DYREKTOR Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 OKI chodzi mi o to ze ta woda musi caly czas byc, np. jadac w trase 500km nie bede sie zatrzymywal specjalnie zeby sobie wody dolac. Azrael: wchodzisz na temat sportu wyczynowego A grupa N-ki wszystko pieknie, ale czy nasz forumowicz bedzie startowal w tych klasach ?? zeby bylo to tak niezbedne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Azrael: wchodzisz na temat sportu wyczynowego A grupa N-ki wszystko pieknie, ale czy nasz forumowicz bedzie startowal w tych klasach ?? zeby bylo to tak niezbedne ? Pytałeś czy to rzecz na 1/4 mili więc piszę że nie. 10 litrowy zbiornik w 500 konnym Cossim wiem że starcza na ~ dwa okrażenia Nuerburingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Dziala caly czas i to automatycznie, niektore bardziej zawansowane sytemy maja zabezpieczenie, gdyby zabraklo wody. W zaleznosci od stylu jazdy i pojemnosci zbiornika, wode mozna dolewac razem z tankowaniem paliwa. Mozna sobie np kupic 12 litrowy zbiornik na wode od Spec-C http://www.sojdm.com/store/pc/viewPrd.a ... product=14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Azrael: wchodzisz na temat sportu wyczynowego A grupa N-ki wszystko pieknie, ale czy nasz forumowicz bedzie startowal w tych klasach ?? zeby bylo to tak niezbedne ? Pytałeś czy to rzecz na 1/4 mili więc piszę że nie. 10 litrowy zbiornik w 500 konnym Cossim wiem że starcza na ~ dwa okrażenia Nuerburingu. to Cossie przejedzie bezawaryjnie 2 okrazenia Ringu :?: taki niewybredny zarcik mi przyszedl na mysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Aquamist bez strojenia spowoduje spadek mocy. moj komp sie nie flashuje podobno, ale planuje na wiosne jakiegos boxa zalozyc coby troche podniesc moc (chcialbym dociagnac do bezpiecznych 240-250 KM) i jak to sie ma do aquamista wtedy :?: unichip moze ? mam do sprzedania w razie czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Aquamist bez strojenia spowoduje spadek mocy. moj komp sie nie flashuje podobno, ale planuje na wiosne jakiegos boxa zalozyc coby troche podniesc moc (chcialbym dociagnac do bezpiecznych 240-250 KM) i jak to sie ma do aquamista wtedy :?: unichip moze ? mam do sprzedania w razie czego dawaj na PW cene - tylko zrob pasztetowa i od razu kontakt do goscia ktory to porzadnie wystroi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Po za tym mowiecie wieksze turbo, a co z doladowaniem bo na seryjnym 370 KM, no i co z turbo-dziura ? w normalnej jezdzie bedzie bardzo przeszkadzac. No właśnie, przy wiekszym turbo sprawa moze sie pogorszyc - i co wtedy? To ma byc auto do codzienniej jazdy. Na samych wtryskach, mocniejszej pompie i remapie da rade wyciagnac te 340KM?? - oczywiscie bez uszczerbku na zdrowiu silnika i podzespolow. Oczywiscie jestem swiadomy ze fabryczne sprzeglo nie pociagnie na tym tak wiec i to. :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Na samych wtryskach, mocniejszej pompie i remapie da rade wyciagnac te 340KM?? - oczywiscie bez uszczerbku na zdrowiu silnika i podzespolow. Oczywiscie jestem swiadomy ze fabryczne sprzeglo nie pociagnie na tym tak wiec i to. :?: :?: :?: po pierwsze wydech - coby odetkac motor ( u Ciebie trzeba wtedy wrzucic emulator sondy coby nie krzaczylo) i remap - seryjne wtryski STI 2,5 powinny wyrobic do 340 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 po pierwsze wydech - coby odetkac motor ( u Ciebie trzeba wtedy wrzucic emulator sondy coby nie krzaczylo) i remap - seryjne wtryski STI 2,5 powinny wyrobic do 340 KM Wydeszek juz jest + dolot K&N. Jezeli chodzi o checka to zapalil mi sie raz przy 6000obr na 5 biegu - narazie jest spokoj. To o ile mocniejsze wtryski ma 2,5L?