Jump to content

PRO

Nowy
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About PRO

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wilkowice
  • Auto
    Subaru Impreza GT Wagon 1999 r.

Recent Profile Visitors

645 profile views
  1. Wczoraj było dobrze. Biało od Szczyrku po Wisłe.
  2. Krótki filmik o wymianie osłony przegubu w moim GT. Jeśli się spodoba to może nagram coś więcej przy okazji różnych napraw.
  3. Zgadzam się, wyciągnięcie skrzyni na stół to najtrudniejsza część zadania. Trochę rzeczy trzeba wykręcić żeby ją wyciągnąć. Otworzenie samej skrzyni już nie jest skomplikowane. Ja pacjenta mam już na stole, czekam tylko na części i składam. Jak będzie wszystko ok po złożeniu i będę miał chwilę to może zrobię jakąś fotorelacje.
  4. Niestety trzeba. Zaraz idę do garażu zrzucać skrzynie... Dokładnie o tego dziada chodzi:
  5. Dzięki Daroot. Wyciągałeś całe bebechy może ze skrzyni? czy po rozpołowieniu można bez przeszkód wyciągnąć wałki z zębatkami, a może są jeszcze jakoś przykręcone w środku? Czym ją wymyć w środku? ( benzyna ekstrakcyjna będzie ok?)
  6. Witam szanownych forumowiczów . Mam wyciek ze skrzyni biegów na wałku sprzęgła , zamierzam wymienić ten nieszczęsny uszczelniacz w ten piątek. Jeśli macie jakieś doświadczenia z jego wymianą lub rozkręcaniem skrzyni proszę o porady, na co zwrócić uwagę, czy jest to obojętne na którym boku będzie leżeć skrzynia podczas otwierania, muszę odkręcać tą tylnią pokrywę gdzie znajduje się sprzęgło wiskotyczne czy wystarczy odkręcić całą ,,dupkę" skrzyni wraz z wiskozą?
  7. slim2102 Dzięki, mogło by być lepiej, ale mniej więcej widać o co chodzi. zapraszam do sprawdzenia ogólnego wątku o moim GT. Pozdrawiam http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82552-subaru-impreza-gt-wagon-2000-r/#entry2301805
  8. Spotkała mnie ostatnio pewna przygoda. Przy zmianie biegu pedał sprzęgła został przy podłodze i wrócił na swoje miejsce dopiero po chwili (z odrobiną mojej pomocy) . Na szczęście nie byłem daleko od domu i udało mi się jakoś dojechać na garaż. Pierwsze podejrzenia padły na pompę sprzęgła oraz wysprzęglik. Płyn w zbiorniczku był ale cały zbiorniczek był dosyć mocno zabrudzony. Zacząłem od demontażu i czyszczenia całego układu. Po dokładnym wyczyszczeniu i zalaniu nowym płynem wszystko wróciło do normy .
  9. Bardzo proszę o podanie namiarów na sprawdzonych i rzetelnych mechaników w okolicy Bielska.
  10. Obawiam się że opalarką łatwo jest przesadzić i też grzejemy punktowo, chyba jednak spróbuje w piekarniku a opalarką najwyżej sobie pomogę. Podważać śrubokrętem czy macie jakiś inny sposób?
  11. Wkładałeś halogen do rozgrzanego już piekarnika czy od początku grzał się razem z piekarnikiem i 5 min liczyłeś od osiągnięcia 80 stopni? Niezły daszek .
  12. Chętnie tez się wybiorę na tor itp. jeśli znajdzie się miejsce . Niestety miałem małe spotkanie z BMW (nie z mojej winy) i nie wiem czy zdążę wrócić w styczniu do jazdy , aktualnie czekam na rzeczoznawcę. Panowie, macie jakieś części? (Na razie potrzebuje reflektor a całą resztę zrobię jak dostanę odszkodowanie, albo jak skończy się zima )
  13. Witam wszystkich. Chętnie wpadnę na jakiś spot. Dzieje się coś w okolicy?
  14. Już wszystko jest ok udało się go wyprostować (komentarz wyżej masz fote), miejsca trochę mało na takie operację, a do tego twardy skurczybyk był ale poradziłem sobie . Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia moich poczynań w tym temacie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82552-subaru-impreza-gt-wagon-2000-r/#entry2301805
  15. Dzięki. Tak też myślałem. W takim razie jutro go wyprostuję a w zasadzie to wykrzywię. Miarka wchodzi tylko pod koniec się rozchodzi na dwa kawałki i miałem różny pomiar oleju, zależy jak wkładałem bagnet ( jak wkładałem obrócony o 90 stopni to pokazywał niższy poziom). Udało się go trochę naprawić, może nie jest jak z fabryki ale na pewno jest już lepiej.
×
×
  • Create New...