Skocz do zawartości

Subaru Forester S Turbo + by Raflo


Raflo

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego ja przy kupnie auta nie dość że chciałem 4x4 itd to jeszcze miało byc japońskie.

Oczywiście mając na uwadze że miałem mieć wóz 4x4 z silnikiem turbo benzyna ktoś by powiedział A4 1.8 w combi tylko nie trzeba długo szukać żeby zobaczyć jakoś audi ( takie solidne)w pierwszym lepszym a4 czy nawet 80 bo fotel kierowcy w którym nie istnieje lewy boczek od fotela to standard a ja mając forka i gs300 wiem czego sie po japońcach spodziewać (wcześniej sporo dłubałem w accordach) i jeszcze nigdy sie nie zawiodłem na japończyku.

Fakt raz chciałem spróbować czegoś innego i kupiłem sobie volvo v40 którego nie miałem nawet miesiąca bo jestem w stanie zrozumieć że używane może sie psuć ale bez przesady....

Widzę że kolega był fanem hondy tak samo jak ja trochę się tego przewinęło przez moje ręce bardzo dobre auta jeśli chodzi o modyfikacje silnika jest mnóstwo opcji na mody :D accorda tez miałem spoko fura sam miałem ja uturbic,ale koncepcja i priorytety się troszku zmieniły poniżej foto accorda i wcześniejszej wiertarki :D

post-24635-0-99170500-1454233274_thumb.jpg

post-24635-0-95913300-1454233297_thumb.jpg

post-24635-0-01179700-1454233670_thumb.jpg

post-24635-0-59944500-1454233692_thumb.jpg

post-24635-0-65550200-1454233707_thumb.jpg

post-24635-0-93881500-1454233793_thumb.jpg

post-24635-0-84048100-1454233817_thumb.jpg

post-24635-0-70183700-1454233854_thumb.jpg

post-24635-0-81480900-1454233891_thumb.jpg

post-24635-0-18855700-1454233926_thumb.jpg

post-24635-0-69936300-1454233963_thumb.jpg

post-24635-0-46334000-1454234012_thumb.jpg

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

też miałem Vgen i tez przedlifta z tym że z h22a7 i ogólnie grubo zrobionego ale co było to było teraz mam troszke porobionego gs-a i zaczynam brac sie za forka tylko z forkiem chce baaardzo delikatnie (ciemniejsza szyba wlot i podnioeść moc pod jakies 230hp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/wlot-subaru-na-maske-laminat-CID5-ID7oFE3.html#1ac8c0b2b8

jeśli myślisz o tym, to bym odpuścił. Przerabiałem temat z wlotem od bloba STI i nie wygląda to dobrze.

Aktualnie u mnie opcjonalnie wyląduje wlot z buga STI albo hawka (raczej z hawka bo mniej rzeźby). Tak na marginesie żaden wlot nie pasuje p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czego od bloba STI cenią się trochę ...także ciężki wybór . 100zł za podróbę myślę że dobra cena i trochę kasy się zaoszczędzi skoro kolega z  niebieskiej imprezy dał rade go zamontować wiec i ja też dam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ten nawet jest lepszej jakości niż na OLX zapewne lepiej ten wlot kupić niż z OLX. Ciekaw jestem czy ktoś kupował taki wlot od tego allegrowicza wygląda solidnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie biały kolor robi robotę bliżej lata robię w nim konserwacje podwozia i poprawki lakiernicze wiec wszytko będzie na cacy.Na dniach jeszcze będę wymieniał świece zapłonowe oraz przewody wysokiego napięcia i poprawię ręczny hamulec ,dodatkowo zrobię regulacje zaworów i wymiana uszczelek( pomimo że nie ma wycieków) nowe to nowe . :)

konserwacje robisz sam czy masz dobrego specjalistę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forki są ok jeżeli chodzi o trwałość, oczywiście jak się o nie dba. Moim skromnym zdaniem jednak stawianie jakości gs300 i forka w jednej linii to lekki nadużycie. Lex wg mnie jest super bezobsługowym autem, w którym ciężko coś popsuć (jest też zupełnie bezduszny w odróżnieniu od forka:)

