geos Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 pacjent to forester 2003 2.0 bez turbo. popatrzyłem mu dziś do gardzieli i wokół tej rurki co zaznaczyłem na zdjęciu jest jakby mokrawo. nie mam też takich zakończeń metalowych jak na zdjęciu. od czego jest ten przewód i czy może być trochę mokro na zakończeniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Przewód od klimatyzacji. Jak widać na zdjęciu jest połączony z sprężarką klimy. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Marca 2017 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Jak się poci na łączeniu tej gumy z alu rurką to trzeba najlepiej wymienić cały przewód lub zacisnąć to co jest- na chwile pomoże. Mój kumpel miał to samo w Forze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geos Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) dzięki! to się tak nazywa "przewód od klimatyzacji" czy jakiegoś innego zwrotu trzeba użyć aby sprzedawca zrozumiał o co mi chodzi? Edytowane 28 Marca 2017 przez geos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 3 godziny temu, brunon napisał: Jak się poci na łączeniu tej gumy z alu rurką to trzeba najlepiej wymienić cały przewód lub zacisnąć to co jest- na chwile pomoże. Mój kumpel miał to samo w Forze. To że sie poci na styku gumy z metalem nie oznacza ,że trzeba to wymienić, róznica temperatury w ciepłe dni i włączona klima tak własnie działa na ten przewód., Jeśli klima(sprężarka) raz po razie się włącza i wyłącza to trzeba sprawdzić jaka jest ilość czynnika w instalacji, pózniej następują inne czynnosci które diagnozuja układ klimatyzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka10003 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Czyba że sie poci i widać zielone zabarwienie wtedy kwalfikuje sie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 nie musi być zielone wystarczy że będzie tłuste zaolejone. zielone będzie gdy masz czynnik chłodniczy z kontrastem = a to nie zawsze na pierwszym montażu było stosowane. olej w układzie sprężarkowym musi być zawsze więc ... ewentualnie pianka/płyn do sprawdzania szczelności układów gazowych jak do instalacji gazowej i szybki test podczas pracy klimatyzacji lub najzwyczajniej okresowa konserwacja i próba szczelności azotem przed napełnieniem czynnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się