KrczK Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Cześć Macie jakiś pomysł? objawy: Na zimnym po nocy. Po pierwszym odpaleniu, obroty wkręcają się na ok ~1700 żeby jak tylko osiągną ten pułap, opaść do ~1400 Tak się utrzymują chyba, że dotknę gazu (wystarczy delikatnie). Wtedy opadają do +- 1100 i problem znika. po nagrzaniu trzyma +-900 Do następnego zimnego startu. Sprawdzałem czuj. położenia przepustnicy multimetrem i wzrasta płynnie wraz z otwieraniem przepustnicy Coś wam przychodzi do głowy? czujnik temperatury? wygląda niby ok, wskazania w normie. Krokowiec? Legacy '91 Turbo Zero błędów z ECU. Edytowane 14 Listopada 2016 przez KrczK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Tak chyba powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Edytowałem posta bo właśnie sobie zdałem sprawę że się zakręciłem i wpisałem złe wartości obrotów Wcześniej tak nie było. Problem pojawił się latem. Więc przymrozki raczej wykluczam. Podwyższone obroty ok. Po odpaleniu, teraz jak zimno, nawet powinny być. Ale dla czego na dzień dobry tak wysoko się kręci i dopiero po dodaniu gazu opada. Teraz jak zimno takie przegazowywanie na starcie raczej mu nie służy :/ Edytowane 14 Listopada 2016 przez KrczK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kana23 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 W legacy 2.5 bez turbo mam identycznie tylko jak złapie temperature to trzyma jakieś 650prm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ale dla czego na dzień dobry tak wysoko się kręci i dopiero po dodaniu gazu opada. Teraz jak zimno takie przegazowywanie na starcie raczej mu nie służy :/ Wszystko poniżej 3000 rpm na zimnym silniku nie powinno mu zaszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ale dla czego na dzień dobry tak wysoko się kręci i dopiero po dodaniu gazu opada. Teraz jak zimno takie przegazowywanie na starcie raczej mu nie służy :/ Wszystko poniżej 3000 rpm na zimnym silniku nie powinno mu zaszkodzić. prawda ale zawsze lepiej wolniej niż szybciej przy odpaleniu https://youtu.be/yLFpxsIVwAY nagrałem o co mi chodzi dzisiaj rano. Tym razem jak na złość za pierwszym nie wkręcił się aż tak wysoko jak zwykle ale widać o co chodzi. na koniec dodaje delikatnie gazu i obroty ustawiają się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ja mam identycznie od zawsze i wg mnie to tak ma wyglądać. Na ciepłym obroty spadają od razu poniżej 1000, ale na zimnym niech sobie pokręci skoro chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrczK Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Tylko czemu po dotknięciu gazu opadają? do odpowiednio podwyższonych do aktualnych warunków, a wcześniej są wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się