KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 W mojej niedawno remontowanej skrzyni padłą trójka. Z tego co wiem dość częsty problem w tym modelu. Czy wiadomo wam coś jakie zmiany zachodziły w skrzyniach wraz z nowymi modelami. Dotarły do mnie informacje, że skrzynie gt-eków 98-00 a potem WRX-ów były już bardziej wytrzymałe. Zastanawiam się również nad tym jakie są możliwości w ich wkładania do różnych roczników. Czy np skrzynia z WRX 04 wejdzie do GT a jeśli tak to do jakich roczników. Czy trzeba wtedy rzeźbić a jeśli tak to jak dużo. Mam propozycję kupna używanej skrzyni (ale w miarę pewnej) od GT 00. Czy warto to robić, czy za parę miesięcy nie okaże się, że znowu trójkia poleciała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Warto to zrobić, od 99-00 jest mocniejsza niż od staruchów :roll: Poza tym mocny wkład type-r do tej nowszej skrzyni jest tańszy niż do starszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 skrzynia od gt>99 i wrx pasuje do starszego gt i legacy turbo tylko w legacy trzeba przerobic mocowanie, nie wiem jak w starym gt podobno mocniejsze sa skrzynie >2003 bo maja szersze kola zebate tak pisal Kuba kiedys od 99 skrzynie maja podwojnie synchronizowany 2,3 bieg a chyba 2005 albo 2004 ma tez 1szy bieg podwojnie synchronizowany ile razy robiles skrzynie? moze juz jest poprzeciagana i nie trzyma wymiarow (ma luzy) i stad ten problem? za ile ta skrzynie mozesz kupic ? bo nowy kompletny 3 biego to ok 1100 pln i ktory rok masz skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Moja skrzynia jest z 96 roku. Wlipcu 2005 była remontowana przez Szczepana a ile razy wcześniej :?: Tę używkę mogę mieć za 2200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja swoją z GT98 sprzedawałem za tyle. Jest po naprawie 2 u Szczepana. Ale do mojej dawałem głowke+ wał a za dopłata półosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Nie wiem jaką główkę a pozostałe rzeczy są ok. Kiedyś miałem ofertę skrzyni+tylny dyfer+ wał za 3,5 z 99 CZARNY, A wczoraj dzwoniłem do Ciebie żeby się właśnie spytać czy jeszcze masz swoją i jak się przedstawiają ceny takich używanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ale chyba się nie dodzwoniłeś :-)))) bo nie pamietam aby z Tobą gadał. Główka - tylni dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 za 3,5 to skrzynie z 2005 kupowalem kwiatek a co remontowales ? masz gwarancje ? bo u szczepana czesto jest gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 tutaj jest wykaz skrzyn wraz z kodami gdzie i jakie byly montowane Co do wytrzymalosci podobno w Gt 94 byly mocne, na takiej jezdzil czarny sedan robiony w MTSie na 340km i znosila taka moc, a wczesniej z nowszych mielila krzynki konkretnie mowa o tej: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103620 Kwiatek moze rzeczywiscie warto uderzyc do Szczepana i zapytac o naprawe? Przy okazji wsadzic gear set z type R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 kwiatek a co remontowales ? masz gwarancje ? bo u szczepana czesto jest gwarancja. Skrzynia poszła z żle wchodzącą trójką. A w trakcie dowiedziałem się, że były wymieniane jeszcze jakieś łożyska itp. Co do gwarancji-skrzynia jest teraz zdemontowana przez kogoś innego zatem mógłby mieć Szczepan "ale", że to nie on rozbierał. Przy okazji wsadzic gear set z type R Ciekawe jakie są koszty takiego seta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 :arrow: nie-ASO trzeba niestety bys swiadomym, ze moga dosc inne graty, no i robocizna jakby nie liczyc pewnie okolice 10k :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Sporo. Ale jak ktoś nadłubał silnik na ponad 300 koni to chyba powinien pomyśleć o wielu rzeczach- skrzynia, przeguby, osie, zawias, hamulce itp. Ale ciekawi mnie też ilu właścicieli WRX musiało naprawiać skrzynie, bo chyba rzadko który właściciel GT nie miał problemów z skrzynią. P.S Ma ktoś może namiary na pana bodajże Sawickiego który pracował do niedawna pracował w Powermaxie. Kiedyś z nim rozmawiałem na temat skrzyń i wydał mi się człowiekiem zorientowanym w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 ja mam ale jak mi zlozyl oferte to myslalem ze spdane z krzesla nie zna przepisow celnych i wypowiada jakies ciezkie herezje tlumaczac dlaczego tak drogo imo powermax mozesz odpuscic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ale ciekawi mnie też ilu właścicieli WRX musiało naprawiać skrzynie, bo chyba rzadko który właściciel GT nie miał problemów z skrzynią. ja nie mialem zadnych problemow ze skrzynia, a brat w legacy mial 2 skrzynie od wrx i obie padly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Adam., a skrzynia seria? czy to ten Legac którego widziałem w Wesołej Zielonej na przejażdżce rowerowej, nie pamiętam ulicy ale miał jeszcze naklejoną na szybie kartkę chyba z kjs-u. Zapamiętałem, że załoga to chyba bracia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 tak to bracia. ja i moj brat:D na pewno ten legac bo ja mieszkam w wesolej-zielonej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 a skrzynia na razie seria ale juz nie dlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 To my prawie sąsiady. Ja mieszkam na Gocławiu. A co kombinujesz z skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 a skrzynia na razie seria ale juz nie dlugo pewnie kłową !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 zgadza sie czarnuchu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 pewnie kłową To po mieście już pojeżdżone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 a kto chce tym jezdzic po miescie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zastanawiam się w jaki inny (tańszy) sposób można rozwiązać problem słabszych skrzyń. Mam namiary na gościa który podobno może zkopiować każdy element tyle, że z bardziej wytrzymałego materiału. Może to jest jakiś pomysł. Za 10 tysi to można kupić fajnego (przygotowanego albo po kjs) CC i mieć zabawy po pachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 mysle ze gdyby to bylo takie latwe to ktos juz by sprzedawal pamietaj tylko ze musialbys miec nowa skrzynie na wzor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Facet kasę robi na czymś innym. Przedtem przygotowywał skrzynie dla kierowców z reyllycrosu. Wiem, że była podięta próba zrobienia niektórych elementów z tytanu. Ale efekt nie był najlepszy. Ale skrzynie to jedno (PPG załatwi sprawę) a pozostaje jeszcze kwestia osi i przegubów. Nie sztuką jest zrobić z silnika potwora ale jeszcze efektywnie i bez strachu, że coś się rozleci przenieść to na drogę. Wg mnie najtrudniejszym chyba elementem są właśnie przeguby i ośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi