Skocz do zawartości

piotr_autosport

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pułtusk
  • Auto
    WRX STI MY 17. Było Sti 02, FXT 07, Tribeca 09EU

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotr_autosport

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. Co do mocy: to jeśli EGR stanie w pozycji otwartej to może być problem z mocą. Można zaślepić i wyłączyć programowo ( trzeba pogadać z jakimś tunerem).
  2. ASO zachowało się prawidłowo. Czujniki niestety są jednorazowe i trzeba je wymienić.
  3. Tak jak napisałem wcześniej ja zaznaczyłbym z procedury badań punkt 0.2. e) oczywiste omyłki, niezgodności w dowodzie rejestracyjnym związane z danymi technicznymi pojazdu - po zmianach od 13-11-2017 jest to usterka drobna. Było to specjalnie wprowadzone żeby nie utrudniać życia właścicielom pojazdów i na spokojnie wyjaśniać te rozbieżności. W końcu dane z tabliczki znamionowej nie są niezgodne ze stanem faktycznym (stan faktyczny ustala producent w homologacji) a z danymi w dowodzie rej. Podpunkt zaznaczony przez twojego diagnostę zaznaczyłbym gdyby tabliczka wyglądała na podrobioną i albo zawierała jakieś dziwne masy. Z drugiej strony sprawa załatwiona szybko a jak się da wynik pozytywny klienci nie mają już takiej motywacji żeby szybko sprawę wyjaśnić i na kolejnych przeglądach jest to samo. Ale najważniejsze, że wszystko załatwione pozytywnie .
  4. Może warto odczytać najpierw błędy (zakładam,że ciśnienie w kołach było sprawdzone po zaświeceniu się znowu kontrolki) i wtedy zdecydować. Po wieku auta można się spodziewać, że kończą się czujnki. Fajnie jedank jest jak w aucie wszytko działa a czujniki nowe nie są aż takie drogie.
  5. Jako diagnosta mogę tylko powiedzieć, że (zgodnie z procedurą badań technicznych) wynik badania powinien być pozytywny (pieczątka w dowodzie) z zaznaczoną w rejestrze badań usterką drobną: oczywiste omyłki związane z danymi techniczymi zawartymi w dowodzie rej. Do wyjaśnienia na spokojnie z Wydziałem Komunikacji.
  6. Czy do Forestera XT też będzie montowany GPF bo przymierzamy się do zakupu?
  7. Czy ktoś się wybiera w sobotę? Ktoś wie jakie są warunki na torze?
  8. Potwierdzam na tabliczce znamionowej zastępczej nie są umieszczane masy. Powinna być Marka, Typ/model, numer nadwozia(podwozia lub ramy) oraz przez kogo tabliczka wykonana. Tutaj link do rozporządzenia: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20112361401
  9. Do Robert1 e13*2001/116*0190 ... - homologacja Win 2586 kg - DMC lub MMC [dopuszczalna (maksymalna)masa całkowita pojazdu] 4586 kg - DMC lub MMC zestawu pojazd + przyczepa 1 1368 kg - dopuszczlny nacisk na oś pierwszą (przednią) 2 1515 kg - dopuszczlany nacisk na oś drugą (tylną) Oczywiście inne modele Subaru mają inne dane
  10. Rzadko się udzielam na forum. Ale 2 miesiące temu dostałem uprawnienia diagnosty i jednocześnie otworzyłem SKP czuję się wywołany do odpowiedzi. Zmiana przepisów nie ma nic do tego poza tym, że diagności zaczęli dokładniej wykonywać swoje obowiązki. W procedurze badania do 13-11-2017 Punkt 0.2 e) Brak tabliczki znamionowej albo jest nieczytelna lub dane na niej zawarte są niezgodne ze stanem faktycznym skutkował usterką istotną - wynik badania negatywny. W procedurze badania od 13-11-2017 zapisano go w dwóch podpunktach Punkt 0.2 f) Brak tabliczki albo jest nieczytelna - usterka istotna 0.2 g) Dane zawarte na tabliczce znamionowej są niezgodne ze stanem faktycznym - usterka istotna Czyli wynik badania negatywny Koszt wykonania tabliczki na SKP to 36 zł nie tylko Okręgowe to robią. Podstawowe, które we wniosku zgłosiły chęć wykonywania TZ(tabl. znam.) też to robią. Skierowanie w WK 10 zł. Badanie poprawkowe w tym zakresie 20zł. Razem 66zł i święty spokój ma diagnosta i właściciel pojazdu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...