Jump to content

8J 18 ET38


Ka Bam
 Share

Recommended Posts

Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) ;)  i twardo  ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha  myślałem wstępnie o oponach 225/40  chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo,  przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon...

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie nie wejdzie i będzie trzeć . Oczywiście w zależności od zrolowania nadkoli może jakoś wciśniesz takie koła.

U mnie mam prodrive PFF7 8" 18" et 51 , guma 225/40/18 , tein - 35mm i kayaba ultra sr (mocno trzyma). Przy nierównościach szorowało o gumy przy nadkolu. Zrobiłem lekki negatyw , w granicach normy (górne wartości) i jest bardzo dobrze, nie obciera. U Ciebie jest jednak wysunięcie o 23mm w stosunku do mojego zestawu, to dość dużo. W szczególności jeżeli chodzi o WRX kombi - jest węższe od sedana.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

teraz się zastanawiam czy może z oponami 215/35 by to zagrało


jest jeszcze opcja 7,5J 18 ET38   215/40/18 albo 215/35/18     nadkola mam juz zrolowane gwint eibacha k&w już siedzi...  nie mam gdzie zrobić przymiarki do swojego Wagona  nie wiem co zamówić... heh myśle już z dwa tygodnie


http://www.wheeldude.com/wordpress/?s=wagon+wrx      jak oni to tam upychają??? takie rozmiary??? po 9cali ? jak widać nie wszystkie Wagony maja przerabiane nadkola   ,(ja mam zrolowane)  patrze na te zdjęcia i nie wystają poza obrys... np. w tym czarnym bugeye  :unsure:   takie rozmiary wrzucają... o losie a ja naprawdę boję się o 8j et38 lub 7,5jet38 i opone  215/40.... w sumie wszyscy twierdzą ze nie wejdzie, ale czy będzie wystawać? czy tylko problemy z obcieraniem tyłu? zgłupiałem już... proszę o pomoc  jeśli ktoś już próbował rozwiązać taki temat...


No nic zamówiłem ,założę to wrzucę foto
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ma ktoś doświadczenie czy te felgi umieszczę w moim WRX Wagon 2004r. ? ogólnie będzie spora gleba (ile się da) ;)  i twardo  ,ranty zrolowane i gwint K&W Eibacha  myślałem wstępnie o oponach 225/40  chciałbym to ładnie spasować ale oczywiście tak żeby nic nie wystawało poza obrys auta... powiedzmy na równo,  przerzucam internet godzinami i cieżko o jakiś przykład lub wskazówki tym bardziej ze to Wagon...

Raczej  ET38 Ci nie wejdzie. Ja mam co prawda 35 ale jest troszkę szerszy....... :D

post-23172-0-61929000-1475213736_thumb.jpg

Edited by wojciechowski
Link to comment
Share on other sites

Zgadza się, jednak dużym plusem że było trochę takich szerokich N/A jest dodatkowy zastrzyk części karoseryjnych na rynek ;) Lanos np. był już szeroki tylko i wyłącznie w jednej wersji (STI) to ceny i dostępność używanych gratów zewnętrznych jest dramatyczna...

Link to comment
Share on other sites

No tak to wygląda w praktyce niestety że jak chcesz kupić jakieś ładne blachy to tylko z N/A bo na WRX i STI to raczej ciężko znaleźć nienaprawiany element :biglol:. Chociaż ... dawca części do mojego wagona to był piękny srebrny WRX Prodrive z  kierą po prawej i oryginalnym lakierem na całym aucie. Facet który go pociął i rozsprzedał to barbarzyńca. :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...