Jacek Kusa Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Dzień dobry. Od kilku dni mam nowy problem. Mruga mi przycisk POWER na zegarach. Wyczytałem, że prawdopodobnie jest to problem ze skrzynią. Faktycznie coś się zmieniło, ponieważ auto rusza bardzo ospale. Wydaje mi się, jakbym ruszał z 2 biegu. Tak samo na D jak i na 1,2,3. Po podpięciu pod kompa pokazała się informacja jakoby nie ma ciśnienia oleju w skrzyni. Tzn wartość ciśnienia jest 0 nawet jak dodaję gazu. Olej w skrzyni sprawdzony i nawet ostatnio zmieniony. Ogólnie auto jeździ tylko ospale przyśpiesza tak do 50, daje idzie już ok i nie szarpie podczas zmiany biegów na wyżej jak to było przed awarią. Czy jest jakiś czujnik ciśnienia oleju w skrzyni, który mógłby być uszkodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Wymrugaj błąd to się dowiemy: PERFORM READ DIAGNOSTIC TROUBLECODE (DTC).1) Warm-up the engine.2) Turn ignition switch to OFF.3) Turn ignition switch to ON.4) Start the engine.5) Drive vehicle at speeds greater than 20 km/h (12 MPH).6) Stop vehicle.7) Brake pedal depressed and move select lever to 1 range.8) Turn ignition switch to OFF.9) Turn ignition switch to ON.10) Move select lever 2 range.11) Move select lever 1 range.12) Move select lever 2 range.13) Move select lever 3 range.14) Move select lever D range.At this point the AT Oil Temp light will do one of three things: flash at a two flashes/second rate indicating there are no stored codes (“normal”); flash more rapidly at a 4 flashes/second rate indicating a power supply problem (less likely); or, flash with long and short flashes which is indicating the stored codes, with the long flashes representing “10”s, and the short flashes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Zrobiłem test i wyszło kontrolka POWER mruga 7 x długo, 5 x krótko. Co ciekawe wygląda mi jakbym miał zablokowaną skrzynię na 3 biegu bo niezależnie czy jadę na 1,2,3 czy D to jestem w stanie 140 osiągnąć a na 1 tyle wyciągnąć nie powinienem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 75 Line pressure duty solenoid. Detects open or shorted output signal circuit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Kurcze trzeba poczytać bo nie wiele mi to mówi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Miałem tak jak był problem z pierwszym czujnikiem w skrzyni ... auto jak przejdzie na drugi wracało do normy po ponownym odpaleniu znowu to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Czujnikiem w skrzyni? Ale ten czujnik/czujniki znajdują się w środku w skrzyni czy są w nią wkręcane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Problem z czujnikiem ciśnienia oleju w skrzyni, a przy mrugającym power skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. W "service manual" jest opisane gdzie są umiejscowione czujniki, polecam lekturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Czy jesteście w stanie mi powiedzieć lub pokazać który to ten czujnik, gdzie on się znajduje? Dziś rano zaprowadzam Subaryne do mechanika i na pewno dużo łatwiej było by im, gdybym im wskazał gdzie znajduje się ten czujnik. Czytałem jeszcze, że to mogą być wtyki do skrzyni, które znajdują cie pod intercoolerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 A forek z którego roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Forek z 99r. Usterkę naprawiliśmy. Oczywiście "mechanicy" nic nie znaleźli, więc postanowiłem, że sami pogrzebiemy. Uszkodzony był elektrozawór a konkretnie urwany przewód wchodzący do cewki elektrozaworu. Ze względu na to, że nie mam drugiego, ten został "naprawiony" choć będzie wymieniony, gdy tylko takiego zdobędę. Cewka elektrozaworu powinna mieć oporność ok 4 Ohm (na tym mierniku, który miałem było to 8 Ohm - miernik za 30 zł) Poniżej zdjęcia, które mogą pomóc. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez Jacek Kusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 I wszystko śmiga poprawnie? Jak tak, to gratuluję udanej naprawy. Jednak czasami warto wziąć sprawy w swoje ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Jak narazie wszystko chodzi ale i tak poszukuję tego elektrozaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Kusa Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Elektrozawór kupiony na alledrogo. 60 zł + przesyłka. Założony, wszystko chodzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Pewnie objawy które wystapiły w twoim Forku, przydadzą się komuś w przyszłości, łącznie ze zdjęciami Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się