Skocz do zawartości

Legion343

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia Legion343

0

Reputacja

  1. Rozważałem tą opcję ale tego modelu nigdzie nie ma w UE chyba że wiesz coś czego nie wiem?
  2. Cóż dobra rada ale powiem tyle wątki o kłopotach 2.5 "trochę" mnie przestraszyły. Styl planowany jako codzienny sedan z może 1 wypadem na tor co miesiąc lub 2 Czyli jest jednak gorzej niż myślałem. Dziwi mnie też taki drastyczny spadek ceny. A jaką miałeś instalacje? Lotna czy ciekła? Jeśli miałbym zagazować to planowałbym V/VI gen. ale raczej słuchałbym się Jako w tej sprawie.
  3. Witajcie mam w planach ikonę tyle że rozglądam się za wersją STI z 2.0 który można będzie zrobić na LPG (z tego co wyczytałem to Jako lub???) (niesławny 2.5 jest chyba na to zbyt delikatny). Wątek traktuje puki co jako luźną dywagacje ale może komuś się przyda. Pierwsza opcjo polować na wersje z 2004 roku (coś lepszego wewnętrznie byłoby milej widziane ale jak niema opcji...) Druga opcja to np. najnowszy wzór WRX STI 2015 do którego można by wsadzić ej20 z rynku japońskiego znalazłem info że jest to możliwe ale przykładowe koszty ktoś zna czy warto w coś takiego iść? 2009https://youtu.be/ipdZR6O9ONE?t=194 japoński 2015 z ej20 więc może powinien pasować bez problemów poza robieniem customowego ECU. Trzecia opcja to szaleństwo import jakieś używki z Japonii i przekładka z tego co czytałem parę wątków na forum to około 15k. Wiem że dla części z forumowiczów może to być "herezja" ale bardzo proszę "purystów" o nie nasyłanie na mnie ninja poruszających się w niebieskich JDMach PS dla kasiastych entuzjastów natknąłem się podczas poszukiwań na ofertę sprzedaży limitowanego S207... http://www.japancaraccess.com/japanese-used-subaru-sti_3534330531.html#photo
  4. Witam wszystkich forumowiczów (ikona jest w niestety planowana w bliżej nieokreślonej przyszłości).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...