arturo1212 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 W moim Legacy 2,0 rocznik 1999 wymieniłem po 200 ooo km koło dwumasowe i kompletne sprzęgło. Po pewnym czasie wystąpiły charakterystyczne stuki takie jak przy zużytych przegubach. Kontrola u mechanika wykazała zużycie prawego zewnętrznego przegubu. Mimo jego wymiany stuki nadal występuję i co ciekawsze zawsze przy rozgrzanym silniku. Jak autko jest zimne to działa ok. Po przejechaniu dłuższego kawałka problemem jest zaparkowanie przy skręcie na parkingu, bo stuki są tak intensywne, iż powodują wytracanie prędkości, aż do zgaszenia silnika i zatrzymania pojazdu. Mój meches rozkłada ręce, przebąkuje coś o pompie wspomagania. Może któryś z forumowicz spotkał się z taka usterką. Sytuacja ta zawsze dzieje się przy rozgrzanym silniku, stukot jest bardzo intensywny. Dzięki za pomoc!~!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major2104 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 ooooooooooo!!!! mam to samo tylko szkoda że nikt nie odpowiedział na ten wątek bo w moim forku od wiosny robi sie po prostu identycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Te stuki dobywają się z wiskozy w centralnym mechanizmie różnicowym - jest do wymiany. Po rozgrzaniu skrzyni wiskoza spina się i stąd te stuki od naprężeń napędu jak i gaszenie auta tym oporem, jaki powstaje z różnej prędkości połączonych kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major2104 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 No to chyba bedą wydatki. A wymiana oleju w skrzyni nic nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Nie, to osobna hermetyczna puszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 mam to samo ile was kosztowała wymiana wiskozy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Nowa coś koło 2500, jest opcja renegeracji, podobno działa, koszt jakieś 700, szukaj na pewnym znanym portalu aukcyjnym. Albo może ktoś poleci coś sprawdzonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzzoin Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Ja robiłem w Legacy III we Wrocławiu. Koszt to 1000 zł z wymianą i na fakturę vat. Na allegro są ogłoszenia, wystarczy wpisać "wiskoza subaru". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 mnie wiskoza dopadła 2 tyg temu i koszt 1000 zł z wymiana na regenerowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Z Wrocławia jest to ogłoszenie na aledrogo. A gdzie w warmińsko mazurskim tanio i solidnie można wymienić wiskozę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Nikt z okolic Olsztyna nie wymieniał wiskozy?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się