bartas225 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 witam, mam taki problem że zaraz po odpaleniu obroty są normalne do momentu w którym nie zacznę kręcić kierownicą aby wyjechać z parkingu. prościej mówiąc gdy kręcę kierownicą obroty spadają tak nisko że aż światła przygasają. nie zdarzyło się aby zgasł. subaru legacy 2004, 137 koni, benzyna. co może być nie tak? dodam że gdy na zimnym silniku skręcę kierownicą na max do oporu to z układu kierowniczego wydobywają się dziwne dźwięki. na gorącym się nie zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 witam, mam taki problem że zaraz po odpaleniu obroty są normalne do momentu w którym nie zacznę kręcić kierownicą aby wyjechać z parkingu. prościej mówiąc gdy kręcę kierownicą obroty spadają tak nisko że aż światła przygasają. nie zdarzyło się aby zgasł. subaru legacy 2004, 137 koni, benzyna. co może być nie tak? dodam że gdy na zimnym silniku skręcę kierownicą na max do oporu to z układu kierowniczego wydobywają się dziwne dźwięki. na gorącym się nie zdarza. Przepustnica do czyszczenia, do przejrzenia reszta krainy Podmaski. Powinny spadać ale minimalnie (o 50-100rpm)Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piowoj Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 A u mnie wzrastają, tak samo jak się włączy klimę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Generalnie: dodatkowe obciążenie (klima, wspomaganie) przycina obroty (bo coś musi napędzić sprężarkę czy pompę) a komputer próbuje to niwelować. Faktycznie niefortunnie napisałem że powinny spadać. Lepiej i trafniej- mogą się zmienić/ wahnac ale w nie dużym przedziale. Napewno auto nie powinno przygasać ani świrować w górę ale wahaniami rzędu 100rpm bym głowy sobie nie zaprzątałWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 U mnie takie same objawy zakończyły się wymiana pompy wspomaganiaWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas225 Opublikowano 31 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 6 godzin temu, zazulwwa napisał: U mnie takie same objawy zakończyły się wymiana pompy wspomagania Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Nie brzmi to zbyt tanio, jakie były koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Fakt, ceny na allegro są czasem z kosmosu. Trzeba dzwonić bo nie wszyscy są wystawiają lub regenerowac starą.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Może na początek zdejmij pasek od pompy i zobacz czy stawia opór! Wydaje mi się że jakby pompa się zacierała to byłoby słychać. Przy okazji sprawdź poziom płynu. Ja miałem analogicznie jak Ty, zaraz po zakupie, dodatkowo zimny prychal , szarpał i skakał. Czyszczenie przepustnicy, wymiana przewodów wn i świec i zapomniałem o problemie. Pompa zaczęła potem rzezic- pomogła wymiana oringa na powrocie plynuWysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witam, podpinam się pod temat chociaż objawy troszkę inne. Subaru Legacy 2.0 - 2001 rok. Na zimny silniku obroty są ok. Jak troszkę złapie temperaturę to przy redukcji na dwójkę spadają tak, że gaśnie. Zwykle jest to przed jakimś zakrętem, ale nie przy samym skręcaniu, lub przy dojechaniu do skrzyżowania czy ronda - gdzie trzeba zwolnić. Robi się to już niebezpieczne bo nie ma jak wykonać manewru skrętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 5 godzin temu, futro82 napisał: Witam, podpinam się pod temat chociaż objawy troszkę inne. Subaru Legacy 2.0 - 2001 rok. Na zimny silniku obroty są ok. Jak troszkę złapie temperaturę to przy redukcji na dwójkę spadają tak, że gaśnie. Zwykle jest to przed jakimś zakrętem, ale nie przy samym skręcaniu, lub przy dojechaniu do skrzyżowania czy ronda - gdzie trzeba zwolnić. Robi się to już niebezpieczne bo nie ma jak wykonać manewru skrętu. Co prawda w innym aucie, ale kiedyś miałem podobny problem to pomogła wymiana silniczka krokowego. Przy okazji zostały zmienione świece i przewody też na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro82 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Dzięki za podpowiedź. Świece były zmieniane, przewody też. Zobaczę ten silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 25 minut temu, futro82 napisał: Dzięki za podpowiedź. Świece były zmieniane, przewody też. Zobaczę ten silniczek. Może pomóc też samo czyszczenie, choć u mnie wymagana była wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się