Skocz do zawartości

w kabinie śmierdzi przypalonym olejem WRX 07


czarna perła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem szczesliwym posiadaczem WRX 07 (na gwarancji)

od pewnego czasu wewnatrz auta po ostrzejszej jezdzie czuć zapach przypalonego oleju

(nie jem frytek i nic nie smażyłem od dawna)

moze Ktoś poradzi gdzie szukać przyczyny

jak jestem ślepy i watek juz byl to prosze o link

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport, nie masz nic konkretnego na temat do powiedzenia - to nie pisz.

Szukajka do czasu naprawy bazy nie dziala, a nowy forumowicz szuka pomocy.

Temat przenosze do dzialu "Impreza"

 

EDIT:

komentarz OT emotorsport wycięty do "śmietnika"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ups sorry ze sie wbilem tam gdzie nie trzeba

ale dzieki

poczekam cierpliwie moze ktos z Was wskaże swiatelko w tunelu

emotorsport, nie masz nic konkretnego na temat do powiedzenia - to nie pisz.

Szukajka do czasu naprawy bazy nie dziala, a nowy forumowicz szuka pomocy.

Temat przenosze do dzialu "Impreza"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarna perła,

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124027

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123248

Moze to Ci trochę pomoże...

Tak się dzieje często przy ostrzejszej jeździe i wszystko jest OK.

Czyli TTTM, ale na sprzęgła w Subaru trzeba szanować nieco bardziej niz w innych autach ze względu na AWD. Fajnie wyjasnił to P.A.Koper - w "ośce" zapiszczą/zabuksują koła przy przenoszeniu zbyt dużego momentu obrotowego, a w AWD musi tę rolę przejąć sprzęgło ...

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale mam Go od nowosci i kedys bylo ok

tak sie dzieje od niedawna. jedno sprzeglo juz zalatwilem he he no ale czlowiek uczy sie na bledach najlepiej na swoich :mrgreen: poczytam watki dzieki wielkie

czarna perła,

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=124027

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123248

Moze to Ci trochę pomoże...

Tak się dzieje często przy ostrzejszej jeździe i wszystko jest OK.

Czyli TTTM, ale na sprzęgła w Subaru trzeba szanować nieco bardziej niz w innych autach ze względu na AWD. Fajnie wyjasnił to P.A.Koper - w "ośce" zapiszczą/zabuksują koła przy przenoszeniu zbyt dużego momentu obrotowego, a w AWD musi tę rolę przejąć sprzęgło ...

 

PZDR

 

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 10:27 am ]

dzieki wielkie

ale jakby co to chyba do z serwisu mozna skorzystac co nie

czarna perła, zajrzyj tutaj :wink:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=799005#799005

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze pomoże :wink:

ale jakby co to chyba do z serwisu mozna skorzystac co nie

Jeśli jest na gwarancji to nie zaszkodzi. :wink:

 

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 11:19 am ]

przyznam sie jeszcze ze jak byl snieg to troche sie pokrecilem na nim

ibokow troche zrobilem (no dobra probowalem)

ale chyba to nie jest zakazane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak do przyszlego roku nic nie wybuduja to dam namiary na placyk w Warszawie

maly ale zawsze troszke mozna sie pokrecic :smile:

 

przyznam sie jeszcze ze jak byl snieg to troche sie pokrecilem na nim

Każdy, korzysta z okazji :!: Nawet jest od tego osobny wątek :grin: co prawda poczeka parę miesięcy :wink:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107922

 

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 12:05 pm ]

a co do oleju to w przyszlym tygu chyba serwis zalicze

to pozniej zeznam co w trawie piszczalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ten sam problem.

 

1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech

2. opcja to olej ze skrzyni (tez tak mi doradzili zeby szukac)

 

U mnie wyszlo, ze to spod pokrywy zaworow - kupilem uszczelki, mialem wymienic, ale zamiast tego umylem wczesniej to miejsce zeby dokladnie zobaczyc skad cieknie i.... przestalo kapac :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech

Też tak sądzę, robiłem to w GTku i teraz w foresterze.

Wystarczy, że się delikatnie poci i kapie wprost na wydech.

Strona prawa (od pasażera) najczęściej.

Przy mocniejszym upalaniu, rozgrzany olej jest rzadszy, wtedy więcej kapie i śmierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za wskazowki

i wielki szacun dla Was jestescie prawdziwa kopalnia wiedzy :lol:

ciekawe tylko czemu taka usterka w nowym aucie (22tys.) - tylko nie mowcie mi ze jezdzic to trzeba umiec bo to wiem? :wink:

ok w tym tygu oddam Subaraka do lekarza i zobaczymy

 

[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 12:22 pm ]

Subarak nadal w serwisie :sad:

 

[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 12:27 pm ]

Mialem ten sam problem.

 

1. opcja to olej cieknacy spod pokrywy zaworow na wydech

2. opcja to olej ze skrzyni (tez tak mi doradzili zeby szukac)

 

U mnie wyszlo, ze to spod pokrywy zaworow - kupilem uszczelki, mialem wymienic, ale zamiast tego umylem wczesniej to miejsce zeby dokladnie zobaczyc skad cieknie i.... przestalo kapac :cool:

 

2 opcja ktos nie potrafil chyba skrzyni zamontowac :evil:

 

[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 6:03 pm ]

pora zamknac temat po ponad miesiacu :evil:

uszczelniacz przy skrzyni biegow wymieniony i oslona (obudowa) skrzyni tez - przyplynela z Japoni podobno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...