xt6 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 odpalam zimny bez problemów natomiast gdy ostygnie troszkę np 3 godziny to jedna próba i jest zalany zapalam wtedy na pełnym gazie i zamiast to przepalić i dać spokój on dalej wariuje raz 3000 raz 1000 obrotów zapala się engin itd...dojadę z bólem do domu rano zapalam i jak ręką odjął ...i znów jak ostygnie powtórka z rozrywki...sonda lambda ? czujnik jakiś od temperatury?zaplonik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 xt6, a nic nie bylo robione ostatnio przy aucie :?: czy tak po prostu sam z siebie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 nic nie bylo robione tylko sprzego ale to bylo juz wczesniej jak go kupilem chcialem dodac gazu i przekrecilem przepustnica jak ktos mi powiedzial od przelotu nr 2 (wtrysk stereo)wtedy to sie stalo pierwszy raz.ok 2 miesiace temu wyczyscilem kopulke okazalo sie ze byla zasniedziala ustawilem porzerwy na swiecach wyczyscilem je i jak by pomoglo wstawilem auto do warsztatu na te sprzeglo mojemu prywatnemu mechanikowi i wyjechalem daleko daleko dziewczyna odebrala xtka z warsztau mowi ze sprzeglo jest ok ale wieczorem dzwoni ze nie moze odpalic z pod sklepu to jej mowie gaz do dechy i zapali i tak sie stalo ale wariowal strasznie z obrotami engin sie zaswiecil rano nastepnego dnia nic sie nie dzialo jak byl zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Ja wszystkie zlacza elektryczne przeczyscilbym kontaktsprayem, powodem problemow moze byc czujnik temperatury, jego styki lub kabel ktory do niego idzie. Gdy rezystancja stykow jest zbyt duza to ECU widzi nizsza temperature silnika niz w rzeczywistosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 xt6, staraj się używać przecinków, bo ciężko zrozumieć co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 przekrecilem przepustnica jak ktos mi powiedzial od przelotu nr 2 (wtrysk stereo)wtedy to sie stalo pierwszy razwiec chyba tu powinienes szukac przyczyny :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 przekrecilem przepustnica jak ktos mi powiedzial od przelotu nr 2 (wtrysk stereo)wtedy to sie stalo pierwszy razwiec chyba tu powinienes szukac przyczyny :?: :?: no to czeka mnie dłubanie,co otwiera tę 2 przepustnice?pamiętam że był opór gdy ja przekręciłem co tam mogło się stać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 może ktoś zna dobra stronę o budowie wtrysków wielopunktowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi