Skocz do zawartości

Mruga POWER na zegarach i ospały przy ruszaniu.


Jacek Kusa

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Od kilku dni mam nowy problem. Mruga mi przycisk POWER na zegarach. Wyczytałem, że prawdopodobnie jest to problem ze skrzynią. Faktycznie coś się zmieniło, ponieważ auto rusza bardzo ospale. Wydaje mi się, jakbym ruszał z 2 biegu. Tak samo na D jak i na 1,2,3. Po podpięciu pod kompa pokazała się informacja jakoby nie ma ciśnienia oleju w skrzyni. Tzn wartość ciśnienia jest 0 nawet jak dodaję gazu. Olej w skrzyni sprawdzony i nawet ostatnio zmieniony. Ogólnie auto jeździ tylko ospale przyśpiesza tak do 50, daje idzie już ok i nie szarpie podczas zmiany biegów na wyżej jak to było przed awarią. Czy jest jakiś czujnik ciśnienia oleju w skrzyni, który mógłby być uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymrugaj błąd to się dowiemy:

 

 

PERFORM READ DIAGNOSTIC TROUBLE
CODE (DTC).

1) Warm-up the engine.
2) Turn ignition switch to OFF.
3) Turn ignition switch to ON.
4) Start the engine.
5) Drive vehicle at speeds greater than 20 km/h (12 MPH).
6) Stop vehicle.
7) Brake pedal depressed and move select lever to 1 range.
8) Turn ignition switch to OFF.
9) Turn ignition switch to ON.
10) Move select lever 2 range.
11) Move select lever 1 range.
12) Move select lever 2 range.
13) Move select lever 3 range.
14) Move select lever D range.

At this point the AT Oil Temp light will do one of three things: flash at a two flashes/second rate indicating there are no stored codes (“normal”); flash more rapidly at a 4 flashes/second rate indicating a power supply problem (less likely); or, flash with long and short flashes which is indicating the stored codes, with the long flashes representing “10”s, and the short flashes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteście w stanie mi powiedzieć lub pokazać który to ten czujnik, gdzie on się znajduje? Dziś rano zaprowadzam Subaryne do mechanika i na pewno dużo łatwiej było by im, gdybym im wskazał gdzie znajduje się ten czujnik. Czytałem jeszcze, że to mogą być wtyki do skrzyni, które znajdują cie pod intercoolerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek z 99r. Usterkę naprawiliśmy. Oczywiście "mechanicy" nic nie znaleźli, więc postanowiłem, że sami pogrzebiemy. Uszkodzony był elektrozawór a konkretnie urwany przewód wchodzący do cewki elektrozaworu. Ze względu na to, że nie mam drugiego, ten został "naprawiony" choć będzie wymieniony, gdy tylko takiego zdobędę. Cewka elektrozaworu powinna mieć oporność ok 4 Ohm (na tym mierniku, który miałem było to 8 Ohm - miernik za 30 zł) Poniżej zdjęcia, które mogą pomóc.

 

e140fc6d7e88fe57med.jpg
 
8427ad114602b3cbmed.jpg
 
5725d9618ed3d711med.jpg
 
0224962e5e7e1084med.jpg
 
c5c09af1678da166med.jpg
 
50918be6891aa57fmed.jpg
 
2aa2fbf3ab85fa6cmed.jpg
 
35bda32332eb72e4med.jpg
Edytowane przez Jacek Kusa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...