LeśnikXT Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Moi drodzy, może ktoś mi podpowie - mam problem z utratą mocy, polega ona na tym, że gdy auto jest rozgrzane i stoi np. na światłach czy w korku po ruszeniu pełnym ogniem nie mam pełnej mocy i odczuwam to wyraźnie.Gdy wyjeżdżam na trasę i jadę pełnym ogniem kilka minut problem znika. Może kto wie o co "come one" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Mam podobny przypadek po dłuższym postoju samochodu - 2,3 dni. Przyjdą cieplejsze dni i do sprawdzenia obowiązkowo solenoid i grucha turbo (obstawiam na 99%, że któryś z tych elementów się zawiesza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Z czym się wiąże sprawdzenie gruchy turbo i solenoidu - z wyjęciem turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) Trzeba ustalić czy nie zacina się w pozycji otwartej powodując utratę doładowania. Zacząłbym od zdjęcia zawleczki z patyka i sprawdzenia czy wastegate luźno chodzi. Od razu sprawdź czy patyk pracuje - czy po wyciągnięciu wraca z powrotem. Trzeba użyć nieco siły. Solenoid w pierwszej kolejności może być zapchany. Czyści się to np. brake cleanerem. Edytowane 2 Lutego 2018 przez PrzemoST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Ale po co od razu wyciągać turbo? Rwij Pan cały silnik! Do tych rzeczy, które napisał Przemo, dodałbym też pękniętą klapkę WG, dwa czasami jest też tak, że aktuator (tzw. gruszka) koroduje ale na początek założyłbym zegar doładowania i zobaczył jak pompuje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 5 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Patyk turbo był bardzo zardzewiały - na zewnątrz bynajmniej, parę ruchów kombinerkami w prawo i lewo i 1.7 w piku ładuje. Zrobiłem 150 km dziś i nie wiem czy to wina patyka czy wysokiego ciśnienia atmosferycznego. Ale to było bardzo przyjemne 150 km ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 18 minut temu, LeśnikXT napisał: Patyk turbo był bardzo zardzewiały - na zewnątrz bynajmniej, parę ruchów kombinerkami w prawo i lewo i 1.7 w piku ładuje. Zrobiłem 150 km dziś i nie wiem czy to wina patyka czy wysokiego ciśnienia atmosferycznego. Ale to było bardzo przyjemne 150 km ..... 1.7? Przy tej wartości już dawno boostcuta powinien złapać i wywalić check'a. Utraty mocy jak rozumiem już nie ma?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Dziś znowu problem się pojawił. Na zegarze ciśnienia doładowania pokazywało wczoraj 1.7 dziś max 1.5. Wydaje mi się, że zegar zawyża wskazania. 1.7 przy 340 hp dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadius 73 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 W dniu 5.02.2018 o 21:04, PrzemoST napisał: 1.7? Przy tej wartości już dawno boostcuta powinien złapać i wywalić check'a. nic nie napisał czy na serii czy po modach , rozumiem , że problem dotyczy sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeśnikXT Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) STI Blob 2.0 seryjne turbo, nowa mapa na 340 koni. Problem pojawił sie po 35 tyś kilometrów od zmiany mapy, wczesniej było wszystko ok. Edytowane 7 Lutego 2018 przez LeśnikXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się