Skocz do zawartości

sprzęgło


HUNCVOT

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobilem 180 tys i kolejnej dwumasy nie ladowalem do autka. Wymieniłem na kolo zamachowe z forka i nie czuje roznicy w komforcie uzytkowania. Tak wiec nie obawiaj sie tej dwunasy. Żartobliwie powiem że czasem brakuje mi charakterystycznego cwierkania z czasów jak miałem 2mase. Teraz jest cicho. pozdrawiam

Do huncvota. Moja żona ma Sharana w tdi. Dobija do 180 tyś i 2masa ma się świetnie. Chyba nie ma reguly. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem auto w 2014 na jesieni i cwierkalo od poczatku - ok 160tys na liczniku

nastawialem sie na wymiane kola po roku

jezdze juz 3 lata osiagnalem 190 tys na liczniku (nie cofalem, na tegorocznym przegladzie wyszlo idealne 10.000 km przez rok :D )

co ciekawe cwierkanie gdzies zaniklo a sprzeglo trzyma sie bardzo dobrze - we wczesniejszych autach zajezdzilem pare

na razie nie nastawiam sie na wymiane ale jak ona przyjdzie to wtedy oczywiscie konwersja na jednomasowe kolo - moze odelzone lekko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłem na stałe zaraz po kupnie samochodu, ćwierkanie było słychać zestaw ashika docisk sprzęgło i łożysko za 639 zł plus używane koło  za 150zł , reszta pasowała z mojego samochodu i cisza i nic sie nie dzieje, żadnego ćwierkania a i dla wału myślę że będzie to zdrowsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RafcioL27 napisał:

nic sie nie dzieje, żadnego ćwierkania a i dla wału myślę że będzie to zdrowsze. 

Zdrowsze nie, bo dwumasa tłumi drgania skrętne, które zmęczeniowo odziaływują na wał i napędy. Ale jak  praktyka pokazuje ludzie jeżdżą długo na jednomasie ,tylko nigdy nie wiemy jak długo byłoby na dwumasie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, RafcioL27 napisał:

Być może tylko w samochodach ze skrzynią AT raczej nigdy nie rwią się wały bynajmniej nie słyszałem a w manualnej skrzyni  z dwumasą dosyć często

Autami konwencjonalnymi AT rzadko szaleją, a z MT często je katują lub po prostu szarpią przy zmianie biegówi ruszaniu- stąd róznice.

Poza tym padnięta dwumasa z którą część ludzi jeździ wykańcza napędy pewnie bardziej niz jednomasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...