Jump to content

budyn

Użytkownik
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About budyn

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Oleśnica
  • Auto
    Outback MY01 2,5-manual
    Impreza gc8 STI v2 95
  • Zainteresowania
    rajdy, fotografia ;-)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.pulak.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mój outback z 2001 z przebiegiem 280tys bierze mi ok 1l na 5tyś km i prawda jest ze dużo zależy od sposobu jazdy. Dużo miasta dużo buta i dużo autostrady = chłeptanie [emoji16] kiedyś sie tym pzejmowalem ale po zrobieniu 100 tys przestałem zawracać uwagę na takie bzdury [emoji23] jak trzeba to dolewam i jadę. W imprezie za małe przebiegi jeszcze zrobiłem zeby cos sensownego powiedzieć
  2. A tak na poważnie to sam mailem podobny dylemat, ale że od 5 lat jeżdżę outbackiem to stwierdziłem ze impreza jako 2-gie auto nie musi być cywilizowana [emoji51][emoji51][emoji51] i padło na gc8 sti oczywiście rhd i to był strzał w 10. Co do jazdy to można się szybko przyzwyczaić i ludzie którzy krzyczą ze się nie da z reguły nie jeździli takim samochodem, albo jeździli Astrą 1,4[emoji51] - powiem tak - wyprzedzanie wyglada tak ze zawsze zostawiam sobie duuuużo miejsca przed pojazdem przede mną,przez co mam przyzwoitą widoczność i jeśli jest wolne to prawie 300 KM pozwala bezstresowo wyprzedzać. Ale gdybym miał to jako jedyne autko to było by to dość upierdliwe. Co do budżetu to szukaj, nie wykluczone ze znajdziesz sti rhd nawet w tej cenie a samochód jest niesamowity, poza tym sti w gc8 jeśli kupisz trzymające się kupy, to będzie dobra inwestycja, bo tych samochodów jest coraz mniej, a ceny powoli idą w górę[emoji6]. Ja to sobie wytłumaczyłem tak na new age sti nie mam siana a wrx jakoś mnie nie przekonywał, myśle ok biorę GT ale każdy mi mówił: kupisz GT i tak zaczniesz robić z niego sti - wsadzisz kupę kasy a to dalej będzie GTek, a jak kupisz sti to masz od razu wszystko co trzeba a i cenowo nie będzie tracił na wartości [emoji6]. Ale uprzedzam sti w gc8 to TOTAL SPARTAN i TOTAL DZIDA jeśli ma to być fun car to super ale jak auto na codzień to zastanawiam bym sie nad gt lub wrx new age. subaru impreza wrx sti jdm anglik https://www.olx.pl/oferta/subaru-impreza-wrx-sti-jdm-anglik-CID5-IDhSFmN.html Nie twierdze ze to zadbany egzemplarz ale trzeba szukac
  3. Kupiłem moja babkę już ze stożkiem. Fakt ładnie brzmi i super słuchać zawór turbiny ale martwię się o przepływke i o ewentualna wodę która mogła by podczas deszczu przedostać się do silnika, o syfach nie wspomnę ... pomyślałem ze może warto odbudować oryginalny dolot, i tu nasuwa się pytanie czy układ dolotowy z gt będzie taki sam jak w sti z 95r ? A jeśli nie to co można wykorzystać z gt? Mam wrażenie ze dostępność dolotu z sti jest praktycznie zerowa a do gt bez większych problemów można dostać graty, no chyba ze to to samo, choć analizując zdjęcia myśle ze są różnice - pomóżcie proszę
  4. Zabrałem sie dziś za demontaż miski, bo mi sie z niej leje W skrócie zrobiłem wszystko co trzeba, mni podniosłem lekko silnik, odkręciłem wszystkie śruby, odkleiłem michę i.... Mam ją już w rękach ale za cholerę nie mogę jej wyjąć. Miska ma 3 punkty blokowania 1 kołyska maglownicy z tylu, 2 mocowanie filtra oleju 3 kolektor wydechowy sportowy. I tu moje pytanie : czy seryjny kolektor pozwala na bezproblemowe wyjecie miski? Czy i tak konieczne jest zdejmowanie kolektorów lub mocowania filtra oleju. Swoją droga co lepiej zdemontować ? Dobra temat do zamknięcia - info dla potomnych : jak masz takie kolektory to zeby dopaść miskę musisz: -Podnieść silnik ( bez tego ani nie będziesz mial dostepu do śrub z tylu, ani tez nie wyjmiesz miski) - odkręcić gniazdo filtra oleju - kolektory przynajmniej od silnika trzeba odkręcić - a jak juz masz miskę prawie w łapkach to jeszcze trzeba smoka olejowego odkręcić [emoji16] i miseczka w łapkach
  5. Moze byc w japońskim nie przeszkadza mi to [emoji16]
  6. Ale to chyba nie bedzie to samo co sti - na razie znalazłem "Subaru impreza workshop manual 93-96" ale tam topowa wersja to 2.0 turbo 210 km
  7. WIELKIE DZIEKI zaraz sobie pościągam screeny
  8. jak w temacie naszukałem się jak głupi ale nigdzie nie mogę znaleźć znalazłem do zwykłej gt ale sti nie mogę nigdzie dopaść auto to gc8 sti v2 95r. my 96
  9. budyn