Edytowane przez Cinar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo długo się zastanawiałem nad wyborem dodatkowych wskaźników w dobrej cenie i jakości w końcu zdecydowałem się na nie typow rozwiązanie a dokładnie na wskazniki firmy DEPO WA 60mm - 4w1 Turbo, Volt, Oil Press, Oil Temp oraz podstawkę tej samej firmy.W wskaźniku znajdują się wskazanie takie jak boost .oil temp,oil press,voltomierz.

post-24635-0-35525000-1454340742_thumb.jpg

post-24635-0-02828800-1454340760_thumb.jpg

post-24635-0-06839800-1454340782_thumb.jpg

post-24635-0-44769400-1454340799_thumb.jpg

post-24635-0-14864700-1454340817_thumb.jpg

post-24635-0-43436000-1454340831_thumb.jpg

post-24635-0-85866200-1454340847_thumb.jpg

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zegar ma bardzo dobrą dokładność wskazań to po pierwsze po drugie nie będzie tak bardzo dużo ingerencji w deskę rozdzielczą ..na pewno 3 zegary lepiej wyglądają niż jeden ale cóż trzeba się cieszyć z tego co się ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raflo, kupiłeś już ten 4w1, bo mam nówkę do sprzedania? Robiłem w tym roku remont i miałem zamontować ale finalnie odpuściłem i leży od kilku miesięcy w garażu. Jakbyś był zainteresowany to daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raflo, kupiłeś już ten 4w1, bo mam nówkę do sprzedania? Robiłem w tym roku remont i miałem zamontować ale finalnie odpuściłem i leży od kilku miesięcy w garażu. Jakbyś był zainteresowany to daj znać.

Ile byś chciał za niego i czy wszystko jest w komplecie? Moglibyśmy sobie pomóc wzajemnie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię że są niedokładne czy złe wyglądają tylko mówię ze swojej obserwacji i ja np wolał bym mieć dwa trzy oddzielne chociaż kwestia przyzwyczajenia bo w hondzie miałem oddzielne

Ale kolego nie czepiam się :) sam w sumie wolałbym 3 zegary niż  jeden .według mnie nawet estetyczniej by to wyglądało z 3 zegarami . Tak jak wcześniej pisałem bardzo mi zależało na dokładności wskazań. Nie powiem bo też już mi sie kręcą myśli po głowie czy go nie sprzedać i kupić 3 wskaźniki .Póki jeszcze nie jest nic zamontowane.

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój zegar kosztuje 650zł ale jest wart ceny bardzo dobre i dokładne wskazania i jakość wkonania .Autogauge, defi style itp przy tym kiepsko wypada.

http://mtuning.pl/ZEGAR-DEPO-WA-60mm-4w1-Turbo-Volt-Oil-Press-Oil-Temp,p,471

Siemanko pany dziś w końcu nadszedł dzień montażu wskaźnika było przy tym zdeka roboty samo przepuszczanie kabli najwięcej czasu zebrało ale wszytko się udało  wszystko ładnie działa Turbo pompuje do 0.5bara :D.Wskazania temp.oleju i ciśnienia oleju idealnie wszystko pokazuje jestem mega zadowolony  :D.

post-24635-0-17978800-1454594509_thumb.jpg

post-24635-0-25341500-1454594512_thumb.jpg

post-24635-0-87680700-1454594516_thumb.jpg

post-24635-0-76085600-1454594519_thumb.jpg

post-24635-0-06914500-1454594523_thumb.jpg

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ale jak to się mówi nie można mieć wszystkiego :) z tego co zauważyłem na pierwszych 4 biegach dmucha do 0.5Bara a na 5 biegu dochodzi do 0.6Bara czasami może nawet do 0.65Bara .Nie wiem czy to jest normalne ?

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pomoc chcę zakupić downpipe i związku z tym mam pytanie czy zamówić go z dodatkowym gniazdem na seryjną sondę lambda ? czy tez zamontować taki jaki jest na poniższej aukcji bez tego gniazda co zrobić w takim wypadku z sondą ?

http://allegro.pl/el-tec-subaru-impreza-forester-downpipe-3-i5971148008.html#thumb/1

post-24635-0-91416800-1455007960_thumb.jpg

Edytowane przez Raflo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...