Skocz do zawartości

Pulanis

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Forester 99 125KM

Ostatnie wizyty

517 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pulanis

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Tutaj sprytnie cały wózek chłopaki opuścili. Trochę biednie ale myślę że działać będzie.
  2. No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny.
  3. No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny.
  4. No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny.
  5. No właśnie to ich zasadnicza różnica. Montaż Sg do SF umożliwia założenie większego rozmiaru kół niż 215 65 16. Opona nie ociera o podstawę sprężyny.
  6. Klapka jest i gumowa uszczelka. Nawet widzę że są prowadnice na filtr ale przez to ustrojstwo nie wejdzie. Zastanawia mnie czemu jest tam tak czysto? Zdażyło się czasem że coś z nawiewu wyleciało, to tam też powinno coś być, a tu nic. Wydajność klimy coś spadła mimo świeżego nabicia i słyszę że cykle pracy są dłuższe jak wcześniej. Myślałem że to wina zanieczyszczeń. Pogubiłem się w tym.
  7. Też chciałem filtr zmienić a tu taki zonk. W prawdzie czysto tam jest ale filtra przez to ustrojstwo nie da się zamontować. Ktoś też tak ma czy to jakaś rzeźba jest? W rodzinie sami alergicy więc super jak taki filtr by się tam znalazł. SF z 99r.
  8. Pulanis

    opny do sg

    Tu sobie wszystko ładnie zmierzysz. http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
  9. Tak opony jak w temacie BFG AT KO2. Nie mam porównania do MT nigdy nie używałem w tym aucie. Jeśli chodzi o trakcję na mokrym asfalcie, śniegu czy lekkim błocie to mam wrażenie że słabiej trzymają od winterslalom ksi tego samego producenta. Za to odporność mechaniczna jest o niebo lepsza. Kamole, wystające korzenie nie robią wrażenia. Jest też ciszej na dziurach. Obawiałem się o hałas na asfalcie ale jest super. Do jazdy na codzień jak najbardziej się nadają. Średnio zakładam że do progu jest 30cm. Tył trochę więcej przód ciut mniej. Amortyzatory tylne musiałem zmienić na te od SG. Trzeba też brać poprawkę na prędkościomierz bo przestał zawyżać i trzeba uważać na kontrole i fotoradary. Ogólnie polecam. Tutaj zabawa na tych kartoflach i fotka z boku.
  10. Kolega MihauSTI ma do sprzedania.
  11. Niestety nie pasują ale np. Iroman robi icamber14 i jest pięknie. Monroe też ma coś takiego ale dystrybutor już tego nie sprowadza więc trudno dopaść.
  12. Operacja wymagała zastosowania śrub do regulacji pochylenia kół przy amortyzatorach tylnego zawieszenia i w tym przypadku 2cm liftu na podkładkach. Tylne łączniki stabilizatorów z legacy. Geometrię dało się bez problemu wyregulować. Opony podniosły ptześwit o 1,7 cm. Wszyscy wiemy że Forester to nie terenówka ale modyfikacja pozwala wycisnąć jeszcze więcej frajdy poza asfaltem. Pozdrawiam
  13. Czy ktoś próbował założyć coś takiego? Przepraszam ale nic na ten temat nie mogę znaleźć. Na obcych forach jest trochę ale nie po naszemu. Co udało mi się doczytać to potrzebne są tylne amortyzatory od sg i delikatny lift. Pewnie jakaś felga do tego z mniejszym et. Będę wdzięczny za pomoc. Teraz wygląda to tak. 205/70r15
  14. Witam wszystkich forumowiczów Mam kilka projektów związanych ze starym forkiem tylko brak mi doświadczenia. Mam nadzieję że dzięki wam to się zmieni Zapraszam na mój kanał Youtube o przygodach z Forikiem https://www.youtube.com/user/pulanis który będzie się rozwijał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...