-
Content Count
74 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
15 DobryAbout Gooz
-
Rank
..:: Swojak ::..
- Birthday 07/09/1987
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Zielonka/Warszawa
-
Auto
legacy 3
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Mam taki problem, nie działa przycisk. Na początku myślałem że po prostu coś tam się dostało i się zablokował, ale nie wygląda żeby tak było. Macie jakiś pomysł poza wymianą całego modułu? Da się to rozebrać?
-
Fajnie że fura dalej jest w całości. Pamiętam jak ja odbierałem z salonu Koper
-
Ja pisałem o tym że ceny rosną, faktycznie, tylko potem nikt tego kupić nie chce Można legacy i za 50k wystawiać, jeden próbuje od dawna, tylko potem wystawiasz za 12k i masz 1 telefon na miesiąc a na forum "Ceny rosną!". Cały czas liczę na info co i jak raz na jakiś czas i pamiętaj - będziesz sprzedawał to masz numer telefonu
-
Taaa, a ja tego ze zdjęcia Oktana sprzedawałem pół roku
-
a felga brzydka w cholerę
-
Po 4 latach wspaniałej przygody czas przekazać komuś innemu Turbodziada, może ktoś z was będzie zainteresowany?
-
Jeżeli po prostu chcesz przełożyć to trzeba zmienić wizualnie - przód cały, ze wszystkim wraz z mocowaniem zderzaka (bo jest inne). Chyba że coś jeszcze chcesz przekładać.
-
Jak coś to mam tanio silnik 2.0 dość pewny bo jeszcze chwilę temu w był w samochodzie. Jeżeli jednak za mało - 2.2 wchodzi bez żadnych zabaw i przeróbek.
-
Dzięki chłopaki za odpowiedź
-
Ok a ktoś może mi konkretnie odpowiedzieć, bo z 1 posta mogę wyliczyć to co sam na oko wiem bo pamiętam ile miał obrotów. Nikt nie ma 2.0 żeby mi sprawdzić w drodze do pracy?
-
Czy jest mi w stanie ktoś podać jakie obroty silnika ma na 5 biegu subaru legacy 2.0 115 koni przy 80km/h 100km/h i 120km/h?
-
Mamy sobie legacy 1 generacji z 2.0 benzyna. Jeździł całe życie na benzynie i dalej jeździ na benzynie. Po zakupie był problem z odpalaniem (w sumie dalej jest) i problemy przy przyśpieszaniu, od czasu zakupu wymieniliśmy: Sonda lambda, Przepływomierz, pompę paliwa, przewody paliwowe, uszczelniliśmy bak z wlewem, oczywiście świece przewody, filtry, jeszcze jakiś czujnik temperatury i chyba tyle. Problemy w samochodzie są dwa - na średniociepło (czyli godzinę po jeździe) ma problem żeby odpalić, musi chwilę pokręcić i odpala. Czasami mu się zdarza walnąć białą chmurę po odpalaniu. Na
-
Chyba nie zdajecie sobie sprawy ile to jest roboty żeby zrobić z 1.8 na 2.2 litra. Trzeba wymienić silnik, wiązkę, komputer, dokupić przepływkę i kupić rurę dolotową. Skrzynia zostaje taka sama, to prawda, ale samochód nagle zaczyna dość konkretnie palić a przy 120 na godzinę masz nagle 5.5 tyś obrotów. Samochód na trasy totalnie odpada. Co najważniejsze, nie wystarczy wymienić wiązki silnika, to nie przyniesie efektu, trzeba wyciągnąć całą wiązkę z samochodu i wszystko wymienić... wcale nie teoretyzuje. Zrobiłem kiedyś dla zabawy i z nudów taki magiczny manewr że do samochodu z 1.8 włoży
-
Zrobić swapa z 2.0 na 2.2 to nie jest problem, bo wiązka pasuje. Z 1.8 trzeba wymieniać wiązkę, sam wiem bo próbowałem zrobić 2.2 silnik na wiązce z 1.8 i jeździł jak by miał 60 koni, albo nawet mniej, komputer sobie nie radził, w sumie nic nie działało tak jak trzeba.
-
Dochodzimi powoli do tego żeby legacy jeździło - póki co wyszło że odpalał słabo bo nie miał benzyny Co prawda było to dla mnie dziwne, ale się wyjasniło - po 2 dniach od tankowania 15 litrów było zero: Nie odpala -> Brak benzyny -> Dolałem, dalej brak - > Dziurawy wlew paliwa -> dziurawy bak - > pompa paliwa padła od takiej jazdy Wszystko właśnie wymieniamy, zobaczymy jak będzie.