maciuo Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Spotkalem sie z informacją ze na podstawie ciśnienia w kolektorze dolotowym można stwierdzić czy zawory kwalifikują się do regulacji. Prosze o info jak sie to ma w praktyce do rzeczywistosci ja mierzylem i na rozgrzanym silniki mam 36 kpa na biegu jalowym. Na lpg przejechane okolo 50000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Najprościej sprawdzisz kontrolując luzy na zaworach, i gwarantuję będzie to super dokładny pomiar, wykluczający demontaż głowic wraz z całym korowodem czynności przywracającym twoje subaru do życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 No mam w najbliższych planach tylko chciałem ustalić czy jest taka zależność tym bardziej że dzwoniąc do jednego z serwisów mechanik mówił ze nie trzeba rozbierać żeby sprawdzić czy zawory do regulacji a wystarczy podłączenie pod kompa i sprawdzenie parametrów. Wydedukowalem ze tym parametrem może byc właśnie ciśnienie w kolektorze i stad moje pytanie nt.wartosci tego ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Podobno tak to działa i wartość ciśnienia w kolektorze dolotowym powinna być na biegu jałowym w rozgrzanim silniku poniżej 5.1(nie pamiętam jednostek,przeliczyć to można na psi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 No i już po regulacji jestem, jak to na LPG na zaworach wydechowych były lekko pokasowane luzy (ale jeszcze w dolnej granicy normy-nie podparte). Jak na ponad 50000km LPG + ok.150000km na benzynie to uważam ze niezły wynik. Mam nadzieje kolejne 50000km do następnej regulacji przejechać. Co do ciśnienia w kolektorze dolotowym to zmniejszyło się nieznacznie na 34 kpa (choć może nie był rozgrzany silnik do końca jak sprawdzałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się