kociniak08 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam przymierzam się do zakupu Legacy IV. Nie wiem jeszcze jaki silnik wybrać. Samochód będzie używany w trasach ok 20-30kkm rocznie. Początkowo chciałem diesla, ale podobno nie ma co sobie nim głowę zawracać. Ze względu na awaryjność i koszty utrzymania. Także interesuje mnie tylko benzyna 2.0 lub 2.5 z lpg. I teraz pytanie jaki koszt jest kasowania luzów zaworowych w 2.0 DOHC? I czy wszystkie silniki 2.5 są SOHC i luz zaworowy jest ustawiany śrubą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTF88 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam. Podlacze sie pod temat i dodam pytanie czy Legacy z 2005 silnik 2.5i w automacie to na pewno wersja EJ253 H4 SOHC 16 VALVES 2.5i ? W jaki sposob to sprawdzic bez nr vin ? ( posiadam tylko nr rej samochow w wersji z UK ). Prosze o pomoc i z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jakiś czas temu dowiadywałem się o koszty związane z rozrządem, zaworami itp. do mojego Legacy 2.0 DOHC (EJ20F) i sprawa wyglądała następująco: 1. pomiar luzów zaworowych bez regulacji, ok. 240 zł, 2. uszczelki dekli zaworowych ok 530 zł. 3. regulacja luzów zaworowych ok. 360zł 4. co do samej regulacji zaworów to koszt zależny od ilości zaworów wymagających regulacji. Kupując nowe szklanki to koszt około 115zł za szklankę, szlifując szklanki jest taniej - ok 50 zł od sztuki. 5. na koniec uszczelniacze wałków rozrządu - 160zł/komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jak gaz to lepiej nie DOHC. Regulacja luzów trochę kosztuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 8 godzin temu, kociniak08 napisał: I czy wszystkie silniki 2.5 są SOHC i luz zaworowy jest ustawiany śrubą? Tak, w Legacy IV i Outbacku III Silniki 2.5L są SOHC i mają regulację na śrubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Dodajmy, że to co powyzej dotyczy to silników wolnossących. W Legacy IV równiez był montowane silniki 2.5 turbo DOHC. Oznaczenie EJ 255 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfelek Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Jakby ktoś był zainteresowany GT z 2010 roku to proszę o kontakt.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się