Skocz do zawartości

Metaliczne dźwięki kolektora


Maniek95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jakiś czas temu zakupiłem kolektor z legacy I i mam problem nie powiem bulgot jest ale są też różne dziwne dźwięki, metaliczne odgłosy, dudnienie itd. Wkurza mnie to do tego stopnia że muszę coś z tym zrobić, narazie widzę dwie opcje. 1 owinąć kolektor bandażem słyszałem że to wygłusza. 2 przerobić oryginalny kolektor i zamontować w aucie. Oczywiście bulgot musi być:D. Proszę was o pomoc co z tym zrobić żeby nie było tych nie pożądanych efektów dźwiękowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od bandaża. Serio pomaga w kwestii akustyki, jak i izolacji termicznej. O ile kupisz przyzwoity. Te allegrowe po 40 zł za 10m to szajs. Od siebie polecam Billion. Jakieś 120-140 zł za 10m, ale serio izoluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak pisze kolega@DETT, te po 40-50 zł można śmiało omijać.Na taki właśnie trafilem
BTW ...nie przyszło by mi do głowy, wsadzić kolektor bez osłon lub bandaża.Nie ucierpiały gumowe osłony

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony gumowe mają się dobrze już tak jeździ ze 2 tygodnie i nic się dzieje.Spróbuje bandaża może coś pomoże, tylko nie wiem ile będę potrzebował na owinięcie całego kolektora i kawałek rury za katem. Wystarczy jedna rolka 10m czy trzeba dwie?

Edytowane przez Maniek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odświerze temat jakiś czas temu owinołem bandażem cały kolektor z legaca I przy okazji okazało się że nie trzymają uszczelki przy łączeniu z głowicą. Po tej operacji wyciszyło dziwięki które były wcześniej ale pojawiły się nowe a konkretnie (świst, gwizdanie) powyzej 4 tys obr. Możliwe jest żeby bandaż spowodował takie efekty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, fiku napisał:

Bandaż nie ma żadnego wpływu na jakiekolwiek dźwięki.Podejrzewam raczej te uszczelki.Ja zakładałem oryginał bo stare były mocno przepalone.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka
 

Ma, wytłumia metaliczny dźwięk ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje że może to być nieszczelność, już mnie wkurza ten kolektor jak tak dalej pójdzie to go wyzłomuje i założe inny

To pozbedziesz się i kolektora i bulgotu

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Maniek95 napisał:

Po tej operacji wyciszyło dziwięki które były wcześniej ale pojawiły się nowe a konkretnie (świst, gwizdanie) powyzej 4 tys obr.

Świst powyżej 4 tys to zwykle jest chyba wypalony tłumik. Przy czym niektóre zdają się być wypalone od nowości :) Jest na Forum trochę o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...