Skocz do zawartości

Trochę szalony pomysł (proszę o uwagi)


Legion343

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam w planach ikonę tyle że rozglądam się za wersją STI z 2.0 który można będzie zrobić na LPG (z tego co wyczytałem to Jako lub???) (niesławny 2.5 jest chyba na to zbyt delikatny). Wątek traktuje puki co jako luźną dywagacje ale może komuś się przyda.

 

Pierwsza opcjo polować na wersje z 2004 roku (coś lepszego wewnętrznie byłoby milej widziane ale jak niema opcji...)

 

Druga opcja to np. najnowszy wzór WRX STI 2015 do którego można by wsadzić ej20 z rynku japońskiego

znalazłem info że jest to możliwe ale przykładowe koszty ktoś zna czy warto w coś takiego iść?

2009

https://youtu.be/ipdZR6O9ONE?t=194  japoński 2015 z ej20 więc może powinien pasować bez problemów poza robieniem customowego ECU.

 

Trzecia opcja to szaleństwo import jakieś używki z Japonii  i przekładka z tego co czytałem parę wątków na forum to około 15k.

 

 

 

Wiem że dla części z forumowiczów może to być "herezja" ale bardzo proszę "purystów" o nie nasyłanie na mnie ninja poruszających się w niebieskich JDMach

 

PS dla kasiastych entuzjastów natknąłem się podczas poszukiwań na ofertę sprzedaży limitowanego S207...

http://www.japancaraccess.com/japanese-used-subaru-sti_3534330531.html#photo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze jako 2.5 Sti tez ci dobrze zgaduje pytanie tylko po co bo nie wiem ile będziesz misia jeździć żeby to się zwróciło. Nie mam nic do gazu puki nie mam go sam. Porozmawiaj z Jako może cos ci doradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam przerabianie sti na lpg nie polecam bo miałem i zdemontowałem po 30000 jak siadły luzy zaworowe regulacja zaworów to duży koszt,a lpg w tym samochodzie to szczerze zawsze dostarcza problemów i co chwile coś,jeżeli chodzi o koszty to po podliczeniu wszystkie to niby trochę taniej ale dużo roboty przy tym, jak masz bp to lejesz i jeździsz z czasem się przyzwyczajasz do sti!!!! i samochód po mapie spala w mieście 12,5litra,zrobisz jak uważasz ale jedynym silnikiem subaru do gazu to stare gt z regulowanymi hydraulicznie zaworami miałem takie z instalacja landi renzo omegaz i przez 120tys na lpg jedyne co to filtry wymieniałem regularnie    

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przekladalem sti także wiem co nie co jakie koszta. Mówimy o pezekladce czy o "przekladce" bo jeżeli o tej piwrwszej to mnie kosztowały graty 10 koła podstawowe. Nie mowie o reszcie. A widzę ze celujesz w nowy model to mnoz razy dwa lub trzy same części. Wierz mi widziałem na własne oczy przekladki za 15 kola w type r czy ra . Auta stracily tak wartość ze nikt tego nie chciał za paczke fajek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze jako 2.5 Sti tez ci dobrze zgaduje pytanie tylko po co bo nie wiem ile będziesz misia jeździć żeby to się zwróciło. Nie mam nic do gazu puki nie mam go sam. Porozmawiaj z Jako może cos ci doradzi.

Cóż dobra rada ale powiem tyle wątki o kłopotach 2.5 "trochę" mnie przestraszyły. Styl planowany jako codzienny sedan z może 1 wypadem na tor co miesiąc lub 2

Ja przekladalem sti także wiem co nie co jakie koszta. Mówimy o pezekladce czy o "przekladce" bo jeżeli o tej piwrwszej to mnie kosztowały graty 10 koła podstawowe. Nie mowie o reszcie. A widzę ze celujesz w nowy model to mnoz razy dwa lub trzy same części. Wierz mi widziałem na własne oczy przekladki za 15 kola w type r czy ra . Auta stracily tak wartość ze nikt tego nie chciał za paczke fajek :)

Czyli jest jednak gorzej niż myślałem. Dziwi mnie też taki drastyczny spadek ceny.

 

witam przerabianie sti na lpg nie polecam bo miałem i zdemontowałem po 30000 jak siadły luzy zaworowe regulacja zaworów to duży koszt,a lpg w tym samochodzie to szczerze zawsze dostarcza problemów i co chwile coś,jeżeli chodzi o koszty to po podliczeniu wszystkie to niby trochę taniej ale dużo roboty przy tym, jak masz bp to lejesz i jeździsz z czasem się przyzwyczajasz do sti!!!! i samochód po mapie spala w mieście 12,5litra,zrobisz jak uważasz ale jedynym silnikiem subaru do gazu to stare gt z regulowanymi hydraulicznie zaworami miałem takie z instalacja landi renzo omegaz i przez 120tys na lpg jedyne co to filtry wymieniałem regularnie    

A jaką miałeś instalacje? Lotna czy ciekła?  Jeśli miałbym zagazować to planowałbym V/VI gen. ale raczej słuchałbym się Jako w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim przejedz sie 2.5 i 2.0 jak nie zobaczysz różnicy to wybór jest prosty 2l co do lpg  to moim zdaniem subaru impreza nie jest samochodem do poruszanie sie na co dzień tylko do zabawy :D  pozdro600

Edytowane przez dzej007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze pomysl nad wrx'em 2014-16 jest on wyposazony w ten sam silnik co europejski forek xt czyli 2.0 Dit + skrzynia manualna. Dedykowane instalacje lpg sa dostepne do tego silnika pare uzytkownikow nowych xtkow ma i sobie chwali

Rozważałem tą opcję ale tego modelu nigdzie nie ma w UE chyba że wiesz coś czego nie wiem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To moze pomysl nad wrx'em 2014-16 jest on wyposazony w ten sam silnik co europejski forek xt czyli 2.0 Dit + skrzynia manualna. Dedykowane instalacje lpg sa dostepne do tego silnika pare uzytkownikow nowych xtkow ma i sobie chwali

Rozważałem tą opcję ale tego modelu nigdzie nie ma w UE chyba że wiesz coś czego nie wiem?

 

 

USA i chyba Rosja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...