Łukasz Smyk Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Z racji tego ze jestem tutaj nowy i to dopiero mój pierwszy post, z góry witam Mam problem w mojej imprezie, który pojawił mi się dzisiaj a mianowicie podczas gdy ruszałem ( dosyć żwawo ) ze swiatel zapalił mi się i do tej pory świeci kontrolna z check engine. Czy zauważyłem jakąś róznice po zapaleniu ? na szczęście żadnej impreza jezdzi normalnie nie ma jakis osłabień w mocy, nic nie stuka, nie szumi, nie puka jezdzi tak jakby sięnic nie stało Próbowałem zrobić tzw. twardy reset, czyli odpiąłem kleme na okolo 2 minuty i zapiąłem znowu ale bez efektu. Czy któs może wie cośna tem temat albo miał podobny problem ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 a może warto by było sprawdzić co to za błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Check engine zaświeca się po to aby odczytać błąd (DTC). Lekceważenie tego poprzez próby kasowania bez odczytu może zakończyć się ... drogo. A czy ktoś miał checka? Na pewno sporo z nas, jeśli nie większość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Stawiam ze umarla sonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jedna z trzech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 ... szklana kula prawdę Ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Smyk Opublikowano 6 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Dobrym działaniem bedzie jak podjade na podpiecie do kompa a czy znacie jakis godny polecenia warsztat/serwis na slasku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Dobrym działaniem bedzie jak podjade na podpiecie do kompa a czy znacie jakis godny polecenia warsztat/serwis na slasku ? narzeczona codziennie jest w Gliwicach, a mam urządzenie żeby sprawdzić błędy, więc jak coś to daj znać, bez sensu jechać do warsztatu żeby odczytali błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmalut Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 W subaru twarde resety nie dzialaja. Mozna kupic kabelek i sam sobie odczytac błąd potem skasowac, a kabelek moze sie jeszcze przydac w przyszlosci. Przynajmniej będzie wiadomo co się.zepsuło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal9049 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Ja stawiam na czujnik położenia wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Smyk Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Juz wiadomo czemu zapala się "check" w subarynie a mianowicie pokazuje się błąd 'obciążenie elektryczne' i jest to błąd niestały. Tylko teraz pytanie co może być przyczyna :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 może masz podpięte coś "nadprogramowego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) trzeba sprawdzić urządzenia które potrzebują dużo prądu pierwsza sprawa jeśli masz tam jakieś "tuby, wzmacniacze" itd to odlącz drugą rzeczą która potrzebuje dużo prądu jest rozrusznik, ale jego bym nie podejrzewał, bardziej "odkurzacz" czyli pompa wtórnego powietrza zobacz bezpiecznik coś ok 60A czy nie jest przebarwiony, ogólnie popatrz bezpieczniki jeśli coś zjada więcej prądu niż powinno będzie po bezpiecznikach widać wentylatory chłodnic też dużo biorą... przejrzyj najpierw bezpieczniki i podaj nam kod błędu Edytowane 10 Października 2016 przez AlexClyde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się