Małgorzata Adasiak Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Witam mam Subaru Tribece t9 mam od kilku tygodni problem z odpalaniem i przy okazji jadąc na zimnym silniku rano tak do kilometra co najmiej 3-razy mi gaśnie ma strasznie słabe obroty śmieje się że w maluchu to się pociągło ssanie i paliło a tu kicha wstyd mi za każdym razwem w tych samych miejscach auto mi staje potem jak się rozgrzeje jedzie bez zarzutu. Świece wymienione, akumlator nowy, filtr powietrza też nowy czy to może robić przepustnica czy co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Masz LPG na pokładzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 29 minut temu, Małgorzata Adasiak napisał: mam Subaru Tribece t9 mam od kilku tygodni problem z odpalaniem Masz problem z odpaleniem na zimnym silniku czy bez znaczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgorzata Adasiak Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 tylko na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 1 minutę temu, Małgorzata Adasiak napisał: tylko na zimnym silniku Luz zaworowy kiedy był kontrolowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgorzata Adasiak Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) tak jest gaz ale na paliwie gaśnie. Luz zaworowy. Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść 2 godziny temu, tedimy99 napisał: Masz LPG na pokładzie? tak ! jest Gaz z tym że na paliwie gaśnie tylko jak jest zimny, a jak są lekkie przymrozki to problem z odpaleniem w ogóle a akumlator nowy , świece wymienione. Godzinę temu, lutek34 napisał: Luz zaworowy kiedy był kontrolowany? Luz zaworowy. Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść Edytowane 12 Grudnia 2017 przez Małgorzata Adasiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 tak jest gaz ale na paliwie gaśnie. Luz zaworowy. Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść Luz zaworowy. Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgorzata Adasiak Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 5 minut temu, ppmarian napisał: Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6 wysłane z tel. dzięki za info przekaże dalej mechanikom niech sprawdzają po kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 8 godzin temu, ppmarian napisał: Luzy do kontroli - koszt wysoki. sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka. oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgorzata Adasiak Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 14 godzin temu, lutek34 napisał: sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka. oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru. ok !powiem jutro mechanikom wydaje się że trochę jednak mają pojęcie zobaczymy, -nowych próbuje może akurat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoomt Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Skoro pojecie niby mają a kmpresji nie sprawdzili.......fachura że klient musi naprowadzić na problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się