Skocz do zawartości

tribeca t9 ciężko pali i gaśnie


Małgorzata Adasiak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Subaru  Tribece  t9  mam od kilku tygodni problem z odpalaniem  i przy okazji jadąc na zimnym silniku rano tak do kilometra co najmiej 3-razy mi gaśnie ma strasznie  słabe obroty śmieje się że w maluchu to się pociągło ssanie i paliło a tu kicha wstyd mi za każdym razwem w tych samych miejscach auto mi staje potem jak się rozgrzeje jedzie bez zarzutu.

 Świece  wymienione, akumlator nowy, filtr powietrza też  nowy czy to może robić przepustnica czy co innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest gaz ale na paliwie gaśnie.

 Luz zaworowy.

 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane

  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść

 

2 godziny temu, tedimy99 napisał:

Masz LPG na pokładzie?

tak !

jest Gaz z tym że na paliwie gaśnie tylko jak jest zimny, a jak są lekkie przymrozki to problem z odpaleniem w ogóle a akumlator nowy , świece wymienione.

 

Godzinę temu, lutek34 napisał:

 

Luz zaworowy kiedy był kontrolowany?

 Luz zaworowy.

 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane

  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść

 

 

Edytowane przez Małgorzata Adasiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest gaz ale na paliwie gaśnie.
 Luz zaworowy.
 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane
  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść
 
 Luz zaworowy.
 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane
  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść
 
 

Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ppmarian napisał:


Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6

wysłane z tel.
dzięki za  info przekaże dalej  mechanikom  niech sprawdzają po kolei.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ppmarian napisał:

Luzy do kontroli - koszt wysoki.

 

sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka.

 

oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, lutek34 napisał:

 

sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka.

 

oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru.

ok !powiem jutro mechanikom wydaje się że trochę jednak mają pojęcie zobaczymy, -nowych próbuje może akurat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...