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 W sumie - to o pół litra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 po pierwsze wydech - coby odetkac motor ( u Ciebie trzeba wtedy wrzucic emulator sondy coby nie krzaczylo) i remap - seryjne wtryski STI 2,5 powinny wyrobic do 340 KM Wydeszek juz jest + dolot K&N. Jezeli chodzi o checka to zapalil mi sie raz przy 6000obr na 5 biegu - narazie jest spokoj. To o ile mocniejsze wtryski ma 2,5L?? teraz zobaczylem ze masz MY04 - myslalem ze 06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wydeszek juz jest Wzrosło ci ciśnienie doładowania? O ile? Gdzie robiłeś wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Cisnienie wzroslo z ustawionego manualem 1,1 do 1,35 bara WYdeszek w Tomaracing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Czyli z tego co widze to nie ma po co sie pakowac w wymiane coolera?? A nawet jak tak to czy zrobi sie spory lag, bedzie to bardzo odczuwalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zależy jaki FMIC i jaka średnica rur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 zamiast pakowac sie w fmic zrob sobie remap i bedziesz mial poprawnie podniesiona moc silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 To o ile mocniejsze wtryski ma 2,5L?? 2,5 ma mniejsze wtryski niz 2,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiluki Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 zamiast pakowac sie w fmic zrob sobie remap i bedziesz mial poprawnie podniesiona moc silnika. No i OK. ale ja bym chcial FMIC i dopiero remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Nie jestem eksperptem ale imo FMIC przy serujnym turbo nie ma zadnego sensu Zwiekszy tylko laga i spool up, no jedyne co rzeczywiscie bedzie in plus to to ze w mapteku zdejma Ci wtedy ogranicznik predkosci. Wiec rob wydech caly od kolektora, mozesz tez odrazu uklad dolotowy zmienic wystroj to , chyba ze masz ochote na wiecej to wtedy turbo, wtryski i wlasnie FMIC ktory wtedy wlasnie okaze sie niezbedny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ja to tu widzę tylko dwa wątki na ten sam temat i kręcenie w kółko do niczego nie prowadzące :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 2,5 ma mniejsze wtryski niz 2,0. Znaczy ze niby co, jak wsadzi wtryski od 2.0 do 2.5 to bedzie lepiej ? Jakie jest turbo w STI MY04 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 zamiast pakowac sie w fmic zrob sobie remap i bedziesz mial poprawnie podniesiona moc silnika. No i OK. ale ja bym chcial FMIC i dopiero remap a chcesz wkladac wieksze turbo ? czy podoba ci sie wyglad fmic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ja mam FMIC i czy to jakos wlpynelo na osiagi..... nie wiem ( mam nadzieje ze tak , moze dlatego ze duzo zrobilem za jednym razem, na pewno zrobil sie przod bardziej agresywny, ale caly czas walcze z tablica rejestracyjna bo mi za chilere nie pasuje i nie mam jej gdzie upchnac, a naklejka MATI style trochemi nie pasi bo zaraz sie ktos czepnie, mialem nawet tajny misterny plan zrobic szablon i odbic ja na intercoolerze , ale to juz by bylo max przegiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 2,5 ma mniejsze wtryski niz 2,0. Znaczy ze niby co, jak wsadzi wtryski od 2.0 do 2.5 to bedzie lepiej ? Jakie jest turbo w STI MY04 ? Zależy do czego lepiej. Bo ogólnie to raczej nie. A turbo to chyba IHI VF35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Marcin, czy nie jest tak ze wtryski od STi 2.0 maja fizyczna budowe taka sama jak te w WRX i nie podejda do 2.5 gdzie paliwo jest podawane z boku i wymagaja innej listwy paliwowej? Co do wtryskow, to mozna przerobic te, ktore sie teraz posiada i zwiekszyc ich wydajnosc o 70-100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi