szamot Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 prawdopodobnie dziś wątpliwości co do wyboru silnika zostały rozwiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 H6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Wcale bym się nie zdziwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Dzięki koledze szamot dziś przekonałem się czego chcę Jest jednak pewne "ale" .. albo pojeżdżę Alfą dopóki nie dozbieram do H6 albo kupię 2,0 a za rok/dwa wymienię na H6. Przeglądając oferty i budżet na obecną chwilę napewno nie będę w stanie zakupić sensownego H6 a Alfa woła do nowego właściciela .Słowem : tak. H6 ale napewno nie w tym roku. No i możliwe że jeśli H6 to Outback Wielkościowo, wizualnie, silnikowo i pod kątem napędu to jest to czego szukam. Dziękuję Tomku za możliwość ogarnięcia autka Edytowane 14 Marca 2016 przez KonradD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Cieszę się że mogłem pomóc Pogadaj z @@KrisKristoffers, żeby Ci na raty rozłożył, coś czuje w kościach że to auto dla Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 @@szamot, oj roznosisz tę chorobę.... chyba skuteczniej niż młoda Tajka w Bangkoku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Roznosi i jeszcze korzystne raty dla klientów załatwia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No to musiałby mi to rozłożyć na dwie raty , jedna 66% druga za rok 33% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 A gdzie 1 %? To nie odpis od podatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Kolega sprytnie sobie rabat chciał załatwić, a że mu się matematyk trafił to pech ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Nie matematyk tylko ten co miałby ten procent w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 A myślałem ze to w ramach negocjacji na powrót do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Nie mówię nie - czekam na zdecydowanego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Gdyby te raty byłbym zdecydowany hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dobierz w banku 34% z 28 tyś to masz 9500 => rata kredytu max 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Uważaj bo mnie jeszcze namówisz A tak serio to ja rozumiem stan i konfigurację silnik,kolor,wypas ale brak lpg to pewien mankament Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No jak kogoś stać na instalację za ponad 3 tyś. i regulację zaworów co 50 tyś. km również za ok. 3 tyś. zł to czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Słyszałem ze ta regulacja , dobrze zrobiona , może wytrzymać do 100000km a instalacja to mus przy moich przebiegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 A gdzie 1 %? to moja prowizja @@szamot, oj roznosisz tę chorobę.... co ciekawe wszyscy zarażeni zadowoleni ale brak lpg to pewien mankament Znajomy taty zrobi jak trza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 ale brak lpg to pewien mankament Znajomy taty zrobi jak trza Pan Z. ? Alfa w najbliższym czasie rozpocznie karierę na "znanym portalu aukcyjnym" a może i kilku. Zakupem się pochwalę... a cooo.. ale na 99% nie będzie to H6. O nim pomyślę za rok/dwa. Muszę jeszcze w praniu sprawdzić jak ten 4-biegowy A/T się sprawuje i będę rozmyślał czy M/T czy A/T Dzięki wielkie za rady i opinie I jeszcze dopytam.. 2,5 z rynku EU a 2,5 z US ? Macie jakieś doświadczenia z tymi motorami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Choroba H6 rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie. Trzeba unikać kontaktu, żeby się nie zarazić Konrad jak będziesz oglądał wersje z US to kontaktuj się z Dobrym Wujkiem, sprawdza auta ze stanów po VINie (nie mylić z winem ). Ma tez stronkę Passion Cars, niezłe "perełki"można tam znaleźć... Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Choroba H6 rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie. Trzeba unikać kontaktu, żeby się nie zarazić Ja tam nie narzekam - cały czas na haju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradD Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Konrad jak będziesz oglądał wersje z US to kontaktuj się z Dobrym Wujkiem, Właśnie o to chodzi, czy jest sens oglądać jeśli jest jakiś wadliwy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej0811 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Witam,o to moje skromne zdanie od 6-ciu lat jezdze legacy IV 2.5 lit turbo i w tym czasie zadnej usterki awarii wymienialem tylko oleje plyny tarcze klocki itp. Jest cos takiego jak KULTURA TECHNICZNA nie ma kiepskich i zlych silnikow sa tylko kiepscy i slabi kierowcy,jesli mialbym jeszcze raz wybierac silnik to zdecydowanie 2 turbo, 2.5 turbo, 3 H6 ,2 165 KM wlasnie w takiej kolejnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 KonradD, żeby stwierdzić czy jest wadliwy, trzeba obejrzeć nie ma kiepskich i zlych silnikow sa tylko kiepscy i slabi kierowcy ??? Znam kilka b. złych silników i kilku b. złych kierowców, myślisz, że blask zajebistości dobrego kierowcy uchroni go przed np pęknięciem wału w SBD? Jeśli tak myślisz to mylisz się Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się