Kupiłem forka akurat w sezonie wakacyjnym i stąd ten przebieg.
Mogła być i moja wina bo chciałem go przegonić na benzynie. Przez jakieś 30-40 km goniłem tak 160-170 na godz. i jak wróciłem do 120 było już słychać wycie. Ale z drugiej strony wcześniejszym autem (primera p11, 2.0) jeździłem szybciej i nic sie nie działo.
w terenie go nie katowałem, może dwa razy po delikatnym błotku z przyczepką, ale zero latania bokami.
Szczur75 wielkie dzięki za wskazówki!
-- Śr sie 03, 2011 2:12 pm --
OOOOOOO!
Pomyłka! 1500km
-- Pt gru 09, 2011 5:38 pm --
Zmieniłem tą skrzynię!
Ważna informacja dla osób planujących taki przszczep!!!
Skrzynia od forka z rocznika 98 122km jest mocowana na 5 śrub z kolei roczniki od 1999 z silnikiem 125km jest mocowana na 7.
Otwory ze skrzyni (5 śrub) pokrywają się z silnikiem o mocy 125km. Dodatkowym mocowaniem może byc śruba od rozrusznika, ponieważ w skrzyni (5śrub) rozrusznik jest umocowany na "szpilce", w drugiej skrzyni (7 śrub) rozrusznik jest mocowany długą śrubą która jednocześni mocuje skrzynie zsilnikiem.
Ja wykonałem tą operację i przejechałem już 7tyś km. Mam obawy co do wytrzymałości połączenia skrzyni z silnikiem ale w tamtym modelu była mocowana oryginalnie na 5 śrub i wytrzymywała więc jestem dobrej myśli.