Pulanis Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Czy ktoś próbował założyć coś takiego? Przepraszam ale nic na ten temat nie mogę znaleźć. Na obcych forach jest trochę ale nie po naszemu. Co udało mi się doczytać to potrzebne są tylne amortyzatory od sg i delikatny lift. Pewnie jakaś felga do tego z mniejszym et. Będę wdzięczny za pomoc. Teraz wygląda to tak. 205/70r15 Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Pulanis Uzupełnienie danych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulanis Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Operacja wymagała zastosowania śrub do regulacji pochylenia kół przy amortyzatorach tylnego zawieszenia i w tym przypadku 2cm liftu na podkładkach. Tylne łączniki stabilizatorów z legacy. Geometrię dało się bez problemu wyregulować. Opony podniosły ptześwit o 1,7 cm. Wszyscy wiemy że Forester to nie terenówka ale modyfikacja pozwala wycisnąć jeszcze więcej frajdy poza asfaltem. Pozdrawiam Edytowane 30 Lipca 2017 przez Pulanis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPawcio Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Łączniki czemu musiałeś dawać i z jakiego rocznika one byly i wersji. Te śruby to po jednej na strone trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekmm Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Jaki finalnie rozmiar opony jest założony? Taki jak w temacie? Jak radzi sobie on na AT-kach masz może porównanie do MT? Amortyzatory w końcu wymieniałeś? Jaki jest prześwit od ziemi do progu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulanis Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tak opony jak w temacie BFG AT KO2. Nie mam porównania do MT nigdy nie używałem w tym aucie. Jeśli chodzi o trakcję na mokrym asfalcie, śniegu czy lekkim błocie to mam wrażenie że słabiej trzymają od winterslalom ksi tego samego producenta. Za to odporność mechaniczna jest o niebo lepsza. Kamole, wystające korzenie nie robią wrażenia. Jest też ciszej na dziurach. Obawiałem się o hałas na asfalcie ale jest super. Do jazdy na codzień jak najbardziej się nadają. Średnio zakładam że do progu jest 30cm. Tył trochę więcej przód ciut mniej. Amortyzatory tylne musiałem zmienić na te od SG. Trzeba też brać poprawkę na prędkościomierz bo przestał zawyżać i trzeba uważać na kontrole i fotoradary. Ogólnie polecam. Tutaj zabawa na tych kartoflach i fotka z boku. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicoBZR Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Zmieniałeś amorki na te z SG? Zastanawiam się nad 215/75r15 do swojego SF przedlifta czyli jak Twój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się