Skocz do zawartości

wojtek8830

Nowy
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Lexus gs300<br />Forester s-turbo

Ostatnie wizyty

447 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojtek8830

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Supern filmik i mega pomocny ale nie kumam jak usunąć te filtry?. tak tak wiem głupie pytanie :)
  3. Troszkę odgrzebie ale nie ma sensu zakładać nowego tematu. Czy wie ktoś ile jest roboty żeby wlot z wrx/sti blobeye zaadoptować do forestera sg5?
  4. Panowie bez przesady aż taki zglebowany to on nie jest... siedzi podobnie jak na zawieszeniu z wrx może ciut niżej. Przy zakładaniu tego zawieszenia nie chodziło o glebę tylko możliwość regulacji twardości oraz kątów. Co do jazdy na ulicach jest mega przyjemnie, zaś w terenie jest dużo wolniej i mniej przyjemnie co nie zmienia faktu że wjedzie. Nadal nim pomykam na ryby więc spokojnie hehe Dzięki wszystkim za miłe słowo a co do fotek to będę miał na uwadze i postaram się dodać
  5. Troszkę fotek z wypadu do leśnego stawiku na rybki Z góry sorki za jakość ale ja jechałem na ryby nie na sesje Swoją drogą forek dostał kolejny level zawieszenia. seria -> WRX - gwint meganracing A tak to poza olejem filtrami bez zmian i trzeba szykować sie na rozrząd bo już ma nalatane 80tyś więc igranie z żywotnością jest dość spore.
  6. Właśnie problem w tym ze turbiny inne. Do założenia jest td-04l a teraz jest seryjne mniejsze.
  7. Witam. Jakiś czas temu kupiłem sobie turbo z wrx td-04l w stanie "kiepskim" oddałem do regeneracji i jest w stanie "lepszym" wszystko ładnie pięknie tylko brakuje tej gruszki sterującej w nowym turbo i zastanawiam się czy można przełożyć z mojej starej turbiny z forestera s-turbo 2000r? Jakich niespodzianek się spodziewać przy wymianie turbo nie wspominając o strojeniu które po tym zabiegu jest konieczne?
  8. Znowu miałem mało czasu na forka ale już zaczynam sie poprawiać. Wleciał nowy wlot na maske "sti style" poczekam aż sie zrobi cieplej i polakieruje a w wolnym czasie spasuje go lepiej bo szału nie ma. Do tego zamontowane nowe tarcze klocki przód tył oraz nowy płyn hamulcowy motul 5.1 W najbliższym czasie mam zamiar wziąć się za zawieszenie tzn tulejki itd może nawet poliuretan no i porządek pod maską czyli porządnie zamontować ic, poupychać kabnle przewody itd żeby to miało ręce i nogi. Do tego do regeneracji poszło td-04l i może w końcu zamontuje + uszczelki pokryw zaworów. Na uwadze muszę mieć jeszcze wymiane/ regenerację magla. Forek nawet ostatnio był na torze słomczyn, ale niestety ze względu na mało rajdowy stan oraz mało rajdową bude nie był pierwszy
  9. A co to przebieg? mój ma 250tyś a jak ktoś chce może mieć jutro 120 tylko po co? Kiedyś kupowałem civica na dojazdy do pracy i wszystkie miały 150k i były tak zajechane ze głowa mała i kupiłem takiego co miał 380k i był wręcz idealny poza wytartym fotelem kierowcy
  10. W tym tyg. mam urlop i w następnym więc jak wyzdrowieje to się za to wezmę Jakoś jutro powinno przyjechać mi turbo wydech wypolerowałem teraz tylko poskładać to i pojechać na strojenie. Oczywiście zegary już zmieniły miejsce bo nic nie było wydać i jest troszkę lepiej zamontowane ale jeszcze trzeba będzie przyłożyć rękę żeby było ładnie. Jak dobrze pójdzie to pod koniec przyszłego tygodnia będzie to ogarnięte ale nic nie obiecuje bo niby urlop a roboty sporo :/
  11. Mam coś rozwalone w kompie więc nie słyszę nic ale patrząc na prędkościomierz to jak mam być szczery jedzie tak samo jak mój na bp więc jaki morał?
  12. Ja niestety doładowanie mam oryginalnie 0,5 a podniosłem do 0,7 i jakoś rewelacji nie ma więc chce wrzucić większe turbo wydech i mbc skorygować to żeby do strojenia dojeździło. Ogólnie nie mam ciśnienia co do kupienia turbiny bo wydech leży już pół roku, napewno przed zimą będę chciał to ogarnąć...
  13. No ja w piwnicy mam cały wydech od turbiny do końca przelotowy na jednym tłumiku który nie ma oznaczeń więc wymyśliłem sobie że to jakiś wm sport mugen czy coś w ten deseń. Wtrysków nie zamierzam ruszać bo nie widzę takiej potrzeby jak i pompy paliwa tak samo jak ic powinien na tą moc wystarczyć ale ja wymieniłem bo w sumie nie wiem jaki to miało sens hehe Na chwilę obecną jestem w trakcie poszukiwania td-04l i prawdopodobnie wezmę tą co jest w dziale sprzedam po regeneracji co prawda można kupić pewnie gdzieś taniej czy coś ale jak mam się potem nią bujać i mieć z niepewnego źródła to czy zabawa się opłaca...? Jak narazie oryginalną turbinę mam ustawioną na 0,7 poprzez mbc i chce szybko ogarnąć temat strojenia i wymiany tego wszystkiego bo nie jara mnie taka improwizorka którą zamontowałem na chwilę żeby zobaczyć jak to jest... odrazu odpowiem srak nie widać różnicy jakiejś mega a sie zastanawiam kiedy coś strzeli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...