Jump to content

Gooz

Użytkownik
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Dobry

About Gooz

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 07/09/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielonka/Warszawa
  • Auto
    legacy 3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam taki problem, nie działa przycisk. Na początku myślałem że po prostu coś tam się dostało i się zablokował, ale nie wygląda żeby tak było. Macie jakiś pomysł poza wymianą całego modułu? Da się to rozebrać?
  2. Fajnie że fura dalej jest w całości. Pamiętam jak ja odbierałem z salonu Koper
  3. Ja pisałem o tym że ceny rosną, faktycznie, tylko potem nikt tego kupić nie chce Można legacy i za 50k wystawiać, jeden próbuje od dawna, tylko potem wystawiasz za 12k i masz 1 telefon na miesiąc a na forum "Ceny rosną!". Cały czas liczę na info co i jak raz na jakiś czas i pamiętaj - będziesz sprzedawał to masz numer telefonu
  4. Taaa, a ja tego ze zdjęcia Oktana sprzedawałem pół roku
  5. Po 4 latach wspaniałej przygody czas przekazać komuś innemu Turbodziada, może ktoś z was będzie zainteresowany?
  6. Jeżeli po prostu chcesz przełożyć to trzeba zmienić wizualnie - przód cały, ze wszystkim wraz z mocowaniem zderzaka (bo jest inne). Chyba że coś jeszcze chcesz przekładać.
  7. Jak coś to mam tanio silnik 2.0 dość pewny bo jeszcze chwilę temu w był w samochodzie. Jeżeli jednak za mało - 2.2 wchodzi bez żadnych zabaw i przeróbek.
  8. Ok a ktoś może mi konkretnie odpowiedzieć, bo z 1 posta mogę wyliczyć to co sam na oko wiem bo pamiętam ile miał obrotów. Nikt nie ma 2.0 żeby mi sprawdzić w drodze do pracy?
  9. Czy jest mi w stanie ktoś podać jakie obroty silnika ma na 5 biegu subaru legacy 2.0 115 koni przy 80km/h 100km/h i 120km/h?
  10. Mamy sobie legacy 1 generacji z 2.0 benzyna. Jeździł całe życie na benzynie i dalej jeździ na benzynie. Po zakupie był problem z odpalaniem (w sumie dalej jest) i problemy przy przyśpieszaniu, od czasu zakupu wymieniliśmy: Sonda lambda, Przepływomierz, pompę paliwa, przewody paliwowe, uszczelniliśmy bak z wlewem, oczywiście świece przewody, filtry, jeszcze jakiś czujnik temperatury i chyba tyle. Problemy w samochodzie są dwa - na średniociepło (czyli godzinę po jeździe) ma problem żeby odpalić, musi chwilę pokręcić i odpala. Czasami mu się zdarza walnąć białą chmurę po odpalaniu. Na
  11. Chyba nie zdajecie sobie sprawy ile to jest roboty żeby zrobić z 1.8 na 2.2 litra. Trzeba wymienić silnik, wiązkę, komputer, dokupić przepływkę i kupić rurę dolotową. Skrzynia zostaje taka sama, to prawda, ale samochód nagle zaczyna dość konkretnie palić a przy 120 na godzinę masz nagle 5.5 tyś obrotów. Samochód na trasy totalnie odpada. Co najważniejsze, nie wystarczy wymienić wiązki silnika, to nie przyniesie efektu, trzeba wyciągnąć całą wiązkę z samochodu i wszystko wymienić... wcale nie teoretyzuje. Zrobiłem kiedyś dla zabawy i z nudów taki magiczny manewr że do samochodu z 1.8 włoży
  12. Zrobić swapa z 2.0 na 2.2 to nie jest problem, bo wiązka pasuje. Z 1.8 trzeba wymieniać wiązkę, sam wiem bo próbowałem zrobić 2.2 silnik na wiązce z 1.8 i jeździł jak by miał 60 koni, albo nawet mniej, komputer sobie nie radził, w sumie nic nie działało tak jak trzeba.
  13. Dochodzimi powoli do tego żeby legacy jeździło - póki co wyszło że odpalał słabo bo nie miał benzyny Co prawda było to dla mnie dziwne, ale się wyjasniło - po 2 dniach od tankowania 15 litrów było zero: Nie odpala -> Brak benzyny -> Dolałem, dalej brak - > Dziurawy wlew paliwa -> dziurawy bak - > pompa paliwa padła od takiej jazdy Wszystko właśnie wymieniamy, zobaczymy jak będzie.
×
×
  • Create New...