Mackkk Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam Kolegów, Czy zna ktoś może numer części dla tłumika przewodu paliwowego w Foresterze SG 2.5XT MY'07 zaznaczonego na załączonych obrazkach? Chodzi mi o element z giętą końcówką, prawdopodobnie jest powodem dziwnych odgłosów silnika słyszanych tylko z wnętrza samochodu. Na parts.subaru.com niestety nie jestem w stanie znaleźć odpowiedniego numeru części. Czy w jego miejsce można zastosować 42086AG080 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mackkk Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Udało mi się kupić (ASO) powyższy tłumik w wersji do mojego silnika (z przewodami bez szybkozłączek). Jakby ktoś kiedyś szukał to nr części to 42086fe030. Po wymianie stukanie na biegu jałowym słyszalne w kabinie zniknęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał5 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 W dniu 16.10.2017 o 21:19, Mackkk napisał: Udało mi się kupić (ASO) powyższy tłumik w wersji do mojego silnika (z przewodami bez szybkozłączek). Jakby ktoś kiedyś szukał to nr części to 42086fe030. Po wymianie stukanie na biegu jałowym słyszalne w kabinie zniknęło. Miałem ten sam problem. Pseudomechanicy i pseudoznawcy straszyli mnie stukającą panewką i remontem silnika a okazało się że jest to powyższy powód stuków. Kupiłem na e-subaru.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 to jest tłumik a nie zawór powrotny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 27.11.2017 o 00:33, AdaSch napisał: to jest tłumik a nie zawór powrotny? Właśnie. " Mechanicy" wciskali mi, że jest to zawór zwrotny, inni że to zawór kierunkowy, a największa grupa "mechaników" twierdziła, że jest to zawór regulujący ciśnienie paliwa. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez Bio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się