Skocz do zawartości

8J 18 ET38


Ka Bam

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) ;)  i twardo  ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha  myślałem wstępnie o oponach 225/40  chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo,  przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie wejdzie i będzie trzeć . Oczywiście w zależności od zrolowania nadkoli może jakoś wciśniesz takie koła.

U mnie mam prodrive PFF7 8" 18" et 51 , guma 225/40/18 , tein - 35mm i kayaba ultra sr (mocno trzyma). Przy nierównościach szorowało o gumy przy nadkolu. Zrobiłem lekki negatyw , w granicach normy (górne wartości) i jest bardzo dobrze, nie obciera. U Ciebie jest jednak wysunięcie o 23mm w stosunku do mojego zestawu, to dość dużo. W szczególności jeżeli chodzi o WRX kombi - jest węższe od sedana.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz się zastanawiam czy może z oponami 215/35 by to zagrało


jest jeszcze opcja 7,5J 18 ET38   215/40/18 albo 215/35/18     nadkola mam juz zrolowane gwint eibacha k&w już siedzi...  nie mam gdzie zrobić przymiarki do swojego Wagona  nie wiem co zamówić... heh myśle już z dwa tygodnie


http://www.wheeldude.com/wordpress/?s=wagon+wrx      jak oni to tam upychają??? takie rozmiary??? po 9cali ? jak widać nie wszystkie Wagony maja przerabiane nadkola   ,(ja mam zrolowane)  patrze na te zdjęcia i nie wystają poza obrys... np. w tym czarnym bugeye  :unsure:   takie rozmiary wrzucają... o losie a ja naprawdę boję się o 8j et38 lub 7,5jet38 i opone  215/40.... w sumie wszyscy twierdzą ze nie wejdzie, ale czy będzie wystawać? czy tylko problemy z obcieraniem tyłu? zgłupiałem już... proszę o pomoc  jeśli ktoś już próbował rozwiązać taki temat...


No nic zamówiłem ,założę to wrzucę foto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) ;)  i twardo  ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha  myślałem wstępnie o oponach 225/40  chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo,  przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon...

Raczej  ET38 Ci nie wejdzie. Ja mam co prawda 35 ale jest troszkę szerszy....... :D

post-23172-0-61929000-1475213736_thumb.jpg

Edytowane przez wojciechowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, jednak dużym plusem że było trochę takich szerokich N/A jest dodatkowy zastrzyk części karoseryjnych na rynek ;) Lanos np. był już szeroki tylko i wyłącznie w jednej wersji (STI) to ceny i dostępność używanych gratów zewnętrznych jest dramatyczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to wygląda w praktyce niestety że jak chcesz kupić jakieś ładne blachy to tylko z N/A bo na WRX i STI to raczej ciężko znaleźć nienaprawiany element :biglol:. Chociaż ... dawca części do mojego wagona to był piękny srebrny WRX Prodrive z  kierą po prawej i oryginalnym lakierem na całym aucie. Facet który go pociął i rozsprzedał to barbarzyńca. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...