dawidzur Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Panowie mam pewien problem z Foresterem 2.5XT AT 2006.Mianowicie - w trakcie hamowania, a dokładniej, gdy auto się już zatrzymuje, włącza się w bardzo gwałtownie i głośno ABS.Z przodu auta słychać dziwne wycie (jakby pompa).Nie ma różnicy czy hamuję delikatnie czy gwałtownie, za każdym razem, gdy auto się zatrzymuje jest taki sam efekt.Wymieniłem płyn hamulcowy,klocki, sprawdziłem i wyczyściłem czujniki i koronki i cały czas tak samo.Problem pojawił się wczoraj, wcześniej nic takiego się nie działo. Macie jakieś pomysły >> ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzur Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Up! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Jakieś rozwiazanie sprawy sie pojawiło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Miałem identyczne objawy w poprzednim samochodzie. ABS zwykle gwałtownie interweniował tuż przed zatrzymaniem pojazdu z minimalnej prędkości. Winny był pęknięty pierścień ABS na przedniej półosi. Oczywiście przy wstępnym poszukiwaniu przyczyny nie było tego widać, bo pęknięcie było minimalne i ładnie zamaskowane brudem. Pomogło doświadczenie mechanika. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Czy chodzi o ok. 1-2 sekundowe drżenie na pedale hamulca połączone z rezonującym basowym dźwiękiem. Cos jak tłumiona basowa struna od gitary? Też mam coś takiego przy dohamowaniu. Czy naprawa tego jest kosztowna ? I czy jeżdżenie z tym jest bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 profesjonalny pomiar przy po mocy oscyloskopu... bo można szukać i szukać i szukać, a to już rano się robi:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Tu żaden oscyloskop nie jest potrzebny . objawy są typowe dla pęknietego , skorodowanego , brudnego pierscienia abs w którymś kole. Najprosciej podłaczyć komputer i zczytywać na prostych kołach prędkośći z poszczególnych kół , od razu będzie widać rónicę predkości na poszczególnym kole i wtedy wiadomo gdzie szukać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Dzięki carfit! na czwartek umówiłem się na rozpoznanie w którym kolę i naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Temat ogarnales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Niestety. Jeszcze nie. Mechanior uznał że to zapowiada sie na dłuższą diagnozę bo nie pali mi się kontrolka ABS i może to nie być pierścień. I przestawił mnie na bliżej nieokreślony przyszły tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się