacji. Koniec końców trafiłem na znanym portalu aukcyjnym radio z "anglika" w dobrej cenie i to postanowiłem zwandalizować. Wycinanki poszły całkiem dobrze, teraz czeka mnie lepienie. Ale chciałem napisać o czymś innym, mianowicie o samym panelu. Ponieważ jest on z "anglika" to jest w zasadzie odbiciem lustrzanym. Ale to nie jedyna różnica. W oryginalnym panelu klimy mogłem regulować temperaturę w zakresie 15.0 - 29.0 °C, natomiast w tym z anglika w zakresie 18.0 - 32.0 °C. Co ciekawe, te wskazania są zawyżone o około 3 °C (w moim odczuciu, wyczuwam kiedy wyłącza się klimatyzacja a zaczyna grzanie przy konkretnej temperaturze zewnętrznej). I tu następuje moje pierwsze pytanie - czy ktoś z Was wie czy jest możliwość skalibrowania panelu klimatyzacji tak, żeby wskazywał właściwą temperaturę? Zacząłem sam bawić się przyciskami i odkryłem następującą rzecz: jeśli wcisnę MODE i cyrkulacja naraz oraz włączę zapłon, na panelu zapalą się wszystkie segmenty oraz lampki, tak, jakby panel wszedł w jakiś tryb serwisowy: Jeśli wcisnę MODE, włącza się coś takiego, nic z tym nie można zrobić: Jeśli wcisnę cyrkulację, włącza się coś takiego, nic nie można ustawiać: Jeśli wcisnę A/C, to po kolei pojawiają się takie ekrany: Na tym prawym pokrętłem temperatury ustawiam jasność ekranu, ale nie wiem, jak to ustawienie zapamiętać. Tu nic nie mogę ustawiać Tu też nic nie mogę ustawiać Czy te funkcję mają jakieś konkretne działanie poza sprawdzeniem jasności i działania wszystkich segmentów? Czy znacie jeszcze jakieś inne ukryte funkcje tego panelu? Liczę na konstruktywną dyskusję. Pozdrawiam, Michał
  13. Dzień dobry wszystkim, Nazywam się Michał, swoim Legacy IV z 2009 roku jeżdżę już ponad 3 lata. Forum przeglądam od jakiegoś czasu i dzięki niemu zabrałem się za wymianę radia na coś, co gra przyzwoicie. Krótko o moim samochodzie: - Legacy IV, produkcja początek 2009 - silnik 2.5 SOHC z LPG, stan licznika przy zakupie ok. 179000, obecnie ok. 275000 - skrzynia manual - generalnie wszystko seryjne, lecz co się działo z samochodem zanim wszedłem w jego posiadanie, to nie wiem Pozdrawiam z Holandii!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...