Skocz do zawartości

Zakup Legacy IV kilka pytań


kociniak08

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam się do zakupu Legacy IV. Nie wiem jeszcze jaki silnik wybrać. Samochód będzie używany w trasach ok 20-30kkm rocznie. Początkowo chciałem diesla, ale podobno nie ma co sobie nim głowę zawracać. Ze względu na awaryjność i koszty utrzymania. Także interesuje mnie tylko benzyna 2.0 lub 2.5 z lpg. I teraz pytanie jaki koszt jest kasowania luzów zaworowych w 2.0 DOHC? I czy wszystkie silniki 2.5 są SOHC i luz zaworowy jest ustawiany śrubą? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podlacze sie pod temat i dodam pytanie czy Legacy z 2005 silnik 2.5i w automacie to na pewno wersja EJ253 H4 SOHC 16 VALVES 2.5i ? W jaki sposob to sprawdzic bez nr vin ? ( posiadam tylko nr rej samochow w wersji z UK ).

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu dowiadywałem się o koszty związane z rozrządem, zaworami itp. do mojego Legacy 2.0 DOHC (EJ20F) i sprawa wyglądała następująco:

1. pomiar luzów zaworowych bez regulacji, ok. 240 zł,

2. uszczelki dekli zaworowych ok 530 zł.

3.  regulacja luzów zaworowych ok. 360zł

4. co do samej regulacji zaworów to koszt zależny od ilości zaworów wymagających regulacji. Kupując nowe szklanki to koszt około 115zł za szklankę, szlifując szklanki jest taniej - ok 50 zł od sztuki.

5. na koniec uszczelniacze wałków rozrządu - 160zł/komplet.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...