Skocz do zawartości

GC8 GT 1996 r. karloszki, wersja "rally" [CH] - Monika


karloszka

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Babcia od zeszłego roku borykała się z temperaturą. Wywalała mi płyn chłodniczy najpierw trochę a później już coraz więcej... Po GSMP w Prządkach tj. we wrześniu padła decyzja o zrezygnowaniu z drugiego dnia "pilotowania" trasy wyścigu i GTek trafił do ASO Sobiesława Zasady, gdzie miał swojego opiekuna-mechanika-doktora (i tu Cię wywołam) karolek

który Babulą zajął się jak swoją :) A wiedzę chłopak ma niemałą

Tak więc na oryginalnych gratach z ASO poleciało jak leci:

uszczelki pod głowicę, uszczelniacze wałka, rozrząd, uszczelka kolektora dolotowego, wydechowego, uszczelki wydechu, uszczelki pokrywy zaworów...

 

generalnie to po prostu remoncik.

 

Przy okazji oczywiście wymiana oleju - Millers CFS 5w40 oraz wymiana oleju w skrzyni i dyfrach - również Millers,

i wyeliminowane kilka usterek napotkanych w trakcie remontu.

 

A po remoncie babula poleciała na hamownię i o to co, ku memu zdziwieniu się okazało:

 

wykres.jpg.3e716a5fc8ff912522c9a6281d6d3c69.jpg

 

Ostatnio ogarnięte i pomalowane zaciski przód bo uporczywie trzymał co któryś to zacisk co jakiś czas, no ale już jest ok (zestaw naprawczy kompletny)

 

16389379_1422553517777221_2053036846_o.thumb.jpg.bc4df5f98d3503a43b15a932930bb116.jpg

 

To tak gwoli przypomnienia się...

...cdn :)

 

Edytowane przez karloszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...