hugo Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam. Mam proste pytanie i takiej odpowiedzi oczekuję: czy jest możliwość zamontowania osprzętu z 1,8 do 2,2 lub 2,5? Chodzi mi czy sam "słupek" jest taki sam w tych trzech silnikach? Wiem, że różnią się zasilaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 od 2.0 jest tosamo co w 2.2. 2.5 z którego roku???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Zapomniałem dopisać, że chodzi o antyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 ja zrezygnowalem z 2.5. Zostalem przy 2.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Tomulus robiles swapa z 1.8 na 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Tomulus robiles swapa z 1.8 na 2.2? z 1.8 nie. Z 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Zrobić swapa z 2.0 na 2.2 to nie jest problem, bo wiązka pasuje. Z 1.8 trzeba wymieniać wiązkę, sam wiem bo próbowałem zrobić 2.2 silnik na wiązce z 1.8 i jeździł jak by miał 60 koni, albo nawet mniej, komputer sobie nie radził, w sumie nic nie działało tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 No własnie i dlatego odpuscilem 2.5. Poczekaj moze ktoś sie trafi i wyjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Jednak mam inny pomysł na swap, a mianowicie włożyć większy silnik jednak ma być zasilany monowtryskiem. Dlatego pytam czy słupki 2,2 i 2,5 są takie same jak 1,8? Edytowane 5 Marca 2013 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Się przyłączę do pytania, czy będzie hulać zmiana shortblocka z 1.8 na 2.2 a najlepiej 2.5 NA i czy to ma sens (pozdrawiam tych co zaraz napiszą: "kup se turbo") i czy 2.2 bądź 2.5 miały skrzynie z reduktorem, bo pewnie też by trzeba było zmienić i trzecie czy skrzynia z 2.2 bądź 2.5 ma takie samo przełożenie jak 1.8 czy trzeba tylny dyfer też zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Sensu pewnie nie ma, ale nie o to mi chodzi. Turbo w antyku wstaje poźno, a osobiście nie lubię wysoko kręcić silnika (w sumie nie wiem dlaczego, może chory jestem czy co). Więc "dół" silnika 2,2 or 2,5 będzie elastyczniejszy względem 1,8. Jest tu też drugie dno, ale to już nielegal się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Turbo w antyku wstaje poźno zależy jaka turbina - seria owszem późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 zastanawialiscie sie nad kompresorem???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 zastanawialiscie sie nad kompresorem???? Subaru to nie Honda, że kupujesz JRSC, montujesz, stroisz i ogień. Chyba taniej wyszłoby przerobić BiTurbo na LHD niż kompresor. Turbo w antyku wstaje poźno zależy jaka turbina - seria owszem późno Z ciekawości, są turbo, które startują od powiedzmy 2,2k-2,5k rpm? Jednak wracając do tematu: więc bloki 1,8 / 2,2 / 2,5 są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 nie , nie honda . Jezu sprzedaje subaru!!! Zobacz rzezbe: http://www.rs25.com/forums/f128/t68122-my-01-salvage-eg33-rs.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 @ Tomulus Tylko co to wnosi do tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 @ Tomulus Tylko co to wnosi do tematu? tylko ciekawość Hugo krótko - ja zrezygnowałem z 2.5. Własnie na rzeczy które najnormalniej w swiecie nie pasują. Blok od 2.5 jest inny 1.8,2.0.2.2 jes taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) Czyli chopaki jak dobrze rozumiem....Mając dziadka 1.8 w manualu z 4wd i chcąc zmienić silnik na 2.2litra potrzebuje silnik wraz z wiązką i to wszystko? skrzynia zostaje z 1.8 i będzie to hulało? Takie luźne zapytanie bo pewnie i tak zostanę przy 1.8...Aczkolwiek przygotować się nie zawadzi Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez WueM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 @@WueM, widzę, że myśli masz podobne do mnie:) Też chodzi mi po głowie doprowadzenie blacharki do ładu i włożenie 2,2, tak nawiasem mówiąc na allegro jest dziadek 2,2 za 1000PLN ponoć sprawny. Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ten dziadek rzekomo zRybnika? taki czerwony? chciałem Go brać ale babeczka przez tel. powiedziała Mi, ze TEORETYCZNIE jest juz sprzedany..Nie wiem co to znaczy ale chyba, ze Go nie kupie Więc kupiłem sobie innego....Odbiór w sobotę A jak już będzie tak daleko to albo swap na 2.2 (bo i ten mój przyszły ma 1.8 pieca) albo uturbianie tego obecnego..Operacja zacna...Kolega na tym "drugim" forum zrobił taki mod- wszystko śmiga i jest git... @wojto79, Weź Tego http://allegro.pl/show_item.php?item=3146812741 Zabierz silnik blachy...właściwie PRAWIE całość...Ja z Niego potrzebuję tylko 4ry elementy...zapłacę- tzn. dorzucę się do całości Poważna oferta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wuem tu masz z forum 4wd http://otomoto.pl/subaru-legacy-C28453443.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Oglądane już.... może i warte tej ceny(nie chcąc nikogo obrazić) ale nie spełniło Moich oczekiwań Ale dzieki:) Kupiłem...Kupuje raczej- nawet podobny...tylko 1.8..ale to nic...nadrabia stanem ogólnym:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Chyba nie zdajecie sobie sprawy ile to jest roboty żeby zrobić z 1.8 na 2.2 litra. Trzeba wymienić silnik, wiązkę, komputer, dokupić przepływkę i kupić rurę dolotową. Skrzynia zostaje taka sama, to prawda, ale samochód nagle zaczyna dość konkretnie palić a przy 120 na godzinę masz nagle 5.5 tyś obrotów. Samochód na trasy totalnie odpada. Co najważniejsze, nie wystarczy wymienić wiązki silnika, to nie przyniesie efektu, trzeba wyciągnąć całą wiązkę z samochodu i wszystko wymienić... wcale nie teoretyzuje. Zrobiłem kiedyś dla zabawy i z nudów taki magiczny manewr że do samochodu z 1.8 włożyłem silnik 2.2 Zmieniłem komputer, dołożyłem dolot z przepływką, wymieniłem wiązkę silnika i co? I nic, jeździł jak by miał 30 koni a dawanie gazu kończyło się strzelaniem w kolektor i tyle. Niestety wiązka z 1.8 nie jest taka sama i nie starczy podmianka wiązki na silniku. 1.8 a 2.0 czy 2.2 to silniki które są zupełnie inne. Swap z 2.0 na 2.2 jest dużo prostszy bo tam nie trzeba wyrywać wiązki. Wielokrotnie chciałem się zabrać na wymianę kompletną wiązki silnika itp, niestety - wyjmowałem wiązkę żeby jej nie uszkodzić już parę razy i powiem szczerze - nie wyobrażam sobie wkładać ją w to samo miejsce. Oczywiście da się to zrobić, po prostu jeżeli ktoś "coś tam umie" to po prostu sobie nie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dzięki Gooz...Nikt nie napisał, że będzie łatwo- pytanie było czy się da...Jest tu sporo ludzi na Forum, którzy jeżdżą na takim setupie- są po swap'ie i jest ok...Na pewno jakieś kłopoty wynikną ale Mnie chodziło o samą kompatybilność...Przede wszystkim czy silnik 2.2 będzie pasował pod skrzynię z 1.8...A jakbym już miał robic taką operacje to kupiłbym całego dawce...i przełożył wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Gooz moje pytanie brzmi: czy jest możliwość zamontowania osprzętu z 1,8 do 2,2 lub 2,5? Nic więcej. Bo mocowanie ze skrzynią jest chyba p&p. Silnik miał być/będzie zasilany 99% jego pracy lpg 2gen. Skoro miałeś przy 120km/h 5,5k rpm to trzeba było wyłączyć reduktor Jakikolwiek swap będzie robiony jak napisał Wuem czyli z kompletnego dawcy. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się