Bartek1986 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 ak się zastanawiam po co ten SS, jak skrzynia w STI ma i tak bardzo krótkie ruchy lewarka a biegi zmieniają się mega precyzyjnie i szybko STI ma bardzo długie ruchy lewarka jak się porówna z dobry shfterem. Tam między biegami jest tylko: "tyk tyk" Biegi się zmienia szybciej ale synchronizatory oczywiście dostają i to dość mocno jak się używa tego zgodnie z przeznaczenie. Do cywilnego auta sporo jeżdżonego nie polecam. Wyobraźcie sobie jak zmieniacie normalnie bieg. Przy użyciu shiftera ten skok będzie dużo, bardzo dużo krótszy. Do zmiany biegu trzeba użyć większej siły i gwarantuje, że przy takiej zmianie synchro nie zdąży Na jutro postaram się zorganizować filmik z GT gdzie jest włożony "mój" shifter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Pytanie jaki skok tego shiftera. Patrząc w opisy najczęściej skok lewarka skraca się o 40%. Pytanie względem czego... Ja bym jednak spróbował - zdemontować zawsze można. Nie padła odpowiedź - jaki do NA podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tego nie wiem Do GT wkładaliśmy taki. Tam to nie wiem czy 2cm tego skoku zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Aż tak? Co to za produkt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Nie wiem bo kupiłem na forum za całe 100 PLN cały wybierak bo potrzebowałem tulei i to było gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 http://allegro.pl/short-shifter-subaru-impreza-96-03-wrx-sti-shift-i5962673794.html Taki ktoś miał? z braku alternatywy chyba spróbuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Mam inny model tego samego producenta i generalnie działa zgodnie z przeznaczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Polecam short shiftera Cobb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Cobb jest z 5x droższy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Cobb jest z 5x droższy... Może i jest, jest też solidnie wykonany, no i Cobb. Zresztą co kto woli, ja mam taki od paru lat i nic złego nie moge o nim powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Jasne, też wolałbym Cobba. Ale taki zakres regulacji nie jest mi potrzebny. Poza tym to tylko pręt z kulką, tulejką i łożyskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 W końcu zapadła decyzja o shortshifterze i jest w drodze. Pytanie - jak wymontować drążek zmiany biegów,w sensie uwolnić kulkę z łożyska? Filmy na YT prezentują 3 rozwiązania: wyciągnięcie pierścienia z plastikowego elementu, w którym kulka siedzi; jeśli pierścienia nie ma gmeranie pod samochodem; ustawienie dźwigni w pozycji 4 biegu i mocne pociągnięcie do siebie. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 2 godziny temu, dr.elich napisał: W końcu zapadła decyzja o shortshifterze i jest w drodze. Pytanie - jak wymontować drążek zmiany biegów,w sensie uwolnić kulkę z łożyska? Filmy na YT prezentują 3 rozwiązania: wyciągnięcie pierścienia z plastikowego elementu, w którym kulka siedzi; jeśli pierścienia nie ma gmeranie pod samochodem; ustawienie dźwigni w pozycji 4 biegu i mocne pociągnięcie do siebie. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Daj znać proszę jak się sprawdzi. Sam zastanawiam się nad tym egzemplarzem. Sposób z 4 biegiem wygląda na filmach na wyjątkowo prosty. Jak będę to robił u siebie to pewnie od tego zacznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Tylko czy oby tym sposobem czegoś się nie uszkodzi? Edit. Shiftery doszły. Wyjęcie metodą pociągania bezproblemowe. Natomiast wbicie tego cholerstwa wymaga trochę siły. Ja się wybrałem bez młotka i nie wyszło. Jutro mu solidnie przyłożę. Natomiast nie mam pomysłu czym przesmarować łożyska igiełkowe w shifterze - smar (mam tylko grafitowy i silikonowy)? olej? Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Zapomniałem zrobić update z instalacji shiftera. Wszystko działa, sprawdza się świetnie w wolnossącej Imprezie - zmiana biegów stała się przyjemnością. Ważne, żeby spasować dobrze shifter z widełkami, które go obejmują. Są dwie szerokości - w Imprezie był szerszy niż w Forku i trzeba było użyć podkładek by nie było luzu. Może teraz szukałbym shiftera o odpowiedniej szerokości. Poniżej temat dot. instalacji w Forku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się