Jump to content

outsider

Użytkownik
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

About outsider

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Auto
    BRZ i takie tam inne jeszcze też ;-)

Recent Profile Visitors

356 profile views
  1. outsider

    Kubica w F1

    no dobra... znalazł trójkę?
  2. polecam tę książkę - koleś był scenarzystą TG, po jej przeczytaniu rozumiem doskonale dlaczego nic już nigdy nie będzie takie samo, jak w Top Gear
  3. Dzięki za opinię, jest to opcja niskobudżetowa, rozważam ją - wolałbym jednak jakieś nacinane, przerobiłem w praktyce, że działają lepiej, dlatego się rozglądam jeszcze :-) A dlaczego nie dedykowane do tych tarcz klocki DBA? Wiem, że DS2500 są powszechnie chwalone, ale ta siła hamowania musi skądś się brać, więc w przypadku klocków działających wskutek tarcia albo zeżrą tarcze, albo same znikną w 5 minut - tak sobie myślę... Skoro producent posiada w ofercie klocki dedykowane do danych tarcz (są sprzedawane jako komplety na oś) to co przemawia za nie skorzystaniem z tego rozwiązania? Bardzo mi zależy na Twojej opinii, skoro używasz tych tarcz bo jest to jedna z opcji które rozważam, a moje obawy wynikają ze względu na cenę tego rozwiązania - tanio nie jest. Natomiast gdybym miał 100 % pewność, że to najlepszy wybór, to może bym się zdecydował... Napisz kilka słów o wrażeniach z użytkowania tych tarcz, ew. mankamentach, o ile występują, jak z trwałością itp. Dzięki z góry :-)
  4. Panowie, pozwolę sobie na takie pytanie (bo pomimo, iż forumowa wyszukiwarka pokazała, że temat był już wałkowany to nie udało mi się znaleźć żadnych wniosków): poradźcie proszę: Gdybym chciał BRZdącowi poprawić troszkę hamulce ale nie podwoić jego wartości to co byście polecili? Z gotowych zestawów tarcze + klocki w dobrych pieniądzach to znalazłem jedynie Zimmermany Sporty Coat Z dziurawe, komplet na obie osie + dedykowane klocki ok 1350 peelen - no ale tyle ile się naczytałem opinii o Zimmermannach, że się deformują, to strach... Poza tym widzę perforowane Brembo Xtra ale tylko na przód i właściwie nic więcej, bo potem to już tylko EBC, DBA, Black Diamond itp ale to już zupełnie inne pieniądze... W Leonie Top Sport którym jeździłem wcześniej metodą prób i błędów doszedłem do takiego rozwiązania: tarcze ATE PowerDisc i do tego klocki TRW nie pamiętam symbolu, ale hamowało to całkiem sympatycznie i nie zużywały się w 5 minut - optymalny zestaw. Niestety do BRZ ATE nie oferuje PowerDisców i muszę rozkminiać temat od nowa... Podpowiecie coś fajnego?
  5. dziękuję - mnie też się bardzo podoba Tak, też to widzę - teraz przydałyby się koła o większej średnicy i przede wszystkim z mniejszym ET, żeby bardziej wypełniały nadkola. Niestety - wziąwszy pod uwagę, że mam do niego 2 kpl. ori kół Subaru które dostałem z samochodem + 3ci komplet OZ do upalania nie planuję zakupu kolejnych kół, bo to już by była zwykła rozrzutność
  6. Obiecane zdjęcia - kilka z tych, które mi przysłali:
  7. To nie ja - byłem dziś w Tarnowie, a dokładniej w Zbylitkowskiej Górze w MaxtonDesign montować dedykowany zestaw splitterów. Miałem obawy, ale jestem mega zadowolony. Zdjęcia wrzucę jak dostanę od nich profesjonalne które robili po montażu, żeby nie psuć efektu moimi nieudolnymi z komórki. @piotrr_dziękuję przy okazji za info o tej akcji, bo dowiedziałem się o niej z Twojego posta - dziś byłem na montażu, wróciłem do domu, wygląda super i póki co nic nie odpadło
  8. Miałem w ub. roku tak samo - srutututu, niby sen, a tydzień później już podpisywałem umowę leasingową. Trzeba bardzo uważać na takie sny, bo czasem mogą się spełnić
  9. outsider

    Kubica w F1

    Tia... Papa Stroll kazał ekipie program "power max" odpalić, żeby się synek pokazał jaki to jest szybki gdy "w końcu furę dostał", podczas gdy reszta zespołów robiła testy... Nie sugerowałbym się tym.
  10. outsider

    Kubica w F1

    Taaaaaaaaaak!!!!! Mamy to!!!! :-) :-) :-)
  11. outsider

    Kubica w F1

    Ależ właśnie tak ma to wyglądać - nie słyszałeś? Orlen jest właścicielem marki CPN i planuje ją "wskrzesić" - z tego co pamiętam na razie ma powstać jedna stacja pod szyldem CPN, chyba a warszawskiej Pradze. Na moje to właśnie jest przyczółek do tego, żeby po połączeniu mieć jedną, "jedynie słuszną" wielką sieć pod tym szyldem, zupełnie jak MOL u towarzysza Orbana...
  12. outsider

    Kubica w F1

    No przecież o tym właśnie mówię: tak jak teraz napisałeś, że już teraz jest właśnie tak jak piszesz w ostatnim poście - ale jak się połączą to juz nawet nie będzie wyboru między Ojcem a Matką bo skoro Matka zniknie, to jak Ojciec powie, tak będzie - używając Twojego porównania. Na dziś ciągle jeszcze odbiorca hurtowy ma u dystrybutora cenę hurt z dnia minus swój rabat - tym większy jest w stanie wynegocjować, im większe ma obroty, analogicznie dystrybutorzy u dostawcy. Ale ten rabat zniknie po fuzji bo nie będzie już potrzebny, wszyscy dystrybutorzy będą kupowali po cenie hurt z dnia, dokładali swoją marżę i sprzedawali odbiorcom hurtowym. Jedyny dostawca czyli Orlen będzie dowolnie dyktował cenę wg potrzeb swojego właściciela, czyli rządu który dowolnie może dysponować zyskami wygenerowanymi przez jednoosobową spółkę Skarbu Państwa. Potrzeba kasy na jakieś kolejne rozdawnictwo typu 500+, albo jakiś inny chory plan? No to cyk, podniesiemy znów cenę paliwa... I kto za to wszystko zapłaci? Pan zapłaci, Pani zapłaci... Wszyscy zapłacimy...
  13. outsider

    Kubica w F1

    A co to ma do rzeczy? Ani nie mam zamiaru opowiadać Ci o swoich rabatach, ani nie rozumiem jakie to ma znaczenie i dlaczego w ogóle o to pytasz. Nie o tym rozmawiamy - pisaliśmy o mechanizmach rządzących rynkiem paliwowym w Polsce, prawda? Jeśli nie ogarnąłeś tematu rozmowy to przypomnę o czym rozmawiamy: tłumaczyłem, że już w tej chwili mamy tylko dwóch dostawców paliw którzy planują się połączyć. Sytuacja na dziś jest taka, że co prawda cena w hurcie u jednych i drugich jest w praktyce identyczna (śmieszne, 2-3 złotowe różnice, żeby się UOK nie czepiał) ale odbiorcy hurtowi w dalszym ciągu mają wysokie rabaty od ceny hurtowej gdyż zarówno jednej jak i drugiej stronie oraz firmom pośredniczącym zależy na utrzymaniu klienta, żeby nie zaczął kupować u kogoś innego - taka namiastka sytuacji rynkowej, im więcej kupujesz tym niższą masz cenę. Mechanizm ten zniknie po połączeniu się obu firm gdyż nie będzie już potrzebny - skoro będzie tylko jeden dostawca to odbiorcy hurtowi będą kupować wszyscy w tej samej cenie (hurt z dnia) i będą mogli rywalizować o klienta jedynie obniżając swoje marże które i tak już są symboliczne. Prościej już się wytłumaczyć nie da, mam nadzieję, że zrozumiałeś. Twoją arogancką prowokację typu "pochwal się - pośmiejemy się" puszczam mimo uszu, poza tym OT się zrobił. Może i sam niechcący go wywołałem, więc sorki - wątek jest o RK.
  14. outsider

    Kubica w F1

    Wybacz, ale teoretyzujesz, a ja przerabiam to w praktyce i jest tak jak piszę. O rabatach które mam dzisiaj przy zakupach hurtowych będę mógł zapomnieć gdy Lotos się połączy z Orlenem.
  15. No to nie wiem OCK - Galaxy S6, S7 oraz S9+ ten samo problem - zaciąga tylko część kontaktów. Czy problemem może być liczba recordów (1,5 k)?
×
×
  • Create New...