Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 witam. male pytanko o silnik 1.8 na gazniku z legacy I rok 90, mial ktos doswiadczenie z tym silnikiem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 To nie jest jeden wtrysk?Wysłane z mojego X5max_PRO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 wlasciciel twierdzi ze gaznik. podobnomalo bylo tych silnikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Jesteś pewny że to jest gaźnik? Byłem prawie pewny że subaru od tych lat miało wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) 1.8 jest na gaźniku, owszem zawiera jeden wtrysk, który podaje paliwo do kolektora dolotowego - odpowiednią ilość mieszanki paliwowo- powietrznej w zależności od obrotów i tłoki same zasycają sobie tę mieszankę. Od 2.0 były wtryski wielopunkotowe, (na każdy cylinder) , a ogólnie co chcesz wiedzieć na jego temat? Edytowane 24 Czerwca 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 spalanie, awaryjnosc, czy duza roznica miedzy 2.0 115 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 1 minutę temu, Dtm napisał: spalanie, awaryjnosc, czy duza roznica miedzy 2.0 115 km? Spalanie mniej-więcej takie samo jak w 2.0 i 2.5 ( Legacy II), czyli tak od 10-13l zależy jak jeździsz, może być więcej. Awaryjność. Powiem tak - bezawaryjny. Silnik ogólnie bezkolizyjny, mojemu dziadkowi jeszcze nigdy się nie zepsuł, a ma go z dobre 10 lat, tylko wymieniać olej, lać paliwo, dbać i jeździć. Niezawodny, zawsze odpala na " tyk", wszędzie dojedzie, jedyny minus jest taki, że uszczelka pod zaworami pada, ale to w większości Subaru, poza tym nic się nie dzieje ( przynajmniej w tym przypadku). Napędy także niezawodne, zawsze wszędzie dojedziesz, jeśli się na podłodze nie zawiesi. Jak przegub Ci się rozwali pojedzie bez, tylko napęd się przeniesie na tył lub przód, zależy który się rozwali. Między 2.0, a 1.8 nie ma jakiejś przepaści, 2.0 ma troszkę lepsze przyspieszenie, ale nie ma jakiejś takiej wielkiej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 a jesli chodzi o ten gaznik to nie bedzie palil wiecej niz wtrysk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Nie powinien, chyba, że jest źle wyregulowany, ale jak tak, to tak jak pisałam spalanie porównywalne z silnikami na wtryskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 ciezko to wyregulowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Nigdy nie regulowałam gaźnika, więc nie powiem. W 1.8 mojego dziadka nikt nic nie grzebał tam, ma przejechane 375 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) a powiedz mi przedewszystkim jak z dostepnoscia czesci? pasuja od 2 L 115 km? moze inaczej ktore pasuja a ktore ew nie bo mam tez 2-litrowa legacy II ktora byc moze bede rozbieral na czesci wiec zawsze ajkis zapas bym mial. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Dtm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Na dostępność części nie narzekam. Na allegro masz do wyboru, do koloru, nowe/ używane, tutaj na Forum, olx, inter cars, iparts, ASO, także z tym uważam, że nie ma problemu, no prócz może części zewnętrznych, w sensie reflektory, kierunki, błotniki. Z tego rocznika wynika, że to jest przed lift, więc jak tak patrzyłam na allegro - dostępność tych rzeczy jest zdecydowanie lepsza niż do po lifta. Czy będą pasować z II do I... Nie dam ręki uciąć, fajnie by było gdyby odezwał się ktoś, kto to " praktykował", nie chce Cię wprowadzać w błąd. Z tego co wiem, to przeguby nie pasują. Różnią się ząbkami. Nie pamiętam teraz, ale w 1.8 są chyba rzadziej rozmieszczone albo gęściej... Łącznik stabilizatora jest inny. Osprzęt silnika także. Jeśli chciałbyś robić swapa, to z całymi wiązkami itd. Niektóre gumy pasują, tulejki, sprężyny chyba też, ale jak pisałam ręki uciąć nie dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 a takie cos jak kolektor nierownoodleglosciowy od tego 2.0? bo mam taki spawany na zamowienie ;p czy tam juz w seri jest bulgot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Seria. Wszystkie wolnossące Legacy pierwszej generacji miały kolektor nierównoodleglościowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 super. dzieki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 @Dtm, nie ma sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Mój przed tym jak poszedł na części - zgniła buda - stał 2,5 roku po czym włożyłem do niego akumulator odpalił od pierwszego i po umyciu przejechał 200km bez zająknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Bylem dzis ogladalem i wlasciciel twierdzi ze jest to na 100 procent gaznik. I ze to nie jest ta wersja z monowtryskiem. Jest mozliwe ze wychodzily jakies przedliftowe wersje 1.8 na gazniku. I jeszcze takie jedno pytanko odnosnie Rurki idacej z kolektora wydechowego do dolotu. Orientujecie sie co to jest? Potem reszta jakby dolot plastikowy idzie do blotnika prawego i po drodze jest taki duzy zbiornik. Filtr zaraz przed gaznikiem jest. Postaram sie zaraz ogarnac zdjecia Prosze o szybka od bo samochod jest zarezerwowany na te chwile. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Dtm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) To ten:? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6yXsux.html#xtor=SEC-8 Jeśli to gaźnik to będzie ciężko znaleźć fachowca jak coś zacznie szwankować. Większość ej18 była na monowtrysku, który jest praktycznie bezobsługowy i idealny do lpg I/IIgen.. Dnia 24.06.2017 o 22:46, wania napisał: 1.8 jest na gaźniku, owszem zawiera jeden wtrysk Skoro jest jeden wtrysk (monowtrysk) to nie jest to gaźnik. Odp. Tak samo jak z jednego gaźnika na 4 cylindry. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 hugo, wyjaśnij mi na jakiej zasadzie działa monowtrysk? Bo trochę nie czaje jak z jednego wtrysku idzie paliwo na 4 cylindry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Mialem Legacy I MY90 1,8. Tam wlasnie byl monowtrysk. Dziala jak gaznik, jeden wtryskiwacz wtryskuje paliwo do kolektora ssacego, paliwo dostaje ten cylinder ktory w tym momencie ssie.Dawka paliwa jest ustalana przez komputer silnika na podstawie czjnikow jak we wtrysku wielopunktowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wania Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Aaaaaaa... Dobra, rozumiem, dzięki Legacy96. Tylko teraz nasuwa mi się takie pytanie... Czy ten wtrysk podtrzymuje tylko jakieś ciśnienie paliwa? Czy daje paliwo na każdy tłok, który jest na ssaniu? Tylko jeśli jeden wtrysk daje paliwo na każdy tłok który jest na ssaniu, to tak trochę nie dawałby rady ( chodzi mi o prędkość wtryskiwacza) . Tym bardziej, że jest to silnik w układzie boxer. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, hugo napisał: To ten:? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6yXsux.html#xtor=SEC-8 Jeśli to gaźnik to będzie ciężko znaleźć fachowca jak coś zacznie szwankować. Większość ej18 była na monowtrysku, który jest praktycznie bezobsługowy i idealny do lpg I/IIgen.. Skoro jest jeden wtrysk (monowtrysk) to nie jest to gaźnik. Tak to ten. Ma zzarte progi i tylne nadkola. Kielichy juz zrobione. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Dtm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 1 godzinę temu, Legacy96 napisał: Mialem Legacy I MY90 1,8. Tam wlasnie byl monowtrysk. Dziala jak gaznik, jeden wtryskiwacz wtryskuje paliwo do kolektora ssacego, paliwo dostaje ten cylinder ktory w tym momencie ssie.Dawka paliwa jest ustalana przez komputer silnika na podstawie czjnikow jak we wtrysku wielopunktowym. Nie działa jak gaźnik. Dawkę paliwa ustala ecu. Bo potem ktoś pomyśli, że monowtrysk i gaźnik to w sumie to samo. A to, że do gaźnika i monowtrysku przy zasilaniu lpg daje się mikser to już inna bajka. Nawet w Polonezie występuję gaźnik, monowtrysk i wielopunkt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się