geos Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 pacjent to Forek 2.0X, manual, 2003. pojawił się błąd check engine P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction. pojawił się po godzinnym pełzaniu w korku i jeździe "na żabkę": jedyneczka, "skok" 2m, stop, jedyneczka, "skok" 2m, stop itd. czy taki błąd oznacza drenaż portfela u mechanika? czy naprawę usterki afiszującej się takim błędem można opóźnić w czasie powiedzmy o miesiąc czy też trzeba to zrobić jak najszybciej? pozdrawiam, geos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Nie chcę wprowadzać w błąd, ale czy EGR-y i pompa powietrza wtórnego nie została czasem dołożona dopiero w poliftowym Forku II-giej generacji ?? Jeśli Twój Forek jest z 2003, to jest model II - giej generacji przed liftem - sprawdź, czy masz tam w ogóle EGR-y i pompę powietrza wtórnego. Spróbuj skasować błąd (np. FreeSSM lub odłączenie aku) i jeździć dalej. Niech się jeszcze ktoś wypowie na ten temat, ale nie wydaje mi się, żeby coś takiego wymagało natychmiastowej interwencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 U mnie się wyświetla odkąd mam Forka (8 miesięcy) - najszybciej powraca na LPG, właśnie w korkach. W ASO zignorowali, w innym serwisie zajmującym się Subaru również - polecili żeby zaślepić i jeździć dalej. a tak btw - czy zaślepienie EGR ma jakiś wpływ na osiągi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geos Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 @raveout: tak jakby wszystko się zgadza, jechałem na LPG. w którym ASO i warsztacie byłeś? nie masz wrażenia, że jakoś mniej mocy jest z tym błędem? 125KM nie jest demonem szos, ale jakoś mam wrażenie, że teraz bardziej ślamazarnie mu wszystko idzie... pozdrawiam, geos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) ASO Koper oraz znany tutaj serwis na Mechaników Co do mocy to powiem tak - ja sie czasami nie mogę w ogóle połapać z jakiego powodu ten samochód (sporadycznie) traci moc....ale zawsze kiedy tak sie dzieje pomaga jazda na większych obrotach lub np. uzupełnienie baku do pełna Jak tylko sie tego trzymam to wszystko jest git. Ostatnio miałem regulowane zawory, wymieniony olej i świece i na Pb jeździ wzorowo, pomimo, że wyskakuje P0400 czasami. Spadki mocy są odczuwalne jedynie na LPG, ale ja moge mieć też już jakiś problem z wtryskiwaczami gazu (niebawem zweryfikuje temat). Edytowane 23 Maja 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Mi ten błąd wyskakuje wciąż już od pierwszego dnia po zakupie Legacy 2005 2.0. Jednak nie widzę wpływu na jazdę. Czy mogę jakoś ten błąd wyłączyć elektrycznie bądź ewentualnie programowo? Teraz kasuję sobie w wolnej chwili ale to upierdliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_autosport Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Co do mocy: to jeśli EGR stanie w pozycji otwartej to może być problem z mocą. Można zaślepić i wyłączyć programowo ( trzeba pogadać z jakimś tunerem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się