Jump to content

Hak - przelotka z USA na UE


JokerZMC
 Share

Recommended Posts

Tak jak w temacie, mam w mojej Tribece hak z wiązką USA, czy może ktoś z Was ma wiedzę jak przerobić na wersję europejską ? Chcę zakupić przyczepę kempingową i muszę jakoś ten temat pokonać. Dzięki z góry za wszelkie info ...

 

Link to comment
Share on other sites

Ja mam wersje EU, ale kiedyś przerabiałem temat w innym aucie kupując w sklepie przelotkę do gniazda :) Ile ma pinów twoje gniazdo? 


O sorry hehe nawet nie wiedziałem bo nie używam ale w bece mam 13 pinowe gniazdo do haka i nawet przelotka w bagażniku leży  :D

Link to comment
Share on other sites

Wow. Szczerze powiem pierwszy raz widzę. I pinów mało. Jakaś szybko złączka. Coś mi sie wydaje że albo w przyczepie robisz bo amerykańskiemu i latasz na nie legalu po amerykańskiemu albo ciągniesz kable spod dechy na tył.

 

Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka

Edited by renegat
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Witam,

a ja mam takie pytanie, czy możliwe jest, że były dwie wersje kostek w US spec 2008 rok.

Chodzi o kostkę R79, w lewym tylnym nadkolu, ja mam 6 pionową, a przyłącze 10 pin ?

Wysłane z mojego XT1052 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

I znowu nadszedł dzień kiedy muszę podłączyć pod moją Tribecę przyczepę kempingową ...

dowiedziałem się, że w celu podłączenia przyczepy potrzebuję moduł EU, ten który mam 311-0041-013 (ver.USA) muszę zastąpić modułem EU (symbol nieznany), wie ktoś coś może na ten temat ?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moduł jest zbędny, w oryginalne nie ma takiego, wtyczki US vs EU się różnią, ale da się częściowo podpiąć, przekładając piny w gniazdku przez nadkolu, jak się ma wiązkę dedykowaną, albo na szybko złączkach. Natomiast proponuje inwestować w hak 13 pin, w bagażniku rowerowym wymagane są już i światła cofania i przeciw mgłowe.

Wysłane z mojego XT1052 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Czy w wolnej chwili możecie mi podać dane Tribeci z dowodu rejestracyjnego. 

Chodzi mi o wszystkie masy .

Pozycje z dowodu to

 

F1

F2

F3 (jeśli jest)

O1

O2

 

Potrzebuje auta do holowania przyczepy kempingowej o DMC 1300kg

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

 

Edited by jachata
Link to comment
Share on other sites

Czy w wolnej chwili możecie mi podać dane Tribeci z dowodu rejestracyjnego. 
Chodzi mi o wszystkie masy .
Pozycje z dowodu to
 
F1
F2
F3 (jeśli jest)
O1
O2
 
Potrzebuje auta do holowania przyczepy kempingowej o DMC 1300kg
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
 

F1 brak
F2 2586kg
F3 brak
O1 2000kg
O2 750kg

wysłane z tel.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.01.2018 o 09:16, jachata napisał:

Potrzebuje auta do holowania przyczepy kempingowej o DMC 1300kg

 

Przy DMC Tribeci 2586kg i przyczepy 1300kg, to zwykła kategoria B chyba nie wystarczy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeżeli chcesz mieć światła cofania w przyczepie lub innym "ogonku" = tylko wersja 13-pinów.

 

Jeżeli Dopuszczalna Masa Całkowita zestawu przekracza 3,5 tony kategoria B + przyczepy E; wyjątek auto max DMC 3,5 tony + przyczepka typu lekkiego = bez hamulca i max DMC 0,750 tony - wówczas nic nie musisz podnosić kwalifikacji w uprawnieniach zwykłe kat. B wystarcza.

 

ALE NIC NIE ZWALNIA Z OBOWIĄZKU WYKUPIENIA WINIETY lub zakupu VIATOLA !!!!

Uważajcie bo kary sypią w tysiącach pln - wystarczy, że z monitoringu odczyta - nie musi zatrzymywać !!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...