Skocz do zawartości

spadają obroty na zimnym


bartas225

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem że zaraz po odpaleniu obroty są normalne do momentu w którym nie zacznę kręcić kierownicą aby wyjechać z parkingu. prościej mówiąc gdy kręcę kierownicą obroty spadają tak nisko że aż światła przygasają. nie zdarzyło się aby zgasł. subaru legacy 2004, 137 koni, benzyna. co może być nie tak? dodam że gdy na zimnym silniku skręcę kierownicą na max do oporu to z układu kierowniczego wydobywają się dziwne dźwięki. na gorącym się nie zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam taki problem że zaraz po odpaleniu obroty są normalne do momentu w którym nie zacznę kręcić kierownicą aby wyjechać z parkingu. prościej mówiąc gdy kręcę kierownicą obroty spadają tak nisko że aż światła przygasają. nie zdarzyło się aby zgasł. subaru legacy 2004, 137 koni, benzyna. co może być nie tak? dodam że gdy na zimnym silniku skręcę kierownicą na max do oporu to z układu kierowniczego wydobywają się dziwne dźwięki. na gorącym się nie zdarza.
Przepustnica do czyszczenia, do przejrzenia reszta krainy Podmaski. Powinny spadać ale minimalnie (o 50-100rpm)

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie: dodatkowe obciążenie (klima, wspomaganie) przycina obroty (bo coś musi napędzić sprężarkę czy pompę) a komputer próbuje to niwelować. Faktycznie niefortunnie napisałem że powinny spadać. Lepiej i trafniej- mogą się zmienić/ wahnac ale w nie dużym przedziale. Napewno auto nie powinno przygasać ani świrować w górę ale wahaniami rzędu 100rpm bym głowy sobie nie zaprzątał

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na początek zdejmij pasek od pompy i zobacz czy stawia opór! Wydaje mi się że jakby pompa się zacierała to byłoby słychać. Przy okazji sprawdź poziom płynu. Ja miałem analogicznie jak Ty, zaraz po zakupie, dodatkowo zimny prychal , szarpał i skakał. Czyszczenie przepustnicy, wymiana przewodów wn i świec i zapomniałem o problemie. Pompa zaczęła potem rzezic- pomogła wymiana oringa na powrocie plynu

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, podpinam się pod temat chociaż objawy troszkę inne. Subaru Legacy 2.0 - 2001 rok. Na zimny silniku obroty są ok. Jak troszkę złapie temperaturę to przy redukcji na dwójkę spadają tak, że gaśnie. Zwykle jest to przed jakimś zakrętem, ale nie przy samym skręcaniu, lub przy dojechaniu do skrzyżowania czy ronda - gdzie trzeba zwolnić. Robi się to już niebezpieczne bo nie ma jak wykonać manewru skrętu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, futro82 napisał:

Witam, podpinam się pod temat chociaż objawy troszkę inne. Subaru Legacy 2.0 - 2001 rok. Na zimny silniku obroty są ok. Jak troszkę złapie temperaturę to przy redukcji na dwójkę spadają tak, że gaśnie. Zwykle jest to przed jakimś zakrętem, ale nie przy samym skręcaniu, lub przy dojechaniu do skrzyżowania czy ronda - gdzie trzeba zwolnić. Robi się to już niebezpieczne bo nie ma jak wykonać manewru skrętu. 

Co prawda w innym aucie, ale kiedyś miałem podobny problem to pomogła wymiana silniczka krokowego. Przy okazji zostały zmienione świece i przewody :) też na pewno nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...