tom669 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 właśnie mi zgasło auto możliwe, że z braku paliwa :sad: nie dojechałem do stacji... jednak w tym właśnie momencie dało się przez chwilę wyczuć zapach jakby palonego plastiku, wlałem 5l zakręciłem i...nic czyżby spaliła się pompka paliwa :?: czy też może 5l to za mało i dolanie coś da :?: HELP :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 A jak przekręcasz zapłon to słyszysz jak pompa z tyłu pompuje przez sekundę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 chyba cisza, zaraz jadę zholować auto na parking, to posłucham, bo na ulicy hałas, a ja troszeczkę przygłuchy jestem(za blisko kolumn na koncertach stawałem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 na razie nic nie wiem, bo jestem w pracy i czekam aż mi go ktoś pomoże zholować na parking, :???: i wygląda na to, że dopiero jutro rano będzie to możliwe :mad: chyba, że ktoś na forum dałby radę (stary Mokotów, z górki niecałe 2 km ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 tom, to moze byc pompa.... mialem tak samo w sierpniu :/ na szczescie nie sama pompa, a przekaznik tak jak pisze aflinta, sprawdz czy slyszysz prace pompy po wlaczeniu zaplonu - jezeli nie, to sprawdz czy dochodzi do niej prad (jezeli nie, to padl przekaznik, jezeli jest prad, to padla pompa) qcze, mialbym blizej, to bym pomogl w holowaniu pozdrowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 tom, to moze byc pompa.... mialem tak samo w sierpniu :/na szczescie nie sama pompa, a przekaznik tak jak pisze aflinta, sprawdz czy slyszysz prace pompy po wlaczeniu zaplonu - jezeli nie, to sprawdz czy dochodzi do niej prad (jezeli nie, to padl przekaznik, jezeli jest prad, to padla pompa) tez mi sie tak wydaje moim skromnym zdaniem qcze, mialbym blizej, to bym pomogl w holowaniu pozdrowka cheers mate :grin: (czy jakoś tak....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 nie mogę znaleźć przekażnika pompki paliwa w wolnossącym antyku kombi 2,2 AT, czy ktoś wie, gdzie to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Witam! Ciężko będzie ci dotrzeć do tego przekaźnika...Znajduje się on w lewym końcu deski rozdzielczej, zaraz pod deską, duuuużo wyżej od skrzynki bezpiecznikowej. Są tam umieszczone poprzecznie do kierunku jazdy dwa przekaźniki: niżej p.zapłonu (wtyczka brązowa) i powyżej niego p.pompy paliwowej (wtyczka zielona), (obydwa p. mają walcową, aluminiową obudowę). Jednak zanim wyruszysz na jego poszukiwania, prościej będzie ci sprawdzić(co sugerował Kogii ), czy dociera napięcie do pompy - wystarczy znaleźć wtyczke pod tylną kanapą z prawej strony. PS. Tu jest schemat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 rzeczywiście, wczoraj szukałem przekażnika pod deską rozdz. i nie znalazłem :shock: ale ażtak głęboko nad bezpiecznikami jeszcze nie-zaraz idę szukać :grin: sprawdziłem, że nie dochodzi napięcie do pompki-w kombi jest dostęp do niej po zdjęciu wykładziny w(zagraconym )bagażniku pod metalową pokrawką na 4śruby DZIĘKI za wskazówki-bez nich niewiele bym zdziałał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 znalazłem, ale to nie koniec problemów pozostaje pytanie zasadnicze:jak się dostać do tego przekażnika, żeby go wymienić?-może jest jakiś tajemny sposób(np.odkręcam "jedną" śrubkę i wyciągam całą wiązkę kabli zasłaniających mi dostęp do rzeczonego przekaźnika) :roll: czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii i chciałby się nim podzielić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 znalazłem, ale to nie koniec problemów pozostaje pytanie zasadnicze:jak się dostać do tego przekażnika, żeby go wymienić?-może jest jakiś tajemny sposób(np.odkręcam "jedną" śrubkę i wyciągam całą wiązkę kabli zasłaniających mi dostęp do rzeczonego przekaźnika) :roll: czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii i chciałby się nim podzielić? Zamęczysz się Przypchnij to jakoś to wymienie Ci bezplatnie ps.Czy jest zasilanie na pompie bo moze to nie przekaznik :shock: :cool: Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 prawdziłem, że nie dochodzi napięcie do pompki :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 hmm, ja miałem z nim styczność przy okazji zdjętej deski rozdielczej :wink: . Próbowałeś może potwierdzić awarje tego przekaźnika, sprawdzając, czy ECU daje mu napięcie? Tylko może niech ktoś doświadczony potwierdzi, że dopięcie zwykłego woltomierza do pracującego ECU jest 100% bezpieczne, bo ja myśle, że tak, ale ja to się lubię uczyć nz błędach, a one potrafią kosztować.. :roll: Jakby co to mogę podesłać tabele "Control Unit I/O Signal" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 widzę, że sprawa się komplikuje.... na razie auto stoi na Czerskiej na parkingu i chyba skończy się na tym, że będę musiał sciągnąć kogoś do auta....albo auto do kogoś ,bo czasu brak :sad: (niestety $$$również :sad: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 No ale skoro dotarłeś do niego, to kwetia wypięcia wtyczki nie powinna chyba stanowić problemu, i ... warunek o którym nie pomyślałem - masz już drugi przekaźnik na wymiane?, bo wpinasz ten drugi i jedziesz, a przy wolnym czasie ładnie go tam montujesz w objemkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zamęczysz się Przypchnij to jakoś to wymienie Ci bezplatnie ps.Czy jest zasilanie na pompie bo moze to nie przekaznik Pozdr.AK _________________ Panie Andrzeju szanowny, dopchałbym do Pana auto nawet z Dakaru.....tylko te korki na AL.Krakowskiej No ale skoro dotarłeś do niego, to kwetia wypięcia wtyczki nie powinna chyba stanowić problemu, i ... warunek o którym nie pomyślałem - masz już drugi przekaźnik na wymiane?, bo wpinasz ten drugi i jedziesz, a przy wolnym czasie ładnie go tam montujesz w objemkę.rzeczywiście najpierw warto kupić nowy przekażnik, chociaż po przeczytaniu paru światłych uwag na tym forum już wcale nie jestem pewien, czy to właśnie tu "jest pies pogrzebany" :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 No ale skoro dotarłeś do niego, to kwetia wypięcia wtyczki nie powinna chyba stanowić problemu, i ... warunek o którym nie pomyślałem - masz już drugi przekaźnik na wymiane?, bo wpinasz ten drugi i jedziesz, a przy wolnym czasie ładnie go tam montujesz w objemkę. Nie pamiętam ile ale tani to on nie byl(ten przekaznik).Może ktos pozyczy :?: Dopchnąć lub dociągnac możesz sie w nocy .Kluczyk i tel do siebie zostaw w motelu. Pozdr.AK jezeli AT to laweta :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 udało mi się wymontować przekaźnik :smile: (Panie Andrzeju, dziękuję za pomoc, ale do wypłaty jeszcze kilka dni i nie mam nawet na lawetę ) sprawdziłem, że przekaźnik "cyka" po podłączeniu napięcia, jednak wygląda na to, że nie zamyka obwodu "sterowanego" :sad: czyli chyba jest popsuty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi