czarna perła Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam jestem szczesliwym posiadaczem WRX 07 (na gwarancji) od pewnego czasu wewnatrz auta po ostrzejszej jezdzie czuć zapach przypalonego oleju (nie jem frytek i nic nie smażyłem od dawna) moze Ktoś poradzi gdzie szukać przyczyny jak jestem ślepy i watek juz byl to prosze o link dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 emotorsport, nie masz nic konkretnego na temat do powiedzenia - to nie pisz. Szukajka do czasu naprawy bazy nie dziala, a nowy forumowicz szuka pomocy. Temat przenosze do dzialu "Impreza" EDIT: komentarz OT emotorsport wycięty do "śmietnika" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ups sorry ze sie wbilem tam gdzie nie trzeba ale dzieki poczekam cierpliwie moze ktos z Was wskaże swiatelko w tunelu emotorsport, nie masz nic konkretnego na temat do powiedzenia - to nie pisz. Szukajka do czasu naprawy bazy nie dziala, a nowy forumowicz szuka pomocy. Temat przenosze do dzialu "Impreza" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 czarna perła, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124027 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123248 Moze to Ci trochę pomoże... Tak się dzieje często przy ostrzejszej jeździe i wszystko jest OK. Czyli TTTM, ale na sprzęgła w Subaru trzeba szanować nieco bardziej niz w innych autach ze względu na AWD. Fajnie wyjasnił to P.A.Koper - w "ośce" zapiszczą/zabuksują koła przy przenoszeniu zbyt dużego momentu obrotowego, a w AWD musi tę rolę przejąć sprzęgło ... PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 czarna perła, zajrzyj tutaj :wink: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=799005#799005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 no tak ale mam Go od nowosci i kedys bylo ok tak sie dzieje od niedawna. jedno sprzeglo juz zalatwilem he he no ale czlowiek uczy sie na bledach najlepiej na swoich poczytam watki dzieki wielkie czarna perła, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124027 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123248 Moze to Ci trochę pomoże... Tak się dzieje często przy ostrzejszej jeździe i wszystko jest OK. Czyli TTTM, ale na sprzęgła w Subaru trzeba szanować nieco bardziej niz w innych autach ze względu na AWD. Fajnie wyjasnił to P.A.Koper - w "ośce" zapiszczą/zabuksują koła przy przenoszeniu zbyt dużego momentu obrotowego, a w AWD musi tę rolę przejąć sprzęgło ... PZDR [ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 10:27 am ] dzieki wielkie ale jakby co to chyba do z serwisu mozna skorzystac co nie czarna perła, zajrzyj tutaj :wink: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=799005#799005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ale jakby co to chyba do z serwisu mozna skorzystac co nie Jeśli jest na gwarancji to nie zaszkodzi. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 a moze pomoże :wink: ale jakby co to chyba do z serwisu mozna skorzystac co nie Jeśli jest na gwarancji to nie zaszkodzi. :wink: [ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 11:19 am ] przyznam sie jeszcze ze jak byl snieg to troche sie pokrecilem na nim ibokow troche zrobilem (no dobra probowalem) ale chyba to nie jest zakazane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 przyznam sie jeszcze ze jak byl snieg to troche sie pokrecilem na nim Każdy, korzysta z okazji :!: Nawet jest od tego osobny wątek :grin: co prawda poczeka parę miesięcy :wink: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jak do przyszlego roku nic nie wybuduja to dam namiary na placyk w Warszawie maly ale zawsze troszke mozna sie pokrecic :smile: przyznam sie jeszcze ze jak byl snieg to troche sie pokrecilem na nim Każdy, korzysta z okazji :!: Nawet jest od tego osobny wątek :grin: co prawda poczeka parę miesięcy :wink: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107922 [ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 12:05 pm ] a co do oleju to w przyszlym tygu chyba serwis zalicze to pozniej zeznam co w trawie piszczalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czakos Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 czarna perła, podobny problem opisany jest tu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122810 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122881 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122294 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Mialem ten sam problem. 1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech 2. opcja to olej ze skrzyni (tez tak mi doradzili zeby szukac) U mnie wyszlo, ze to spod pokrywy zaworow - kupilem uszczelki, mialem wymienic, ale zamiast tego umylem wczesniej to miejsce zeby dokladnie zobaczyc skad cieknie i.... przestalo kapac :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech Też tak sądzę, robiłem to w GTku i teraz w foresterze. Wystarczy, że się delikatnie poci i kapie wprost na wydech. Strona prawa (od pasażera) najczęściej. Przy mocniejszym upalaniu, rozgrzany olej jest rzadszy, wtedy więcej kapie i śmierdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 wielkie dzieki za wskazowki i wielki szacun dla Was jestescie prawdziwa kopalnia wiedzy ciekawe tylko czemu taka usterka w nowym aucie (22tys.) - tylko nie mowcie mi ze jezdzic to trzeba umiec bo to wiem? :wink: ok w tym tygu oddam Subaraka do lekarza i zobaczymy [ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 12:22 pm ] Subarak nadal w serwisie :sad: [ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 12:27 pm ] Mialem ten sam problem. 1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech 2. opcja to olej ze skrzyni (tez tak mi doradzili zeby szukac) U mnie wyszlo, ze to spod pokrywy zaworow - kupilem uszczelki, mialem wymienic, ale zamiast tego umylem wczesniej to miejsce zeby dokladnie zobaczyc skad cieknie i.... przestalo kapac :cool: 2 opcja ktos nie potrafil chyba skrzyni zamontowac [ Dodano: Pon Cze 08, 2009 6:03 pm ] pora zamknac temat po ponad miesiacu uszczelniacz przy skrzyni biegow wymieniony i oslona (obudowa) skrzyni tez - przyplynela z Japoni podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się