budyn Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 (edited) Chłopaki jak to jest z tymi wydechami. Kupiłem gc8 sti z przelotem ( rura od turbo do tłumika końcowego rownież przelotowego, a przed turbina mam sportowe kolektory wydechowe) - zastanawiam się, czy mogę tak jeździć i czy nic nie klęknie ... Wiem zaraz podniosą sie głosy ze trzeba zrobić remap ale słyszałem ze oryginalnego kompa sti w tej wersji ponoć nie da zmapowac. Martwię sie o turbinę i silnik Pacjent to gc8 sti v2 Doczytałem ze remap mojego kompa nie wchodzi w grę, można sztucznie ograniczyć turbinę. Zapytam wiec inaczej kupiłem auto z przelotem i widać ze jest tam bardzo krótko bo wydech jest praktycznie nowy - nie zależy mi na przelocie jeśli ma sie to wiązać z większymi kosztami i problemami - jeśli zrezygnuje z przelotu , to jak dobrać wydech zeby nic nie kombinować ? Edited August 19, 2016 by budyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Bardziej bym sie martwił tym ze jest tam sportowy kolektor niz tym ze wydech jest przelotowy.. bo dla próby podmienilem u siebie kolektor na równoodległościowy i wydawalo mi sie ze afr podczas normlanego podróżowania sie podniósł.. wrocilem do seri i zaloze go tuz przed strojeniem, bo chyba dół sie fajnie poprawił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
budyn Posted August 24, 2016 Author Share Posted August 24, 2016 no masz ... myślałem że przynajmniej to będzie bezproblemowe ... gdzie w okolicach Wrocka mogę podjechać to wszytko posprawdzać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI 86 Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Podepnę się z pytaniem, czy jeżeli mam cobb moge zrobic takiego remapa sam? Mam przelot ale ze sportowym katalizatorem, chciałbym sie go pozbyć ale wtedy czeka mnie remap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Coob Accessport wgra Ci po prostu do ECU to co ma zapisane w sobie (stage 1 do 3) i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Coob Accessport wgra Ci po prostu do ECU to co ma zapisane w sobie (stage 1 do 3) i tyle. Nie tylko tyle, można go normalnie stroić, można ściągnąć gotowe mapy ze stron Cobba pod różne stupy, możliwości jest sporo więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Bez AccP też można podjechać i wgrać gotową mapę. Pytanie, czy o to nam chodzi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 (edited) Kolega pytał czy można samemu zrobić remap, jak się potrafi można, wystarczy laptop, Accesstuner Pro i "trochę" wiedzy Aczkolwiek przy tak zadanym pytaniu nie spodziewam się wiedzy na tym poziomie, więc może sobie jedynie wgrać gotową mapę. Bez AccessPorta sam sobie nic nie zrobi bo raczej nie ma tactrixa :-) P.S. Tak, wiem że Accesstuner Pro jest for authorised dealers only Edited August 30, 2016 by skwaro Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAZI 86 Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Muszę przyznać, że jeszcze się nie bawiłem cobbem, wolę zapytać niż coś pomieszam z mapami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now