Skocz do zawartości

wojto79

Użytkownik
  • Postów

    442
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana wojto79 w dniu 17 Marca 2015

Użytkownicy przyznają wojto79 punkty reputacji!

O wojto79

  • Urodziny 09.03.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy III Kombi '99
    Legacy I sedan '94 było 2.0 jest 2.2 :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojto79

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

14

Reputacja

  1. Hej, do legacy I wolnossącego też ogarniesz?
  2. wojto79

    legacy dziad 1.8

    Efekt, przynajmniej z daleka super
  3. wojto79

    legacy dziad 1.8

    Były Legacy I na gaźniku. Ja miałem 1.8 1990 i był na monowtrysku. Podejrzewam, że gaźnik był tylko na początku albo równolegle. Czym masz pomalowane to auto? To jest zwykły czarny mat czy może jakaś farba strukturalna?
  4. wojto79

    legacy dziad 1.8

    Mój przed tym jak poszedł na części - zgniła buda - stał 2,5 roku po czym włożyłem do niego akumulator odpalił od pierwszego i po umyciu przejechał 200km bez zająknięcia
  5. U mnie w legacy III nawet płyn potrafiło wywalić a powodem był syf między chłodnicami klimy i wody.
  6. Obk i Legacy z tych samych roczników to te same budy. Co do szorowanie to możesz włożyć podkładki między budę a amory i podnieść go o 4cm w razie potrzeby. Ja tak mam i nie szoruję a do lasu też wjeżdżam (nawet daleko ) do tego ja mam gaz, więc tył obciążony. pozdrawiam. Kuba
  7. @@AdaSch, jak masz je jeszcze to lato bym pojeździł, bo słabo wyglądam z kasą. Odebrać mogę w każdej chwili. Pozdrawiam.
  8. Hej, piękny, kolor jak mój jeśli byś potrzebował zaciski to mam dwa kpl. dwutłoczka z imprezy GT pod tarczę 277 jak by co to PW. Powodzenia w realizowaniu planów!
  9. wojto79

    Legacy II

    Cześć, zdementuję i wyjaśnię. Swap silnika jest p&p i nie musisz zmieniać wiązki i kompa. Jedyna różnica o której wiem to w 2.2 jest czujnik spalania stukowego, którego nie ma w 2.0 (tak jest w przypadku legacy I). Skrzynie możesz zostawić od 2.0, ale jeśli chcesz zmieniać to lepiej z dyfrem (masz pewność przełożeń) żeby nie robić dodatkowych problemów. Ja zrobiłem to sam ( przekładałem silnik ze skrzynią) mimo, że robiłem to pierwszy raz w życiu. Jak byś miał pytania pisz PW bo ostatnio rzadko zaglądam na forum. Pozdrawiam.
  10. Myślę, że Twój błąd przy puszczaniu sprzęgła, przytrzymałeś trochę, żeby było delikatniej
  11. No ja wyciągam i holuję pasem do mocowania ładunku u mnie zawiązana pętla na hak holowniczy a do pacjenta szekla do zaczepienia o co chce, raczej na śliskim ruszam pełnym ogniem. Z ostatnich wyczynów: Scania z naczepą na kontenery na stacji benzynowej - stał i mielił przód tył - podpiąłem i poszedł dostawa z tesco na parkingu pod domem - nie miałem serca żeby dalej patrzeć przez okno jak się męczy. Stanął tak, że ani do przodu ani do tyłu więc pociągnąłem dupę w bok a potem tyłem aż do odśnieżonego.
  12. Dzięki za spota, rzeczywiście frekwencja gruba. Zdrowych pogodnych świąt wszystkim. Pozdrawiam. Kuba
  13. To jak 20.00 czwartek Matarnia kto potwierdza: 1. wojto79
  14. @@Aga, Nie wiem czy łapię się do starej gwardii, ale chyba bym się skusił przy większej frekwencji bo dawno się nie widzieliśmy, ale auta raczej nie umyję
  15. wojto79

    wyciagniecie silnia

    @@fary, tylko górą, dołem za dużo rozbierania o ile jest to możliwe. Ja wyjąłem silnik do góry, potem skrzynię na dół a włożyłem górą silnik połączony ze skrzynią. Jak byś miał pytania to pisz PW. A wszystko robiłem w legacy I I pierwszy raz w życiu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...