    Przelot w turbo

    no masz ... myślałem że przynajmniej to będzie bezproblemowe ... gdzie w okolicach Wrocka mogę podjechać to wszytko posprawdzać ?
  10. wielkie dzięki Panowie a czy możliwe że kabelek który wychodzi z czujnika zaraz przy bloku ,niestety nie widać go na zdjęciach, tym koło alternatora z różowym wężykiem, to może byś temp oleju ? bo te 2 ustrojstwa są połączone przewodami ciśnieniowymi
  11. Panowie czytam i czytam - przekopałem już wile wątków na ten temat i cały głupi jestem kupiłem sti gc8 v2 gdzie jak wiadomo nie da się zrobić remapu ( wymiana kompa mnie nie interesuje ) poprzedni właściciel ( prawdopodobnie przed sprzedażą bo widać że wydech jest nowy ale to no name ) założył totalny przelot dosłownie rura od turbo do końcowego tłumika też przelotowego, po drodze nie mam ani kata ani żadnych tłumików. Efektem jest cholernie głośna praca ale to mogę przeżyć, problemy przy przeglądach, ale to tez mogę przeboleć, natomiast zastanawiam się co z tym zrobić w temacie bezpieczeństwa silnika i turbo - żadnych kontrolek zapalonych nie mam typu check ale martwię się że będzie problem i na razie jeżdżę jak ciota bo nie chcę narobić bigosu Napiszcie mi proszę : opcja pierwsza zakup nowego lub przeróbka aktualnego wydechu - co wydech mieć powinien aby nie przeładowywał i mógł pracować na oem ecu sti v2 opcja druga gdzie mam pojechać i jakie parametry pracy silnika, turbo i spalin sprawdzić aby wiedzieć że jest ok czy jednak nie jeśli macie kogoś do polecenia w okolicach Wrocławia to bardzo proszę o namiary
  12. Odkopuje przydał by sie instrukcja bo zdjęcia zniknęły
  13. ok, ale jak mocuje się przewód elektryczny "pod te pokrętło" tego nie kumam, bo tam nie ma, ani gniazda, ani wejścia, ani kabla, (chyba że pod tą czarną gumą coś jest ) , choć przy tym elemencie z różową rurka ( montowanym w bloku przy alternatorze ) jest wtyczka z przewodem elektrycznym, więc domyślam się że tam się podłącza kabel do zegara, ale do czego służy to pokrętło ?
  14. Chłopaki, poprzedni właściciel "coś" dorzucił do silnika a ja nie mogę skumać co to takiego. Pomóżcie proszę w rozwikłaniu zagadki Tu pokazuje ogólne umiejscowienie elementów na tle reszty gratów silnika Ustrojstwo z bliska to koło alternatora ( z różowym wężykiem ) Z tego wychodzi kabelek z kosteczką i czarny wężyk podciśnieniowy który prowadzi do złotej beczułki z pokrętłem, która to z kolei jest zamocowana pod przepływką choć to nie ma kompletnie znaczenia, po prostu tam ktoś ja podwiesił Co ciekawe od złotej beczułki nie wychodzą już żadne rureczki ani kable 9 poza tym jednym który prowadzi do ustrojstwa z różowym kabelkiem. Moja pierwsza myśl że to jest dodatkowy czujnik ciśnienia oleju, ale ktoś zdemontował zegar, tylko po co ta beczułka z pokrętłem i do czego to pokrętło ?
×
×
  • Create New...