slonik01 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Pacjent - STI 2.0 . Problem- silnik nie pracuje równo jakby nie palił na wszystkie cylindry , szarpie nim na boki , po zdjęciu IC wylało się trochę oleju , był również w części zimnej turbo i przepustnicy . Cewki i świece sprawdzone , wszystko sprawne , przepływomierz również wydaje się ok, po podłączeniu do testera system el. nie wykazuje błędów . Z wydechu trochę dymi i czasami jakby strzela , W silniku generalnie nie słychać klekotania charakterystycznego dla panewki ... Miał może ktoś podobne objawy ? Wszelkie sugestie mile widziane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Ciezko wyrokowac przez Internet, ale mysle, ze ten olej to zaden problem, o ile nie wylalo sie tego oleju calymi setkami... Troche oleju czesto jest z turbo wypluwane w intercooler. Podejrzewam, ze raczej cos z zaplonem jednak mimo wszystko. Chyba, ze jakis wiekszy problem na ktoryms cylindrze, w sensie w srodku silnika. No ale to byloby raczej dosc przykre. Odwiedz jakiegos speca od Subaru celem sprawdzenia. Edytowane 5 Czerwca 2016 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonik01 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Właśnie we wtorek auto jedzie do "magików" do Subaru ale dla świętego spokoju i ew. weryfikacji postawionej diagnozy , fajnie byłoby mieć jakieś pojęcie o możliwych przyczynach zaistniałego problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Pęknięty tłok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonik01 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 To nie byłoby miłe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Obstawiałem jeszcze pierścień tłokowy. Ale kumpel miał podobne objawy. Leciały missfire i gubił olej... po rozebraniu tłok był pekniety Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mój 2,5L miał pęknięty tłok pomiędzy pierścieniami (standard dla tego silnika) i co dziwne oleju za dużo nie brał, więc to wcale nie musi być wyrok . Będzie ciężko diagnozować bez rozbiórki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 zrób pomiary kompresji i już coś się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonik01 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Zagadka rozwikłana przy próbie pomiaru ciśnień ! Ostatnio wymieniany były płyny i świece i nie wiedzieć jakim cudem jedna z nich nie została zupełnie dokręcona... była tak luźna , że dziw , że nie wypadła , wykręciłem ją palcami bez pomocy klucza ! Skutek - brak kompresji na jednym z cylindrów , aż zarzuciło elektrody . Świeca oczyszczona , porządnie dokręcona i wszystko cyka jak w zegarku . Serdeczne dzięki wszystkim za pomoc. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez slonik01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się