Ka Bam Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) i twardo ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha myślałem wstępnie o oponach 225/40 chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo, przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Pomyśl o węższej oponie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saperx Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Dokladnie. 215 na 8j fajnie sie zweza gora. 205 nie probowalem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Zalezy od opony, ale generalnie dość wąsko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Wg mnie nie wejdzie i będzie trzeć . Oczywiście w zależności od zrolowania nadkoli może jakoś wciśniesz takie koła. U mnie mam prodrive PFF7 8" 18" et 51 , guma 225/40/18 , tein - 35mm i kayaba ultra sr (mocno trzyma). Przy nierównościach szorowało o gumy przy nadkolu. Zrobiłem lekki negatyw , w granicach normy (górne wartości) i jest bardzo dobrze, nie obciera. U Ciebie jest jednak wysunięcie o 23mm w stosunku do mojego zestawu, to dość dużo. W szczególności jeżeli chodzi o WRX kombi - jest węższe od sedana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ka Bam Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 teraz się zastanawiam czy może z oponami 215/35 by to zagrało jest jeszcze opcja 7,5J 18 ET38 215/40/18 albo 215/35/18 nadkola mam juz zrolowane gwint eibacha k&w już siedzi... nie mam gdzie zrobić przymiarki do swojego Wagona nie wiem co zamówić... heh myśle już z dwa tygodnie http://www.wheeldude.com/wordpress/?s=wagon+wrx jak oni to tam upychają??? takie rozmiary??? po 9cali ? jak widać nie wszystkie Wagony maja przerabiane nadkola ,(ja mam zrolowane) patrze na te zdjęcia i nie wystają poza obrys... np. w tym czarnym bugeye takie rozmiary wrzucają... o losie a ja naprawdę boję się o 8j et38 lub 7,5jet38 i opone 215/40.... w sumie wszyscy twierdzą ze nie wejdzie, ale czy będzie wystawać? czy tylko problemy z obcieraniem tyłu? zgłupiałem już... proszę o pomoc jeśli ktoś już próbował rozwiązać taki temat... No nic zamówiłem ,założę to wrzucę foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Nie wiem jak u Ciebie ale u nie siedzi 19cali ET30 8,5 cala szerokość z oponami 225/35 , nadkola były delikatnie rolowane z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Poleccie felge 18" dla WRX 2004 co by nic nie trzeba przerabiac z oponą 225. Najlepiej złotą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) i twardo ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha myślałem wstępnie o oponach 225/40 chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo, przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon... Raczej ET38 Ci nie wejdzie. Ja mam co prawda 35 ale jest troszkę szerszy....... Edytowane 30 Września 2016 przez wojciechowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 o matko. ależ składak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 idealny przykład druciarstwa ..... a mechanicznie jest jeszcze gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 e no, szerokie kombi wygląda super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 no tak trochę inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Bo takie powinny wanny wychodzić fabrycznie Jedna z głównych ich wad wizualnych to właśnie to beznadziejne zwężenie całego auta, względem sedana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Bardziej logiczne by było wypuszczanie sedana i wagona w wersji N/A jako "wąskie egzemplarze". A tak to mamy "napompowane bolidy 1.6" ze znaczkami STI i trza patrzyć na maskę i koła żeby dojść prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Zgadza się, jednak dużym plusem że było trochę takich szerokich N/A jest dodatkowy zastrzyk części karoseryjnych na rynek Lanos np. był już szeroki tylko i wyłącznie w jednej wersji (STI) to ceny i dostępność używanych gratów zewnętrznych jest dramatyczna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 No tak to wygląda w praktyce niestety że jak chcesz kupić jakieś ładne blachy to tylko z N/A bo na WRX i STI to raczej ciężko znaleźć nienaprawiany element . Chociaż ... dawca części do mojego wagona to był piękny srebrny WRX Prodrive z kierą po prawej i oryginalnym lakierem na całym aucie. Facet który go pociął i rozsprzedał to barbarzyńca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Jeżeli wysokość oponki 40 to szerokość max 205, jeżeli chcesz ładny spas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się