Jump to content

tomoomt

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralny

About tomoomt

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wa-wa
  • Auto
    Legacy H6 AT Spec B 2005 kombi

Recent Profile Visitors

478 profile views
  1. Skoro pojecie niby mają a kmpresji nie sprawdzili.......fachura że klient musi naprowadzić na problem
  2. Kolega fiku pokazał tyleję do poprzedniej generacji, która nie pasuje do ciebie. Poliuretany owszem, poprawiają prowadzenie kosztem komfortu i wcale nie są tak bezobslugowe jak wszyscy sądzą bo co jakisz czas wypadałoby je przesmarować. Brak smarowania powoduje wycieranie się yworzywa a w następstwie powstanie luzy na tuleji i na śmietnik. Zamontuj sprawdzony oem i niech wszystko działa w tym rozbujanym nadwoziu a nie będziesz jeden pkt bezsensownie usztywniał
  3. Zderzak będzie pasował, problem byłby w nadwoziu sedan z racji zmienionych znacznie lamp. A 39D to kolor nadwozia
  4. Tylko musisz jeszcze wiedzieć do nadwozia kombi i sedan mają inną długość. Jak wsadzisz do kombi tłumiki od sedesa to będą głębiej schowane
  5. Synchronizator biegu w skrzyni AT...a to dobre.Pytanie do autora postu- czy przy wymianie oleju była zrzucana miska i rozbierany sterownik AT, czy było to robione na zasadzie wylej-wlej?
  6. To w przypadku h6 i próbie regulacji zaworów z zamontowanym silnikiem na samochodzie możesz polec od razu na śrubach 1 pokrywy rozrządu. Mając silnik wyjęty robisz wszystko szybciej, dokładniej i zdrowiej dla kręgosłupa. Jeżeli zależy ci na czasie a nie osiągach, to wybierz silnik z regulacją " na śrubki" bo czy to szklanki czy to pastylki będziesz musiał oddać do szlifowania lub dokupić wymiar, a wiadomo że w każdym kiosku tego nie kupisz.
  7. Da się, czujnik ten wkręca się w obudowę zespołu czujników mocowanych do głowic 5-ma śrubkami za nasadkę 10-kę.
  8. No to trzeba dla spokojnej głowy zaprowadzić Speca na naprawę...ale bezpieczeństwo ponad wszystko
  9. Luzy zaworowe , miałem to samo tyle ze turbo . Poszukaj kogoś kto potrafi to dobrze zrobić bo jak po 27kkm jest problem to znaczy ze źle to było zrobione. Nie tyle źle zrobiona regulacja, co też niefachowo zamontowana/serwisowana instalacja gazowa
  10. To jest SpecB. Przed liftem też wychodziły z automatem, ale była to rzadkość. Temat omawiany kilkanaście stron temu. Mam własnie takowego Speca z At od 1,5 roku. Fajnie to to śmiga względem standardowej h6 ze zwykłą skrzynią AT , o czym każdy wie . A po przesiadce z opla vectry b z 1.8 to istny kosmos
  11. Niestety masz do mnie kawałek, ale przejażdzka moim specem wchodziłaby w gre. Tydzień temu byłem na zegrzu pośmigać po lodzie i wtedy można było się ustawić
  12. Po wyłączeniu ABS-u w H6 5Eat silnik nie gaśnie podczas zablokowania kół na śliskiej nawierzchni. Sprawdzone podczas nauki slajdów pod bacznym okiem użytkownika House_1
  13. Przepraszam za OT , ale czy mógłby mnie ktoś nakierować na tego manuala? Ostatnio zauważyłem że mój szyberek się nie domyka do końca ( szkło nie osiąga linii dachu po zamknięciu), a chciałbym uniknąć zalania samochodu w przypadku poważniejszych opadów deszczu. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...